تایل لمسه

تایل لمسه 60 در60 سقف کاذب

از {{model.count}}

رنگ قرمز

این تایل ها به صورت سفارشی تولید و حداقل تعداد سفارش 100 عدد می‌باشد. این تایل ها دکوراتیو و جاذب صدا محیط بوده و به کیفیت صوتی و زیبایی سقف فوق العاده کمک میکند.

تعداد
نوع
140,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تایل لمسه 60 در60 دکوراتیو رنگ قرمز

به وضوح می‌توان گفت یکی از پرکاربردترین تایل‌های موجود در جهان تایل‌های دکوراتیو محسوب می‌شوند. تایل‌های دکوراتیو نتیجه دانش و استعداد بسیاری از طراحان و معماران هستند. در حال حاضر شاهد تنوع بی‌نظیری از تایل‌های دکوراتیو هستیم و این تایل‌ها هر یک دسته‌بندی مخصوص خود را دارند. به‌عنوان‌مثال دسته‌ای از تایل‌های دکوراتیو، تایل‌های لمسه محسوب شده و یکی از پرکاربردترین‌های تایل دکوراتیو هستند. تایل لمسه خود دارای زیر مجموعه‌های متعددی است. از جمله زیر مجموعه‌های تایل لمسه می‌توان به تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ سبز اشاره کرد. 

همچنین تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ نارنجی نیز از گزینه‌های دیگر این تایل محسوب می‌شود. همانطور که مشاهده می‌کنید تنوع این محصول بی‌نظیر بوده و می‌توان با استفاده از هر یک از زیر مجموعه‌های آن یک دکوراسیون بسیار زیبا را ایجاد کرد. شاید در گذشته توجه به سقف به این اندازه نبوده؛ ولی امروزه سقف یکی از ارکان اصلی ساختمان محسوب شده و بی‌توجهی به آن می‌تواند دکوراسیون داخلی را تا مرز نابودی ببرد. یکی از جذاب‌ترین تایل‌های لمسه می‌تواند تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ قرمز باشد. این تایل از جمله پرکاربردترین تایل‌های لمسه محسوب شده و می‌تواند گزینه مناسبی برای شما محسوب شود.

 مشخصات و کاربردها

 تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ قرمز از جمله تایل‌های لمسه‌ای است که طرف‌داران بسیار زیادی دارد. به طور کلی رنگ قرمز در بسیاری از دکوراسیون‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و شاید همین مسئله می‌تواند دلیل پرطرف‌دار بودن تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ قرمز نیز باشد. ویژگی‌های مختلفی از جمله وزن سبک، نصب آسان و حمل آسان نیز باعث مورد توجه بودن این تایل شده است.

  • تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ قرمز را می‌توان برای مکان‌های کوچک و بزرگی از جمله استودیوها، منازل مسکونی، مراکز اداری، مراکز تجاری، هتل‌ها، فروشگاه‌ها و حتی شرکت‌های مختلف استفاده نمود.
  •  تایل مورد نظر می‌تواند یک عایق صدای مناسب و جاذب صدای محیط باشد. به همین دلیل می‌توان از آن در تالارها و سالن‌های سینما نیز استفاده کرد. به طور کلی محدودیتی برای استفاده از تایل مورد نظر وجود نداشته و شما می‌توانید برای هر مکانی که بخواهید از آن استفاده کنید.
  •  توجه داشته باشید که شما می‌توانید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ قرمز را با انواع دیگر تایل لمسه از جمله تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرد یا نارنجی نیز ترکیب کنید. به طور کلی تهیه تایل لمسه به سلیقه شما و سایر اجزای دکوراسیونتان بستگی دارد. همچنین توجه داشته باشید که شما می‌توانید تایل مورد نظر را با انواع تایل‌های ساده دیگر نیز ترکیب کرده و جذابیت فضای خود را دوچندان کنید.
  •  امکان نورپردازی در کنار این تایل‌ها وجود داشته و محدودیتی برای نورپردازی وجود ندارد. پس از نورپردازی، جذابیت این تایل‌ها و سقف شما نیز بیشتر خواهد شد.

 خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ قرمز

 تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ قرمز فقط به صورت سفارشی تولید شده و حداقل تعداد سفارش شما باید ۳۰ عدد تایل باشد. محصول مورد نظر یک محصول تضمینی بوده و امکان مرجوعی آن وجود دارد. شما می‌توانید محصول مورد نظر را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید. قیمت تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ قرمز در همین بخش قابل مشاهده است و برای ثبت سفارش می‌توانید بر روی تلفن سفارشات کلیک کرده و یکی از تلفن‌ها را برای تماس انتخاب کنید.

 مشاوره خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ رنگ قرمز

 مشاوران و کارشناسان ما با پشتیبانی ۲۴ ساعته در خدمت شما مشتریان می‌باشند. مشاوران می‌توانند به سؤالات شما پاسخ دهند. با کسب مشاوره خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ رنگ قرمز می‌توانید بهترین خرید را تجربه کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...