تایل لمسه

تایل لمسه 60 در60سقف کاذب

از {{model.count}}

رنگ : سرخ آبی

این تایل ها به صورت سفارشی تولید و حداقل تعداد سفارش 30 عدد می‌باشد. این تایل ها دکوراتیو و جاذب صدا محیط بوده و به کیفیت صوتی و زیبایی سقف فوق العاده چشمگیر کمک می‌کند.

تعداد
نوع
140,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تایل لمسه 60 در60 دکوراتیو رنگ سرخ آبی

در عصر حاضر صنعت دکوراسیون پیشرفت‌های زیادی کرده و تایل‌های دکوراتیو به عنوان نسل جدیدی از سقف کاذب محسوب می‌شوند. علاوه بر تایل‌های دکوراتیو سقف‌های کاذب دیگری نیز توانسته‌اند مطرح شوند و طرف‌داران زیادی پیدا کنند. تایل‌های دکوراتیو انقلاب جدید یا به عبارتی انقلاب نوینی در زمینه سقف‌های کاذب محسوب می‌شوند و یکی از علت‌های توجه به این تایل‌ها، نوین بودن آنها است. بسیاری از مردم همواره علاقه دارند تا بهترین دکوراسیون را داشته باشند یا به عبارتی بهترین محصول را خریداری کنند. با توجه به این مسئله می‌توان گفت تایل‌های دکوراتیو جزوی از بهترین محصولات در زمینه دکوراسیون محسوب شده و تنوع بی‌نظیری دارند.

تنوع تایل‌های دکوراتیو پاسخگوی تمام سلیقه‌ها بوده و یکی از آنها تایل لمسه محسوب می‌شود. شاید نام تایل لمسه برای شما آشنا نباشد و با شنیدن آن تصور دیگری داشته باشید، ولی تایل‌های لمسه تایل‌های رنگارنگ بوده و می‌توانند با سایر اجزای دکوراسیون شما به خوبی هماهنگ و مچ شوند. معمولاً ابعاد کلیه تایل‌های لمسه ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر بوده و به صورت سفارشی تولید می‌شوند. تایل‌های لمسه می‌توانند در رنگ‌های مختلف تولید شوند. یکی از رنگ‌های تایل لمسه رنگ سرخ آبی محسوب می‌شود. به عبارتی یکی از بهترین و جذاب‌ترین و همچنین جدیدترین تایل‌های لمسه، تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ سرخ آبی می‌باشد.

 مشخصات و کاربردها

 تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ سرخ آبی همان‌طور که از نام آن پیداست و همان‌طور که به مشخصات تایل دکوراتیو اشاره کردیم، ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متری دارد. این تایل مناسب سقف بوده و نمی‌توان استفاده مناسبی از آن در قسمت‌های مختلف دیوار کرد. تایل لمسه رنگ سرخ آبی به صورت سفارشی تولید شده و حداقل تعداد سفارش شما باید ۳۰ عدد تایل باشد. به عبارتی امکان تولید کمتر از ۳۰ تایل برای این محصول وجود ندارد. در نتیجه اگر فضایی دارید که ابعاد آن بیشتر از ۳۰ عدد تایل است یا ۳۰ عدد تایل در آن می‌گنجد، می‌توانید این محصول را انتخاب کنید.

 تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ سرخ آبی می‌تواند علاوه بر اینکه جنبه دکوراتیو داشته باشد، جاذب صدای محیط نیز محسوب شود. در بسیاری از مکان‌ها به یک جاذب صدا نیاز است؛ چرا که بسیاری از مکان‌ها از نظر صوتی دچار آلودگی هستند یا صدا نباید از محیط خارج شود. به‌عنوان‌مثال در مکان‌هایی مانند استودیوهای خانگی خارج شدن صداهای اضافی موجب آلودگی صوتی می‌شود. در مکان‌هایی مثل اتاق‌های جلسات نیز ممکن است محتویاتی محرمانه مطرح شده و افراد دوست نداشته باشند که صدا و این محتواها انتشار پیدا کنند. به همین دلیل در چنین شرایطی می‌توان از چنین تایل‌های جاذب صدای محیط استفاده کرد.

  • می‌توان با نصب تایل‌های لمسه، به ویژه تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ سرخ آبی فضا را چشمگیر و یک سقف فوق‌العاده ساخت.
  • وزن این تایل بسیار سبک بوده و بار اضافی را متحمل ساختمان و سقف اصلی نمی‌کند.
  • تایل مورد نظر ماندگاری طولانی داشته و عمر مفید آن بالا است.
  • پس از نصب این تایل‌ها امکان دسترسی به فضای پشتی به راحتی فراهم می‌شود.
  • نصب این دسته از تایل‌ها سخت نیست.

 خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ سرخ آبی

 اگر تصمیم خود را برای خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ سرخ آبی گرفته‌اید تبریک می‌گوییم شما انتخاب درستی داشته‌اید؛ ولی اگر همچنان تصمیم خود را نگرفته‌اید، بهتر است ابتدا مشخصات و کاربردهای محصول را مطالعه کرده و مطمئن شوید که این محصول با شرایط محل مورد نظر شما سازگاری دارد یا خیر. اطلاع از سازگاری این محصول با محیط شما در ماندگاری آن تأثیر بسزایی می‌گذارد. برای اطلاع از قیمت تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ سرخ آبی می‌توانید به همین صفحه مراجعه کرده و قیمت آن را بر اساس هر عدد تایل مشاهده کنید.

روند خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ سرخ آبی

 پس از مشاهده قیمت و همچنین مطالعه مشخصات و کاربردهای محصول مورد نظر می‌توانید دریافت مشاوره خرید را در اولویت قرار دهید. مشاوره خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ سرخ آبی نیز به شما کمک خواهد کرد تا مطمئن شوید محصول مورد نظر با محیط شما سازگاری دارد یا خیر. شما می‌توانید هرگونه سؤال یا ابهامی را که در مورد این محصول در ذهنتان وجود دارد را با کارشناسان و مشاورین ما مطرح کنید. علاوه بر این محصول شما می‌توانید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ یاسی را نیز تهیه کنید که بسیار جذاب و شیک است‌.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...