لُوورهای سقف کاذب

تایل گچی سقف کاذب(لوورمغتلط)

از {{model.count}}

رنگ: مشکی

تعداد
نوع
2,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

لوور موج دار دکوراتیو رنگ مشکی

در حال حاضر تنوع انواع سقف کاذب افزایش یافته و با این پیشرفت‌ها تصمیم گیری بسیار سخت خواهد بود. این روزها شاهد تنوع بی‌نظیری از سقف‌های کاذب هستیم و این مسئله باعث شده که گاهی دچار سردرگمی شویم که کدام سقف کاذب را برای محیطمان انتخاب کنیم. هر یک از این سقف‌های کاذب دارای ویژگی‌های به خصوصی هستند؛ ولی جذابیت بصری مسئله‌ای است که نمی‌توان از آن گذشت. تایل‌های دکوراتیو تایل‌هایی هستند که با جذابیت ظاهری خود جلوه کرده‌اند و مورد توجه قرار گرفته‌اند. تنها ویژگی فوق‌العاده تایل‌های دکوراتیو جذابیت ظاهری آنها نبوده؛ بلکه در شرایطی می‌توانند ضد آب، ضد رطوبت و همچنین عایق صدا نیز باشد. 

علاوه بر این موارد بعضی از تایل‌های دکوراتیو ویژگی‌های بسیار شگفت‌انگیزی دارند و می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب محسوب شوند. یکی از زیر مجموعه‌های تایل‌های دکوراتیو یا انواع تایل دکوراتیو، لوورهای سقف کاذب محسوب می‌شوند. این لوورها نمونه‌های بسیار جذابی از تایل‌های دکوراتیو محسوب شده و در رنگ‌ها و انواع مختلفی تولید می‌شود. یکی از لوور‌های سقف کاذب لوور موج‌دار دکوراتیو رنگ مشکی می‌باشد.

 مشخصات و کاربردها

 لوور موج‌دار دکوراتیو رنگ مشکی یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین انواع سقف کاذب محسوب شده و می‌تواند با جذابیت ظاهری خود در دل بسیاری از افراد جا باز کند. این روزها توجه بسیاری از معماران و همچنین طراحان دکوراسیون به لوورهای موج‌دار جلب شده و این لوور موج‌دار یکی از نمونه‌های بسیار پرطرف‌دار می‌باشد.

  • لوور موجدار دکوراتیو رنگ مشکی وزن سبکی داشته نصب آن آسان است و می‌توان با استفاده از آن فضا را به فضایی مدرن و بسیار لوکس و متفاوت تبدیل کرد. با توجه به اینکه ردیف‌های لوور، در کنار یکدیگر با فاصله منظم قرار گرفته‌اند می‌توانند نقص‌ها و تأسیسات اضافی موجود در سقف را به خوبی پوشش دهند‌. 
  • توجه داشته باشید که امکان نورپردازی در این تایل دکوراتیو وجود داشته و هیچ مانعی برای نورپردازی وجود ندارد. با استفاده از یک سری نورپردازی‌های مدرن و حتی نورپردازی‌های ساده می‌توان جذابیت لوور موج‌دار دکوراتیو رنگ مشکی را دوچندان کرد.
  •  از لوور موج‌دار دکوراتیو رنگ مشکی می‌توان برای مکان‌های مختلفی استفاده کرد. به عنوان مثال این محصول قابل استفاده برای سقف مکان‌هایی مثل شرکت‌ها، مراکز آموزشی، مراکز اداری، مراکز تجاری، بعضی از فروشگاه‌ها و حتی ویلاهای مسکونی است‌.
  •  با استفاده از لوور موج‌دار دکوراتیو رنگ مشکی، می‌توان یک دکوراسیون جذاب ساخت و سایر اجزای دکوراسیون را با این محصول ست کرد. 

 خرید لوور موج‌دار دکوراتیو رنگ مشکی

 لوور موجدار دکوراتیو رنگ مشکی یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید محسوب می‌شود؛ ولی ابتدا اطمینان حاصل کنید که این محصول با مکان مورد نظر شما سازگاری دارد یا خیر؟ برای اطمینان از این مسئله می‌توانید مشخصات و کاربردهای محصول مورد نظر را به دقت مطالعه کرده و قیمت آن را نیز مشاهده کنید. قیمت لوور موجدار دکوراتیو رنگ مشکی در همین صفحه محصول قابل مشاهده است. تلفن سفارشات این محصول در قسمت زیرین قیمت درج شده و شما می‌توانید با یک کلیک، تلفن‌ها را مشاهده کرده و تماس حاصل کنید.

 مشاوره خرید لوور موج‌دار دکوراتیو رنگ مشکی

 کسب مشاوره خرید بهترین گزینه برای خرید محصولات مختلفی از جمله لوور موج‌دار دکوراتیو رنگ مشکی است. شما می‌توانید با کسب مشاوره از مشاورین ما بهترین خرید را تجربه کرده و از ریسک در خرید بپرهیزید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...