تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تایل لمسه

کمی صبر کنید...

معرفی تایل لمسه

تایل لمسه دکوراتیو 60 در60 در رنگ های رنگین کمان موجود است. بسیاری از طراحان داخلی با استفاده از فناوری‌های روز دنیا توانسته‌اند نوعی از سقف‌های کاذب ساختمانی را طراحی کنند که به آنها تایل دکوراتیو گفته می‌شود. این دسته از تایل‌ها، جزو جذاب‌ترین تایل‌ها محسوب شده و جایگزین مناسبی برای سقف‌های کاذب سابق می‌باشند. امروزه می‌توان با استفاده از سقف‌های کاذب دکوراتیو یا تایل‌های دکوراتیو، نمای بسیار فوق‌العاده‌ای ساخت. یکی از بارزترین خصوصیات این دسته از تایل‌ها امکان نورپردازی در آن می‌باشد. با استفاده از این نورپردازی‌ها می‌توان زیبایی شگفت انگیزی را در سقف ایجاد کرد.

 تایل دکوراتیو نسل جدیدی از انواع سقف کاذب محسوب شده و به وسیله یک سری از آویزها از سقف اصلی ساختمان نصب می‌شود. نصب این دسته از تایل‌ها هیچ خرابی و ریزشی ایجاد نکرده و زمان زیادی نیز نمی‌برد. تایل‌های دکوراتیو دسته‌بندی مختلفی دارند و در انواع مختلفی با طرح‌های بسیار جذاب تولید شده‌اند. یکی از انواع تایل‌های دکوراتیو، تایل لمسه محسوب می‌شود.

 مشخصات و کاربردها

 تایل لمسه دکوراتیو، در ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر تولید شده و در رنگ‌های رنگین کمانی عرضه می‌شود. از جمله رنگ‌های تایل لمسه می‌توان به تایل لمسه رنگ سرخ آبی، تایل لمسه رنگ یاسی، رنگ آبی نفتی، رنگ سبز، رنگ زرد، رنگ نارنجی، قرمز و همچنین زرشکی اشاره کرد.

  • تمامی مدل‌ها یا به عبارتی رنگ‌های تایل لمسه از جذابیت خاصی برخوردار هستند و شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون خود یکی از انواع تایل‌های لمسه را انتخاب کنید.
  •  تایل‌های لمسه از جمله تایل‌های مقاوم در برابر رطوبت، حریق و همچنین حشرات محسوب می‌شود و برای مکان‌هایی که رطوبت بالایی دارند و امکان آتش‌سوزی در آنها بالا است، بسیار مناسب‌اند. با توجه به این مسئله می‌توان تایل‌های لمسه را برای کافه‌ها و رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها، سالن‌های بیمارستانی و موارد دیگر استفاده کرد.
  •  تایل‌های لمسه از جمله تایل‌های سفارشی محسوب می‌شوند و برای تولید آنها باید سفارش خود را از قبل ثبت کنید. حداقل تعداد سفارش تایل‌های لمسه، ۳۰ عدد تایل است. تایل‌های مورد نظر جاذب صدای محیط بوده و می‌توانند به کیفیت صوتی و زیبایی سقف شما کمک کنند.

 خرید تایل لمسه

 تایل لمسه یک محصول دکوراتیو و بسیار جدید محسوب می‌شود و خرید آن از هر شرکتی امکان‌پذیر نمی‌باشد. برای خرید تایل لمسه می‌توانید ابتدا تصمیم خود را نهایی کرده و سپس سفارش خود را ثبت کنید. قبل از ثبت سفارش سعی کنید مشخصات و کاربردهای این محصول را مطالعه کرده و رنگ مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید. قیمت تایل لمسه در همین بخش قابل مشاهده بوده و این قیمت بر اساس هر عدد تایل ۶۰ در ۶۰ به تومان ذکر شده است.

 مشاوره خرید تایل لمسه

 اگر برای خرید تایل لمسه دچار تردید هستید و نمی‌دانید که کدام یک از رنگ‌ها و کدام تایل را برای محیط مورد نظر خود انتخاب کنید، می‌توانید با اخذ مشاوره از کارشناسان مجرب ما به بهترین تصمیم و بهترین خرید دست پیدا کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دسته‌بندی