تایل لمسه

تایل لمسه 60 در60 سقف کاذب

از {{model.count}}

رنگ: زرد

این تایل ها به صورت سفارشی تولید و حداقل تعداد سفارش 30 عدد می‌باشد. این تایل‌ها دکوراتیو و جاذب صدا محیط بوده و به کیفیت صوتی و زیبایی سقف فوق العاده چشمگیر کمک میکند.

تعداد
نوع
140,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرد

 تایل‌های لمسه دکوراتیو در ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متری عرضه می‌شوند و در رنگ‌های مختلفی موجود هستند. تایل لمسه محصولی جدید از دسته‌بندی تایل‌های دکوراتیو محسوب شده و می‌تواند جذابیت بصری بسیار ویژه‌ای را به محیط اعطا کند. در حال حاضر دسته‌های مختلفی از سقف‌های کاذب در بازار موجود بود و می‌توانند فضای شما را زیبا کنند؛ ولی تایل‌های دکوراتیو از آن دسته تایل‌هایی هستند که صرفاً برای زیباسازی محیط ایجاد شده‌اند. مهم‌ترین مزیت تایل‌های دکوراتیو، جذابیت بخشیدن و مدرن کردن فضا محسوب می‌شود؛ ولی علاوه بر آن می‌تواند خاصیت ضد رطوبتی، ضد حریق و همچنین عایق صدا بودن را داشته باشد.

 تایل‌های لمسه در رنگ‌های مختلفی از جمله رنگ قرمز، زرشکی، یاسی و رنگ‌های دیگری مثل نارنجی موجود هستند. شما می‌توانید یکی از رنگ‌های تایل لمسه را با توجه به محیط و دکوراسیون آن انتخاب کنید. تایل‌های لمسه تک رنگ هستند؛ ولی شما می‌توانید رنگ‌های مورد علاقه خود را با یکدیگر ترکیب کرده و یک سقف بسیار فوق‌العاده بسازید. البته امکان ترکیب تایل‌های لمسه با سایر انواع تایل‌ها نیز وجود داشته و هیچ محدودیت خاصی در استفاده از تایل‌های لمسه وجود ندارد. یکی از انواع تایل‌های لمسه که رنگ بسیار فوق‌العاده و جذابی دارد، تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرد است.

 مشخصات و کاربردها

 به تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرد، تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ سانتافه زرد نیز گفته می‌شود. تایل مورد نظر یک تایل دکوراتیو محسوب شده و به جذابیت فضای شما کمک می‌کند. این محصول مناسب سقف بوده و بهتر است برای دیوار مورد استفاده قرار نگیرد. محصول مورد نظر در چشم گیر کردن سقف شما تأثیر فوق‌العاده‌ای می‌گذارد. این محصول جاذب صدای محیط بوده و به کیفیت صوتی سقف کمک می‌کند.

 می‌توان از تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرد برای فضاهای مختلفی استفاده کرد. از جمله این فضاها می‌توان به شرکت‌ها، مراکز آموزشی، مراکز تجاری و حتی هتل اشاره کرد. این دسته از تایل‌ها حتی برای منازل نیز قابل استفاده می‌باشند. تایل‌های لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرد می‌توانند مزایای زیر را داشته باشند:

  • تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرد گزینه بسیار مناسبی برای پوشاندن نواقص سقف است.
  • تایل مورد نظر یک تایل بسیار سبک است.
  • حمل و نقل تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرد با توجه به وزن آن بسیار آسان است.
  • نصب این دسته از تایل‌ها کار دشواری نبوده و راحت است.
  • جابه‌جایی هر یک از تایل‌ها و همچنین تعمیر و تعویض آنها به راحتی امکان‌پذیر است.
  • این دسته از تایل‌ها به محیط زیست آسیبی نمی‌رسانند.

 با توجه به ویژگی‌های ذکر شده می‌توان گفت تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرد یکی از بهترین تایل‌ها بوده و گزینه بسیار مناسبی برای مکان مورد نظر شما محسوب می‌شود. همچنین شما می‌توانید با همین ویژگی‌ها محصولات مشابهی مثل تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ قرمز و زرشکی را نیز تهیه کنید.

 خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرد

 برای خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرد ابتدا سعی کنید کلیه مشخصات و کاربردهای این محصول را به طور دقیق مشاهده کرده و قیمت آن را نیز مورد ارزیابی قرار دهید. قیمت تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرد در همین بخش موجود می‌باشد و تلفن سفارشات نیز در دسترس شما قرار دارد. برای خرید تایل دکوراتیو رنگ زرد باید با کلیک بر روی تلفن سفارشات و تماس با یکی از آنها سفارش خود را ثبت کرده و پس از ۲۵ روز کاری سفارش شما آماده می‌شود.

 مشاوره خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرد

تایل مورد نظر تنها صورت سفارشی تولید می‌شود و حداقل سفارش شما باید ۳۰ عدد تایل باشد. اگر مطمئن نیستید که به حداقل ۳۰ عدد تایل نیاز دارید، بهتر است با مشاورین ما تماس گرفته و این دسته از سؤالات خود را با آنها در میان بگذارید. مشاوران ما می‌توانند شما را برای بهترین خرید راهنمایی کنند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...