تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تایل متال لایت سقف کاذب

کمی صبر کنید...
موردی برای نمایش وجود ندارد.

معرفی تایل متال لایت سقف کاذب

تایل‌های سقفی نقش مهمی را در دکوراسیون داخلی بسیاری از مکان‌ها ایفا می‌کنند. امروزه شاهد حضور تایل‌های سقفی متنوعی هستیم. بسیاری از تایل‌ها تنها برای سقف استفاده نشده و می‌توانند برای دیوارها نیز کاربرد داشته باشند. تایل‌های دکوراتیو یکی از جذاب‌ترین تایل‌های موجود می‌باشند که در طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلفی قابل تولید هستند. تایل‌های دکوراتیو تنها برای سقف، قابل استفاده نبوده و می‌توان از آنها برای مکان‌های مختلف و بخش های مختلف ساختمان، از جمله دیوار نیز استفاده کرد.

 یکی از بارزترین ویژگی تایل‌های دکوراتیو، جذابیت بصری آنها محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که تایل‌های دکوراتیو به طور ویژه برای افزایش جذابیت ساخته شده‌اند و این مسئله بسیار طبیعی است که جذابیت فضا را دوچندان کنند. با استفاده از تایل‌های دکوراتیو می‌توان ایده‌های نوین را به اجرا درآورده و فضایی بسیار لوکس، فانتزی، جذاب و شیک ساخت. یکی از تایل‌های دکوراتیو بسیار جذاب، تایل متال لایت سقف کاذب محسوب می‌شود.

 مشخصات و کاربردها

شاید بسیاری از تایل‌های دکوراتیو برای دیوارها قابل استفاده نباشند، ولی یکی از ویژگی‌های بارز تایل متال لایت قابل استفاده بودن آن برای دیوار می‌باشد.

  • تایل مورد نظر در طرح‌های مختلفی با ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر تولید شده و شما می‌توانید آن را با ترکیب سایر تایل‌ها نیز استفاده کنید. معمولاً تایل متال لایت مناسب‌ترین گزینه برای دکوراتیو ساختن فضای سالن‌های شرکت، سالن‌های هتل و بسیاری از فضاهای عمومی می‌باشد.
  •  امکان اجرای نورپردازی در پشت این تایل‌ها یا در کنار آنها وجود داشته و با استفاده از نورپردازی‌های نوین می‌توان به جذابیت بصری سقف و دیوار افزود. این دسته از تایل‌ها از جمله سبک‌ترین تایل‌های جهان محسوب شده و وزن زیادی ندارند. این وزن کم باعث می‌شود تا سرعت نصب افزایش پیدا کند.
  •  با توجه به این وزن کم می‌توان گفت حمل و نقل این محصول نیز آسان بوده و دردسر خاصی ندارد. همچنین به گروه‌های کارگری متعدد برای نصب این تایل‌ها نیاز نخواهید داشت.

 با نصب تایل‌های مورد نظر دسترسی به فضای پشتی اتصالات و تأسیسات، از بین نرفته؛ بلکه می‌توان با کنار زدن هر یک از تایل‌ها به فضای پشتی آن دسترسی پیدا کرد. در واقع یکی از هدف‌های اصلی استفاده از تایل‌های متال لایت دکوراتیو، پوشاندن تاسیسات اضافی و نواقص موجود در سقف است. با استفاده از چنین مصالحی می‌توان مکان‌های قدیمی را به مکان‌هایی مدرن و جدید تبدیل کرد.

 خرید تایل متال لایت سقف کاذب

 با خرید تایل متال لایت سقف کاذب می‌توانید یکی از بهترین مکان‌ها را از نظر لوکس بودن و جذابیت داشته باشید. قبل از خرید سعی کنید کلیه اطلاعات مربوط به این تایل را مطالعه کرده و سپس قیمت آن را نیز ارزیابی کنید. قیمت تایل متال لایت سقف کاذب در همین بخش موجود بوده و می‌توانید آن را مشاهده کنید.

 مشاوره خرید تایل متال لایت سقف کاذب

 گاهی برای خرید محصولات مختلف مشاوره خرید بهترین گزینه محسوب می‌شود. در زمینه خرید تایل‌های دکوراتیو نیز این قضیه صدق می‌کند. شما می‌توانید با کسب مشاوره خرید از مشاورین مجرب ما، بهترین تایل دکوراتیو را برای محل مورد نظر خود تهیه کنید. توجه داشته باشید که بیشتر تایل‌های دکوراتیو ما سفارشی بوده و اگر برای تهیه تایل مورد نظر خود عجله دارید، بهتر است سریعاً برای ثبت سفارش اقدام کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دسته‌بندی