تایل سقف کاذب (پازلینگ)

تایل گچی سقف کاذب ( پازلینگ )

از {{model.count}}

رنگ گردویی

تعداد
نوع
2,290,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

معرفی تایل پازلینگ گردویی رنگ

با مطرح شدن سقف‌های کاذب و افزایش تنوع آن‌ها، تایل‌های مدرن و جدیدی به نام تایل‌های دکوراتیو پدید آمدند. در حال حاضر تایل‌های دکوراتیو تایل‌هایی هستند که در بسیاری از مکان‌ها قابل استفاده می‌باشند. جذابیت این تایل‌ها غیرقابل انکار بوده و می‌توان از آنها برای مکان‌هایی مانند کافه‌ها، رستوران‌ها، شرکت‌ها و اتاق جلسات استفاده کرد. تایل‌های دکوراتیو، محدودیت اجرایی خاصی نداشته و می‌توان با استفاده از آنها طرح‌های بسیار نوین و مدرنی ایجاد کرد. بسیاری از ایده‌های جذاب و جدید با استفاده از تایل‌های دکوراتیو قابل اجرا هستند‌.

 تایل‌های دکوراتیو می‌توانند طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی داشته باشند و دکوراسیون شما را جذاب‌تر کنند‌. امکان ست کردن این تایل‌ها با سایر اجزای دکوراسیون وجود دارد. دسته‌بندی تایل‌های دکوراتیو بسیار متنوع بوده و می‌توان موارد متعددی را برای زیر مجموعه تایل‌های دکوراتیو نام برد. یکی از زیر مجموعه‌های بسیار جذاب تایل دکوراتیو، تایل پازلینگ محسوب می‌شود. تایل پازلینگ دکوراتیو سقف کاذب دارای چهار رنگ بوده و برای فضاهای کوچک و بزرگ مناسب است. یکی از بهترین و پرکاربردترین تایل‌های پازلینگ، تایل پازلینگ گردویی رنگ می‌باشد.

 مشخصات و کاربردها

 رنگ گردویی یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها محسوب شده و نقش بسیار پررنگی در دکوراسیون داخلی ایفا می‌کند. با توجه به این مسئله می‌توان گفت تایل پازلینگ گردویی رنگ، از پرطرفدارترین و پرکاربردترین تایل‌های پازلینگ و دکوراتیو محسوب می‌شود. این تایل مانند سایر تایل‌های پازلینگ از قطعات تو در تو ساخته شده و شکلی بسیار مدرن دارد. از مزایای تایل پازلینگ گردویی رنگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تایل پازلینگ گردویی رنگ یکی از تایل‌های سبک محسوب شده و بار اضافی را وارد سقف نمی‌کند.
  • نصب تایل پازلینگ چندان سخت نبوده و اگر توسط استادکار ماهر انجام شود مدت زمان کمی طول می‌کشد.
  • در تایل پازلینگ گردویی رنگ می‌توان نورپردازی انجام داد و جذابیت آن را دوچندان نمود.

 از تایل پازلینگ گردویی رنگ می‌توان برای مکان‌هایی مانند مراکز تجاری، اداری، هتل‌ها، شرکت‌ها و بسیاری از مکان‌ها استفاده کرد. این دسته از تایل‌ها یکی از تایل‌های مناسب برای کافه‌ها و رستوران‌ها محسوب شده و می‌توانند یک فضای لوکس ایجاد کنند. اگر از جمله افرادی هستید که به طرح‌های چوب و رنگ‌های گردویی علاقه دارید، توصیه می‌کنیم خرید تایل پازلینگ گردویی رنگ را از دست نداده و آن را انتخاب کنید.

 خرید تایل پازلینگ گردویی رنگ

 هدف ما از ارائه اطلاعات و این مشخصات، راهنمایی شما برای خرید تایل پازلینگ گردویی رنگ می‌باشد. در نتیجه اگر هنوز مشخصات و کاربردهای این محصول را مطالعه نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم برای خرید عجله نکنید. سعی کنید مشخصات و کاربردهای این محصول را مطالعه کرده و سپس برای ثبت سفارش اقدام کرده تا اشتباهی در خرید شما صورت نگیرد و مطمئن شوید که این محصول برای شما مناسب است. قیمت تایل پازلینگ گردویی رنگ در همین صفحه ذکر شده است تا شما به راحتی بتوانید با مشاهده قیمت این محصول تصمیم خود را نهایی کنید.

 مشاوره خرید تایل پازلینگ گردویی رنگ

 اگر برای خرید تایل پازلینگ گردویی رنگ سردرگم هستید، می‌توانید با کسب مشاوره‌ی خرید تایل پازلینگ گردویی رنگ، خرید خود را انجام دهید. مشاورین ما افرادی مجرب و حرفه‌ای هستند و می‌توانند بهترین راهنمایی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند. اگر تایل مورد نظر مناسب مکان مورد نظر شما نبود، مشاوران ما می‌توانند تایل‌های دیگری از جمله تایل جامبو دکوراتیو سقف کاذب را به شما پیشنهاد دهند‌.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...