تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تایل کُرایو دکوراتیو سقف کاذب

کمی صبر کنید...
موردی برای نمایش وجود ندارد.

تایل کُرایو دکوراتیو سقف کاذب

تا به حال فکر کرده‌اید که چرا این روزها به زیبایی سقف و دکوراسیون آن اهمیت زیادی قائل هستند؟ سقف یکی از اجزای اصلی ساختمان محسوب می‌شود، ولی گاهی ممکن است نادیده گرفته شود. همین نادیده گرفته شدن در بسیاری از موارد باعث می‌شود تا دکوراسیون نتواند جذابیت ۱۰۰ درصدی داشته باشد. برای اینکه بتوانید یک جذابیت ۱۰۰ درصدی در محیط و دکوراسیون خود ایجاد کنید، باید به سقف نیز توجه کافی را داشته باشید. در حال حاضر با استفاده از سقف‌های کاذب می‌توان جذابیت و زیبایی را به هر مکانی بخشید. کناف سقف کاذب تنها نمونه‌ای از سقف‌های کاذب موجود محسوب شده و تایل‌های دکوراتیو معجزه‌ای در صنعت سقف کاذب محسوب می‌شوند. با این معجزه می‌توان یک دکوراسیون شگفت انگیز ساخت و نمای محیط را بیش از پیش جذاب کرد. 

در حال حاضر تایل‌های دکوراتیو در انواع جذابی تولید شده و طراحی‌های متعددی از این تایل‌ها موجود می‌باشد. با استفاده از بسیاری از تایل‌های دکوراتیو می‌توان ایده‌هایی بسیار نو و ناب را اجرا کرد. تایل‌های دکوراتیو انواع مختلفی دارند. از جمله تایل‌های دکوراتیو می‌توان به تایل لمسه و تایل پازلینگ اشاره کرد. این تایل‌ها از جمله جذاب‌ترین تایل‌ها نیز محسوب می‌شوند، ولی یکی از خاص‌ترین تایل‌هایی که می‌توانید با آن مکان خود را به مکانی خاص و لوکس تبدیل کنید، تایل کرایو دکوراتیو سقف کاذب می‌باشد.

 مشخصات و کاربردها

 معمولاً تایل‌های کرایو دکوراتیو با ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر تولید شده و به شکل دایره‌هایی تو در تو می‌باشند. این تایل‌ها از سقف اصلی نصب می‌شوند و حالت آویزان پیدا می‌کنند. تایل مورد نظر از جمله تایل‌هایی است که می‌تواند یک نمای فانتزی، جذاب و سه بعدی ایجاد کند. اگر به دنبال یک سقف لوکس نیز هستید، می‌توانید روی تایل کرایو دکوراتیو حساب باز کنید. تایل‌های کرایو دکوراتیو تایل‌های بسیار سبک هستند و وزن خاصی ندارند، به همین دلیل بار اضافی را به سقف وارد نمی‌کنند. این دسته از تایل‌ها بهترین گزینه برای استفاده در کافه‌ها، رستوران‌ها، مراکز آموزشی، شرکت‌ها، مراکز اداری و مکان‌های خاص هستند. از این دسته از تایل‌ها می‌توان برای فضاهای کوچک و بزرگ استفاده کرد.

 تایل‌های کرایو دکوراتیو از بهترین متریال‌ها تشکیل شده‌اند و می‌توانند ماندگاری طولانی داشته باشند. نگهداری از این دسته از تایل‌ها چندان کار سختی نبوده و جالب توجه است که تایل‌های مورد نظر قابلیت شستشو دارند. تایل کرایو دکوراتیو می‌تواند یک عایق صدای مناسب بوده و خاصیت ضد حریق و ضد رطوبت داشته باشد. امکان نورپردازی در این تایل‌ها وجود داشته و می‌توان با استفاده از چراغ‌های مختلف یک نمای جذاب در سقف ایجاد کرد. این تایل، در رنگ‌های مختلف قابل سفارش بوده و شما می‌توانید یکی از رنگ‌های هماهنگ با دکوراسیون خود را انتخاب کنید.

 خرید تایل کرایو دکوراتیو سقف کاذب

 قبل از خرید تایل کرایو دکوراتیو سقف کاذب و تصمیم گیری توجه داشته باشید که تایل مورد نظر یک محصول سفارشی بوده و پس از ثبت سفارش شما ۲۵ روز کاری زمان لازم است تا محصول مورد نظر آماده و تولید شود. قبل از خرید تایل مورد نظر ابتدا مشخصات و کاربردهای آن را مطالعه کرده سپس قیمت آن را نیز ارزیابی کنید. قیمت تایل کرایو دکوراتیو سقف کاذب، در همین صفحه قابل مشاهده است.

 مشاوره خرید تایل کرایو دکوراتیو سقف کاذب

 اگر برای خرید تایل کرایو دکوراتیو سقف کاذب مردد هستید، می‌توانید با مشاوره خرید، خرید خود را به بهترین شکل انجام دهید. مشاوران ما می‌توانند بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار داده و تایلی متناسب با نیاز مکان شما، به شما معرفی کنند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دسته‌بندی