صفحات روکشدار گچی ای پلاس

پنل گچی ساده

از {{model.count}}

گچبرگ با ضخامت 12/5 میلیمتر

تعداد
نوع
68,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

محصولات مرتبط

گچبرگ ساده یا RG پالتی

گچبرگ‌ها از جمله مصالح نوین و مدرن محسوب شده و جنس عمده آن‌ها از گچ است. معمولاً برای قسمت خارجی این مصالح از کاغذ مخصوص استفاده می‌شود. این کاغذ مخصوص می‌تواند خاصیت‌ها یا ویژگی‌ها و مزایای خاصی به گچبرگ ببخشد. گچبرگ قابل استفاده برای دیوار یا سقف بوده و به صورت پالتی و برگی تولید می‌شود. از انواع مختلف گچبرگ می‌توان به گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت، گچبرگ مقاوم در برابر حریق و گچبرگ ساده اشاره کرد. رنگ هریک از گچبرگ‌های ذکر شده متفاوت است و همین نکته نیز باعث کاهش میزان خطا در تشخیص و خرید آن می‌شود. 

به طور کلی گچبرگ‌ها وزن سنگینی ندارند و همین مسئله باعث می‌شود تا وزن اضافی یا فشاری به ساختمان وارد نشود. حمل و نصب این مصالح نیز بسیار آسان است و می‌تواند یک فضای یک دست ایجاد کند. امروزه برای تأمین امنیت بسیاری از فضاهای مرطوب یا در معرض حریق از گچبرگ‌های ذکر شده استفاده می‌شود. نوعی از گچبرگ‌های پالتی همان گچبرگ ساده یا RG پالتی است.

مشخصات و کاربردها

گچبرگ ساده یا RG پالتی یک نوع گچبرگ است که برای پوشش دادن سطوح دیوارها و سقف‌ها استفاده می‌شود. این نوع گچبرگ دارای ترکیبی از گچ و مواد پلیمری است که باعث می‌شود تا محکم به سطح چسبیده و به راحتی قابل نصب باشد. این نوع گچبرگ برای سقف پذیرایی و اتاق خواب مناسب نبوده و همچنین برای محیط‌های در معرض رطوبت و حریق نیز گزینه مطلوبی به نظر نمی‌رسد. گچبرگ ساده یا RG پالتی در ابعاد 120 در 240 تولید شده و در هر پالت آن 80 الی 90 برگ موجود است. عمر این گچبرگ‌ها طولانی بوده و استحکام بالایی دارند. 

خرید گچبرگ ساده یا RG 

قبل از خرید گچبرگ ساده یا RG پالتی، می‌توانید از نظرات و تجربیات دیگران استفاده و اطلاعات محصول را مطالعه کنید تا مطمئن شوید که محصولی با کیفیت و مناسب را انتخاب کرده‌اید. قیمت گچبرگ ساده یا RG پالتی در همین بخش موجود است و شما می‌توانید قیمت آن را نیز ارزیابی کرده و سپس برای خرید تصمیم بگیرید. 

مشاوره خرید گچبرگ ساده یا RG پالتی

در مورد مشاوره خرید گچبرگ ساده یا RG پالتی، می‌توانید با کارشناسان فروش هلدینگ ما مشورت کنید. آن‌ها می‌توانند به شما راهنمایی لازم را ذکر و نکاتی را برای خرید این محصول ارائه دهند. همچنین، می‌توانید از تجربه‌ها و نظرات دیگران استفاده کنید و با افرادی که قبلاً از این محصول استفاده کرده‌اند، صحبت کنید تا اطلاعات بیشتری درباره عملکرد و کاربرد آن به دست آورید. 

شما می‌توانید اتصالات زیر سازی یا پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچبرگ معمولی را نیز از هلدینگ ما تهیه کنید. در نهایت، قبل از خرید گچبرگ ساده یا RG پالتی، مطمئن شوید که به نیازها و الزامات خود برای این محصول توجه کرده‌اید و تحقیقات لازم را انجام داده‌اید تا بهترین محصول را برای خود انتخاب کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

ضخامت :
12/5 میلیمتر
هسته:
گچی
روکش:
کاغذ کرافت
ابعاد:
240 در120
مساحت :
هربرگ: 2/88سانتی مترمربع
تعداد:
هرپالت 90 برگ
نام انحصاری:
RG
تولید:
ایران
وضعیت کالا :
نو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...