تایل دکوراتیو

تایل گچی سقف کاذب( پازلینگ )

از {{model.count}}

رنگ : فندوقی

تعداد
نوع
2,990,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

معرفی تایل پازلینگ فندوقی رنگ

تایل‌های دکوراتیو، سبک نوینی در اجرای دکوراسیون محسوب شده و می‌توانند یک فضای چشمگیر ایجاد کنند. در حال حاضر بسیاری از افراد به دنبال اجرای ایده‌های نوین هستند و به همین دلیل می‌توان با استفاده از این تایل‌ها به سلیقه یا این افراد پاسخ داد. تایل‌های دکوراتیو قابلیت اجرای بسیاری از ایده‌های نوین را دارند و محصولی بسیار مدرن محسوب می‌شوند. تایل‌های دکوراتیو تنوع فوق العاده‌ای داشته و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. می‌توان تایل دکوراتیو را با سایر اجزای دکوراسیون ست کرد. تنوع تایل‌های دکوراتیو باعث شده است که بتوان هماهنگی و هارمونی را با سایر اجزای دکوراسیون فراهم کرد. 

به‌عنوان‌مثال اگر در دکوراسیون شما از مصالح چوبی و متریال‌های طرح چوب استفاده شده باشد، می‌توانید با استفاده از یکی از تایل‌های دکوراتیو که چوبی هستند یا از طرح چوب تشکیل شده‌اند، دکوراسیون خود را جذاب کنید. تایل‌های دکوراتیو انواع مختلفی دارند و می‌توان گفت یکی از انواع تایل‌های دکوراتیو، تایل پازلینگ محسوب می‌شود. تایل پازلینگ نیز خود دارای زیر مجموعه‌هایی بوده و یکی از جذاب‌ترین زیر مجموعه‌های آن تایل پازلینگ فندوقی رنگ است.

 مشخصات و کاربردها

 تایل پازلینگ فندوقی رنگ یکی از انواع جذاب و مدرن تایل‌های دکوراتیو و همچنین تایل‌های پازلینگ محسوب شده و می‌توانند به سلیقه‌های بسیاری پاسخ دهند. می‌توان از تایل پازلینگ فندوقی رنگ برای بسیاری از مکان‌ها استفاده کرد. از این مکان‌ها می‌توان به بسیاری از مراکز تجاری، اداری، فروشگاه‌ها و شرکت‌های مختلف اشاره کرد. کافه‌ها و رستوران‌ها بهترین گزینه برای استفاده از این تایل محسوب می‌شوند. تایل پازلینگ فندوقی رنگ می‌تواند مزایای فوق العاده‌ای داشته باشد. از مزایای تایل مورد نظر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تایل پازلینگ فندوقی رنگ می‌تواند یک عایق صدای مناسب باشد.
  • تایل پازلینگ فندوقی رنگ به راحتی با سایر اجزای دکوراسیون ست می‌شود.
  • این تایل وزن سبکی دارد‌.
  • نصب تایل مورد نظر آسان است.
  • امکان تعمیر و تعویض قطعات این تایل وجود دارد‌‌‌‌.
  • دوام، ماندگاری و طول عمر این تایل بسیار بالا است‌.
  • تمیز کردن و همچنین نظافت تایل مورد نظر راحت است.

 خرید تایل پازلینگ فندوقی رنگ

 برای خرید تایل پازلینگ فندوقی رنگ ابتدا سعی کنید مشخصات و کاربردهای این محصول را مورد بررسی قرار داده و تصمیم قطعی خود را با توجه به این اطلاعات بگیرید. توجه داشته باشید که محصول مورد نظر از جمله محصولات سفارشی محسوب شده و بهتر است سریعاً برای خرید آن اقدام کنید.

 برای خرید تایل پازلینگ انگ فندوقی رنگ نگرانی خاصی وجود ندارد؛ زیرا محصول مورد نظر دارای گارانتی و ضمانت بوده و در صورت بروز هر مشکلی قابل ارجاع می‌باشد. قیمت تایل پازلینگ فندوقی رنگ، در همین صفحه قابل مشاهده می‌باشد.

 مشاوره خرید تایل پازلینگ فندوقی رنگ

 با خرید تایل پازلینگ فندوقی رنگ می‌توانید بهترین دکوراسیون را داشته باشید؛ اما قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که با کسب مشاوره‌ خرید می‌توانید بهترین خرید خود را در این زمینه تجربه کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...