تایل لمسه

تایل لمسه 60 در60 سقف کاذب

از {{model.count}}

رنگ : نارنجی

این تایل ها به صورت سفارشی تولید و حداقل تعداد سفارش 30 عدد می‌باشد. این تایل ها دکوراتیو و جاذب صدا محیط بوده و به کیفیت صوتی و زیبایی سقف فوق العاده چشمگیر کمک میکند.

تعداد
نوع
140,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تایل لمسه 60 در60 دکوراتیو رنگ نارنجی

سقف‌های کاذب، سقف‌های ثانویه‌ای هستند که درست در قسمت زیرین سقف اصلی قرار گرفته و یک تزیین یا دیزاین داخلی محسوب می‌شوند. در حال حاضر نقش سقف‌های کاذب در دکوراسیون داخلی بسیار پررنگ شده و این سقف‌ها می‌توانند از جنس‌های مختلفی از جمله فلزی، پلاستیکی، گچی و چوبی ساخته شوند. 

با گذشت زمان شاهد انواع متنوعی از سقف‌های کاذب هستیم و تایل‌های دکوراتیو یکی از انواع جذاب سقف‌های کاذب محسوب می‌شوند. با استفاده از تایل دکوراتیو می‌توان یک ساختمان پر از نقص را به محلی بسیار جذاب تبدیل کرد. شاید زیباسازی سقف در بسیاری از مکان‌ها مورد غفلت قرار گرفته شده و همین یک نقص بزرگ محسوب می‌شود. این روزها دیگر سقف فراموش نشده و حتی در اولویت کارها نیز قرار می‌گیرد. بسیاری از طراحان داخلی سقف‌های کاذب دکوراتیو یا به عبارتی تایل‌های دکوراتیو را به عنوان بهترین گزینه برای دیزاین داخلی در نظر می‌گیرند.

انواع تایل‌های دکوراتیو

 تایل‌های دکوراتیو می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند و می‌توان با استفاده از این تایل‌ها ایده‌های بسیار نوینی را به اجرا درآورد. این محصول مدرن در دسته‌بندی‌های مختلفی قابل سفارش می‌باشد. یکی از این دسته‌بندی‌ها تایل لمسه محسوب می‌شود. این تایل از جمله جذاب‌ترین زیر مجموعه‌های تایل دکوراتیو محسوب شده و خود دارای زیر مجموعه‌های متنوعی می‌باشد. یکی از جذاب‌ترین زیر مجموعه‌های تایل لمسه، تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ نارنجی است.

 مشخصات و کاربردها

 تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ نارنجی یا همان تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ سانتافه نارنجی یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب شده و می‌تواند جذابیت فضای شما کمک کند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این تایل قابلیت ترکیب آن با تایل‌های دیگر است. همچنین امکان ترکیب تایل مورد نظر با سایر رنگ‌های تایل لمسه از جمله تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرد وجود دارد. با استفاده از چنین ترکیباتی می‌توان یک دکوراسیون بی‌نظیر ایجاد کرد. تایل‌های مورد نظر تایل‌هایی بسیار سبک هستند، حمل و نقل آنها آسان بوده و نصب آنها نیز آسان است. سبک بودن تایل‌های مورد نظر باعث می‌شود تا بار و وزن اضافی را به سقف اولیه و همچنین ساختمان وارد نکنند.

  •  این تایل‌ها به راحتی می‌توانند یک پوشش مناسب برای لوله‌ها و اتصالاتی که از سقف رد شده‌اند، باشند. در بعضی از موارد بعضی از فضاها بسیار قدیمی هستند و سقف آنها دارای نواقص متعددی می‌باشد. در چنین شرایطی استفاده از تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ نارنجی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. تایل مورد نظر برای فضاهای کوچک و بزرگ قابل استفاده بوده و حتی می‌تواند گزینه مناسبی برای سقف لابی هتل‌ها، اتاق‌های آن، سالن‌های قرار، شرکت‌ها، مراکز مسکونی، تجاری و اداری باشد.
  •  محدودیت خاصی برای استفاده از تایل لمسه 60 در 60 رنگ نارنجی وجود نداشته و می‌توانید از آن برای مکان‌های مختلفی استفاده کنید. این محصول یک عایق صدای بسیار مناسب محسوب می‌شود و به همین دلیل می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده در استودیوها، سینماها، تالارها و مکان‌هایی از این قبیل باشد.

 خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ نارنجی

 قبل از اقدام به خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ نارنجی توجه داشته باشید که اولین قدم شما باید مطالعه مشخصات و کاربردهای این محصول باشد. برای راحتی شما قیمت تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ نارنجی در همین بخش ذکر شده و شما می‌توانید با مشاهده آن تصمیم گیری خود را تسریع ببخشید.

روند خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ نارنجی

 کسب مشاوره خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ نارنجی می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین تصمیم را درباره خرید این محصول بگیرید. مشاورین ما می‌توانند بهترین مشاوره و راهنمایی را در اختیار شما قرار دهند و اگر این تایل مناسب مکان مورد نظر شما نبود، تایل‌های مناسب دیگری را به شما معرفی کنند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...