لُوورهای سقف کاذب

تایل گچی سقف کاذب(لوورمغتلط)

از {{model.count}}

رنگ: گردویی

تعداد
نوع
2,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

لوور موج دار دکوراتیو رنگ گردویی

یکی از جذابیت‌های دکوراسیون مدرن، سقف‌های کاذب محسوب می‌شوند. سقف‌های کاذب در مدل‌ها و انواع مختلفی تولید شده‌اند و یکی از جذاب‌ترین انواع آنها که تقریباً توجه همه افراد را به خود جلب کرده است، تایل‌های دکوراتیو محسوب می‌شود. تایل‌های دکوراتیو از جمله جذاب‌ترین و مدرن‌ترین و همچنین لوکس‌ترین تایل‌هایی هستند که در بازار وجود دارند یا به صورت سفارشی تولید می‌شوند.

  • تایل‌های دکوراتیو از انواع مختلفی تشکیل شده‌اند و یکی از انواع آن لوورهای سقف کاذب محسوب می‌شوند. لوورهای سقف کاذب صفحاتی هستند که به صورت نواری در کنار یکدیگر با یک فاصله مشخص قرار گرفته و می‌توانند در طرح‌های موجدار و همچنین مغتلط دیده شوند. البته علاوه بر لوورهای سقف کاذب، تایل‌های دکوراتیو دارای انواع دیگری از جمله تایل‌های هندسی و تایل‌های لمسه نیز هستند.
  • لوورهای سقف کاذب نمونه بسیار جذابی از تایل‌های دکوراتیو بوده و خود دارای نمونه‌های جذاب دیگری نیز می‌باشد. یکی از نمونه‌های بسیار جذاب این دسته از سقف‌های کاذب، لوور موج‌دار دکوراتیو رنگ گردویی است.

 مشخصات و کاربردها

 لوور موجدار دکوراتیو رنگ گردویی یکی از تایل‌ها یا به عبارتی سقف‌های کاذب مدرن محسوب شده و می‌تواند برای بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. محصول مورد نظر با پوششی از رنگ الکترواستاتیکی تهیه شده و یکی از بی‌نظیرترین محصولات قابل سفارش محسوب می‌شود. در این دسته از سقف‌های کاذب قطعات به یکدیگر متصل هستند و با فاصله مشخصی از یکدیگر قرار دارند. نصب این دسته از سقف‌های کاذب با استفاده از زیرسازی مخصوص انجام شده و پس از آن مقاومت آن در برابر ضربه و سانحه‌هایی مانند زلزله تضمین می‌شود.

 نصب لوور موج‌دار دکوراتیو رنگ گردویی، کار سختی نبوده و اگر توسط یک استادکار ماهر نصب شود، می‌توان از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کرد. وزن لوور موجدار مورد نظر سبک بوده و این مسئله در آسانی نصب آن نیز تأثیر خواهد گذاشت. تعویض قطعات این محصول در صورت بروز مشکل بدون دردسر انجام خواهد شد‌. امکان اجرای نورپردازی‌های مختلف در لوور موج دار دکوراتیو رنگ گردویی وجود داشته و با اجرای نورپردازی می‌توان جذابیت این لوور موج‌دار و همچنین محیط را دوچندان کرد. با توجه به رنگ این محصول، می‌توان سایر اجزای دکوراسیون را نیز به راحتی با آن ست کرد.

 خرید لوور موجدار دکوراتیو رنگ گردویی

 برای خرید لوور موج دار دکوراتیو رنگ گردویی، ابتدا سعی کنید مشخصات و کاربردهای آن را به دقت مطالعه کرده و سپس برای خرید تصمیم بگیرید. محصول مورد نظر یک محصول بی‌نظیر بوده و در بی‌نظیر بودن آن هیچ شکی وجود ندارد؛ اما شما باید اطمینان یابید که آن برای محیط و دکوراسیون شما مناسب است. لازم به ذکر است که قیمت لوور موجدار دکوراتیو رنگ گردویی در همین صفحه موجود است‌.

 مشاوره خرید لوور موج‌دار دکوراتیو رنگ گردویی

 برای خرید لوور موجدار دکوراتیو رنگ گردویی، پس از کسب اطلاعات، بهتر است مشاوره خرید دریافت کنید. مشاوره خرید در کنار اطلاعات کسب شده می‌تواند به شما برای رسیدن به خرید موفق کمک کند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...