صفحات روکشدار گچی ای پلاس

پیچ کله شیپوری 2/5 سانت

از {{model.count}}

قیمت هربسته:

تعداد
نوع
0
285,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

معرفی پیچ کله شیپوری 2.5 سانت

تایل‌های 60 در 60 سقف کاذب یکی از پرکاربردترین تایل‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند و طرف‌داران زیادی دارند. طول و عرض این تایل‌ها برابر با 60 سانتی متر بوده و می‌توانند از جنس‌های مختلفی تهیه شوند. به‌عنوان‌مثال تایل‌های گچی، یکی از تایل‌های 60 در 60 محسوب می‌شوند. کلیه تایل‌های 60 در 60 و کناف سقف کاذب برای نصب و اجرا به زیر سازی نیاز دارند. در واقع بدون عملیات زیر سازی، امکان اجرای تایل سقفی وجود ندارد. 

در تایل‌های 60 در 60، عملیات زیر سازی با استفاده از یک سری سازه تایل‌ها صورت می‌گیرد. از این سازه تایل‌ها می‌توان به سازه کلیک استیل، سازه کلیک سفید، سازه کلیک مشکی (سفارشی) و سازه کلیک طلایی، سازه اچ تی نود، آویز مفتول، فنر استیل آویز مفتول، میخ و چاشنی بتن و پیچ‌های کله شیپوری اشاره کرد. بدون هر یک از موارد ذکر شده نمی‌توان به صوت استاندارد به نصب تایل پرداخت و به همین دلیل در تهیه تایل باید به فکر تهیه سازه تایل‌هایی نظیر پیچ کله شیپوری نیز بود. شاید پیچ کله شیپوری چندان مهم به نظر نرسد، ولی برای نصب نبشی ال تایل 60 در 60 سقف کاذب، وجود این پیچ ضروری است. این پیچ در دو سایز 2.5 و 3.5 سانت تولید می‌شود. 

مشخصات و کاربردها

پیچ کله شیپوری 2.5 سانت، دارای طولی برابر با 2.5 سانتی متر است. ضخامت این پیچ، برابر با 3.5 میلی متر بوده در دسته تولیدات خارجی و داخلی قرار دارد. به طور کلی پیچ کله شیپوری از جنس فولاد آب دیده است. مهم‌ترین کاربرد این پیچ برای استفاده در کناف و تایل‌های سقفی است، ولی می‌توان در صنایع دیگر نیز از جمله صنایع درب و پنجره از آن بهره برد. قسمت انتهایی پیچ کله شیپوری 2.5 سانت، باعث می‌شود تا به راحتی به داخل مقطع مورد نظر فرو رود. پس از نصب و همچنین استفاده از این پیچ، هیچ ترک خوردگی یا مشکلی در صفحه تایل ایجاد نمی‌شود. 

خرید پیچ کله شیپوری 2.5 سانت

قبل از خرید پیچ کله شیپوری 2.5 سانت بهتر است درباره کلیه سازه تایل‌ها اطلاعات لازم را کسب کنید. پیچ کله شیپوری به صورت بسته‌ای به فروش می‌رسد. بهتر است این پیچ‌ها را همراه با سایر سازه‌ها و متعلقات تایل سقفی خریداری کنید. به‌عنوان‌مثال پکیج کامل تایل گچی روکش‌دار 60 در 60 می‌تواند بهترین گزینه برای شما محسوب شود. 

مشاوره خرید پیچ کله شیپوری 2.5 

پس از کسب اطلاعات دقیق در مورد هر یک از سازه تایل‌ها و همچنین پیچ کله شیپوری 2.5 سانت، می‌توانید نسب به خرید اقدام کنید. قبل از انجام خرید اگر به مشاوره نیاز داشتید، بهتر است با مشاوران ما تماس بگیرید. مشاوران ما می‌توانند بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار داده و در تصمیم گیری و همچنین انتخاب محصول با توجه به فضای مورد نظر شما، به شما کمک کنند. 

دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

برند:
واسا - کناف - سام فت-
گارانتی :
دارد
روکش
آنالود سیانور
جنس :
فولادآب دیده
سایز:
2/5- 3/5
تولید:
خارجی - داخلی
ضخامت :
3/5 میلیمتر
تعداد دربسته:
1000عدد
تعداد درکارتن :
12 بسته
وضعیت کالا :
نو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...