تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تایل سقف کاذب (پازلینگ)

کمی صبر کنید...

معرفی تایل پازلینگ

بسیاری از افراد برای سقف مکان مورد نظر خود از جمله کافه و رستوران یا هر محل دیگری به دنبال یک سقف جذاب هستند. با وجود تایل‌های مدرن دغدغه یافتن یک تایل جذاب رفع شده و افراد می‌توانند از بین تایل‌هایی با نام تایل دکوراتیو یکی را انتخاب کنند. تایل‌های دکوراتیو به هر سلیقه‌ای پاسخگو هستند و در شکل‌ها رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند. بعضی از این تایل‌ها به صورت سفارشی تولید شده و برای خرید آنها ابتدا باید سفارش خود را ثبت کرده تا تولید آن صورت گیرد. با استفاده از تایل‌های دکوراتیو می‌توان ایده‌های بسیار نو و مدرنی را اجرا کرد و یکی از لوکس‌ترین دکوراسیون‌ها را ساخت. جذابیت بصری این دسته از تایل‌ها غیرقابل انکار بوده و می‌تواند پوشش سقف شما را ارتقا دهد. 

پس از نصب این تایل‌ها دسترسی به سقف اصلی مسدود نشده و امکان دسترسی همچنان وجود خواهد داشت. علاوه بر تمامی این موارد با نصب تایل‌های دکوراتیو می‌توان بسیاری از نواقص موجود در سقف اصلی را پوشاند. این دسته از تایل‌ها تایل‌های نوین و مدرنی بوده و بهتر است نصب آنها را به یک استاد کار ماهر بسپارید تا نتیجه بهتری بگیرید. برای نصب بسیاری از تایل‌های دکوراتیو به زیرسازی نیاز بوده و این زیرسازی باید به روش استاندارد انجام شود. امکان اجرای نور مخفی و نورپردازی در تایل‌های دکوراتیو وجود داشته و این تایل‌ها، در برابر شست‌وشو و رطوبت مقاوم بوده و وزن بسیار سبکی دارند. یکی از انواع تایل‌های دکوراتیو، تایل‌های پازلینگ محسوب می‌شود.

 مشخصات و کاربردها

 شاید نام تایل پازلینگ برای شما آشنا نباشد، زیرا این تایل جزو مدرن‌ترین و جدیدترین تایل‌ها محسوب می‌شوند. تایل مورد نظر از یک سری از قطعات تشکیل شده که در درون یکدیگر قرار گرفته و یک حالت پازلینگ سه بعدی ایجاد می‌کنند. می‌توان این تایل‌ها را برای مکان‌های مختلفی از جمله کافه‌ها، رستوران‌ها، شرکت‌ها، مکان‌های اداری، تجاری و حتی بعضی از خانه های مسکونی استفاده کرد.

 به طور کلی بیشتر تایل‌های دکوراتیو از جمله تایل پازلینگ خاصیت ضد رطوبتی داشته و به راحتی در برابر رطوبت از بین نمی‌روند و حتی دچار آسیب نیز نمی‌شوند. تایل‌های پازلینگ از جمله تایل‌هایی هستند که می‌توانند عایق صوتی مناسبی باشند. در نتیجه علاوه بر ویژگی جذابیت می‌توان به ویژگی‌هایی مانند موارد زیر اشاره کرد:

  • عایق صدا
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • مقاوم در برابر حریق

 به طور کلی می‌توان گفت این دسته از تایل‌ها می‌توانند با اتصالات بدون درز نصب شوند. امکان استفاده از تایل‌های پازلینگ برای فضاهای کوچک و بزرگ وجود داشته و می‌توان با استفاده از این تایل‌ها دسترسی سریع به تهویه مطلوب را فراهم کرد. تایل‌های پازلینگ در انواع تایل پازلینگ گردو رنگ، تایل پازلینگ مشکی رنگ و تایل پازلینگ سفید رنگ تولید می‌شوند. همچنین تایل پازلینگ فندقی رنگ نیز یکی از همین مدل‌ها بوده و می‌توانید برای خرید هر یک از این موارد سفارش خود را ثبت کنید.

 خرید تایل پازلینگ

 برای خرید تایل پازلینگ دکوراتیو می‌توانید ابتدا مشخصات و کاربردهای مربوط به آن را مطالعه کرده و سپس تصمیم بگیرید که کدام رنگ از رنگ‌های موجود، مناسب محیط شما می‌باشد. پس از تصمیم گیری می‌توانید قیمت این محصول را در همین صفحه مشاهده کنید. قیمت تایل‌های پازلینگ با یکدیگر یکسان بوده و این تایل‌ها تنها در رنگ تفاوت دارند.

 مشاوره خرید تایل پازلینگ

 پس از کسب اطلاعات و مشاهده قیمت و انتخاب رنگ محصول مورد نظر می‌توانید مشاوره خرید نیز دریافت کنید. با کسب مشاوره‌ خرید، شما می‌توانید بهترین تصمیم را درباره اجرای این دسته از تایل‌های سقفی گرفته و این مشاوران می‌توانند به شما در انتخاب رنگ نیز با توجه به دکوراسیون موجود کمک کنند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دسته‌بندی