تایل لمسه

تایل لمسه 60 در60 سقف کاذب

از {{model.count}}

رنگ: آبی نفتی

این تایل ها به صورت سفارشی تولید و حداقل تعداد سفارش 30 عدد میباشد. این تایل ها دکوراتیو و جاذب صدا محیط بوده و به کیفیت صوتی و زیبایی سقف فوق العاده چشمگیر کمک میکند.

تعداد
نوع
140,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تایل لمسه 60 در60 دکوراتیو رنگ آبی نفتی

گاهی نمی‌توان دقیقاً گفت که کدام یک از تایل‌های دکوراتیو جذاب‌ترین تایل‌ها محسوب می‌شوند. به طور کلی تایل‌های دکوراتیو، تایل‌های بی‌نظیر بوده و می‌توانند جذابیت فوق‌العاده‌ای به سقف یا دیوار شما ببخشند بعضی از این تایل‌ها فقط برای سقف قابل استفاده هستند؛ ولی بعضی از آنها از جمله تایل متال لایت سقف کاذب قابل استفاده برای دیوار نیز می‌باشند. تنوع تایل‌های دکوراتیو بی‌نظیر بوده و در رنگ‌های متنوع و بسیار جذابی عرضه می‌شوند. تایل‌های دکوراتیو، تایل‌هایی بسیار مدرن و نوین محسوب شده و به صورت سفارشی تولید می‌شوند. این دسته از تایل‌ها بهترین گزینه برای مدرن کردن فضا و دکوراسیون محسوب می‌شوند. به راحتی می‌توان با تایل‌های دکوراتیو نواقص و مشکلات موجود در ساختمان را پوشاند و ساختمان و دکوراسیون آن را به یک فضای لوکس تبدیل کرد. 

شاید اگر به سراغ مصالح یا متریال‌های دیگر برای لوکس کردن دکوراسیون خود بروید، متحمل هزینه‌های بسیار سنگینی شوید. تایل‌های دکوراتیو هزینه چندان سنگینی ندارد و می‌توانند فضای دکوراسیون شما را لوکس جلوه دهند. در واقع شما می‌توانید تنها با استفاده از تایل‌های دکوراتیو به هدف خود برسید. تایل‌های دکوراتیو انواع زیادی دارند و می‌توانند به هر سلیقه‌ای پاسخ دهند.نوعی از تایل‌های دکوراتیو، تایل‌های لمسه هستند که در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. از رنگ‌های تایل‌های لمسه دکوراتیو می‌توان به رنگ یاسی، سرخ آبی و زرد اشاره کرد. یکی از جذاب‌ترین تایل‌های لمسه دکوراتیو، تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ آبی نفتی است.

 مشخصات و کاربردها

تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ آبی نفتی یکی از جدیدترین رنگ‌های تایل لمسه محسوب می‌شود. این تایل نیز مانند سایر تایل‌های لمسه بسیار سبک بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. حمل و نقل تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ آبی نفتی، بسیار آسان است. نصب و حتی تعمیر و جابه‌جایی آن نیز راحت بوده و امکان ترکیب آن با سایر تایل‌های دکوراتیو و تایل‌های ساده وجود دارد. تایل لمسه مورد نظر یکی از شگفت‌انگیزترین تایل‌ها می‌باشد. این دسته از تایل‌ها از آن تایل‌هایی هستند که فقط به صورت سفارشی تولید می‌شوند و برای سفارش این تایل‌ها حداقل تعداد سفارش شما باید ۳۰ عدد باشد.

 تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ آبی نفتی می‌تواند مزایا و ویژگی‌های فوق‌العاده دیگری نیز داشته باشد. این تایل علاوه بر اینکه نمای جذابی ایجاد می‌کند و بسیار دکوراتیو است، می‌تواند صدای محیط را جذب کرده و یک عایق صوتی مناسب باشد. تایل مورد نظر می‌تواند به کیفیت صوتی محیط و زیبایی سقف شما کمک کند. تایل مورد نظر از بهترین متریال‌ها تشکیل شده و همین مسئله باعث می‌شود تا ماندگاری و عمر مفید آن بسیار طولانی باشد.

 خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ آبی نفتی

 برای خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ آبی نفتی، حتماً باید سریع‌تر از موعد اقدام کنید، چرا که این محصول تنها به صورت سفارشی تولید می‌شود. در نتیجه بهتر است تصمیم خود را گرفته و سپس برای خرید اقدام کنید. قبل از ثبت سفارش توجه داشته باشید که بهتر است مشخصات و کاربردهای تایل لمسه مورد نظر را مورد مطالعه قرار دهید همچنین قیمت تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ آبی نفتی در همین بخش قابل مشاهده است.

خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ آبی نفتی

 پس از مطالعه مشخصات و کاربردهای تایل لمسه مورد نظر می‌توانید مشاوره خرید نیز دریافت کنید. مشاوران ما می‌توانند به بهترین شکل شما را راهنمایی کرده و بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار دهند. اگر تایل لمسه مورد نظر با دکوراسیون شما هماهنگی نداشت یا با محیط شما سازگاری نبود، مشاورین ما می‌توانند گزینه‌های دیگری از جمله تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ یاسی یا تایل‌های دکوراتیو دیگر از جمله تایل پازلینگ را به شما پیشنهاد دهند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...