تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

لُوورهای سقف کاذب

کمی صبر کنید...

معرفی لوورهای سقف کاذب

امروزه بسیاری از افراد با سقف‌های کاذب آشنایی داشته و در مکان‌های مختلف این سقف‌ها قابل مشاهده هستند. در واقع می‌توان گفت این روزها، سقف‌های کاذب به عناصر جذاب ساختمان‌ها تبدیل شده‌اند. سقف‌های کاذب می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. دسته‌ای از سقف‌های کاذب مدرن، تایل‌های دکوراتیو محسوب می‌شوند. تایل‌های دکوراتیو نمای بسیار فوق العاده و جذابی داشته و می‌توانند دکوراسیون شما را شگفت انگیز کنند. به یقین می‌توان گفت تایل‌های دکوراتیو معجزه‌ای در عصر دکوراسیون محسوب می‌شوند. 

این دسته از تایل‌ها برای مکان‌های مختلفی قابل استفاده بوده و تنوع آنها بی‌نظیر است. تایل‌های دکوراتیو با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا ساخته شده و می‌توان با استفاده از آنها پروژه‌های مدرن، حتی کلاسیک و لوکسی را ایجاد کرد. تایل‌های دکوراتیو می‌توانند تاسیسات اضافی و حتی نواقص موجود در سقف اصلی را پوشانده و به افزایش جذابیت سایر اجزای دکوراسیون کمک کنند. اجرای نورپردازی در این دسته از تایل‌ها امکان‌پذیر بوده و می‌توان با نورپردازی، جذابیت این تایل‌ها را افزایش داد. یکی از انواع تایل‌های دکوراتیو، لوورهای سقف کاذب محسوب می‌شوند.

 مشخصات و کاربردها

 شاید نام لوور سقف کاذب برای شما آشنا نباشد؛ ولی بارها این دسته از تایل‌ها را در مکان‌های بسیار لوکس و مدرنی دیده باشید. هرچند این دسته از تایل‌ها یا این دسته از سقف‌های کاذب بسیار جدید محسوب می‌شوند و نمی‌توان گفت در حال حاضر در بسیاری از مکان‌ها می‌توان این تایل‌ها را مشاهده کرد. اگر به دنبال یک تایل لوکس برای یک فضای لوکس هستید می‌توانید روی این گزینه حساب باز کنید. لوورهای سقف کاذب می‌توانند به صورت متحرک و نواری طراحی شده یا به صورت قوسی باشند. این دسته از لوورها با سایر تایل‌ها قابلیت ترکیب دارند. در حال حاضر لوور سقفی مغلتط در رنگ‌های مختلف و همچنین لوور موج‌دار دکوراتیو نیز در رنگ‌های مختلف قابل سفارش می‌باشد. این دسته از لوورها در رنگ‌های فندقی، مشکی، گردویی و سفید قابل سفارش هستند.

 لوورهای مورد نظر وزن سنگینی نداشته و بسیار سبک محسوب می‌شوند. نصب این دسته از تایل‌ها آسان بوده و می‌توان از آنها به عنوان یک عایق صوتی مناسب استفاده کرد. لوورهای سقفی بسیار مناسب هستند و امکان تعویض و تعمیر آنها وجود دارد. مقاومت این دسته از تایل‌ها یا به عبارتی این دسته از سقف‌های کاذب در برابر حریق و رطوبت بسیار بالا بوده و می‌توان آنها را تایل‌هایی ضد زنگ، ضد خوردگی و ضد قارچ محسوب کرد. لوورهای سقف کاذب، دسته‌ای از تایل‌های سقفی قابل بازیافت محسوب شده و می‌توان در بین قطعات این تایل سقفی نورپردازی را انجام داد. همچنین این سقف‌ کاذب قابل شست و شو می‌باشد.

 خرید لوور سقف کاذب

 برای خرید انواع لوورهای سقف کاذب بهتر است مشخصات و کاربردهای لوور سقف کاذب و انواع آن را مطالعه کرده و سپس گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. قیمت لوورهای سقف کاذب با یکدیگر متفاوت بوده و لوورهای موج‌دار دکوراتیو مقداری گران‌تر از دسته دیگر محسوب می‌شوند. قیمت هر یک از لوورهای سقف کاذب در صفحه مربوطه آنها ذکر شده و شما می‌توانید با کلیک بر روی هر صفحه قیمت را مشاهده کنید.

 مشاوره خرید لوور سقف کاذب

 برای خرید لوور سقف کاذب ابتدا اطلاعات را مشاهده کرده و سپس تصمیم بگیرید که کدام یک از انواع این لوورها مناسب مکان مورد نظر شما می‌باشد. اگر برای تصمیم گیری دچار تردید هستید، می‌توانید از مشاورین ما کمک گرفته و بهترین لوور سقف کاذب را انتخاب کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دسته‌بندی