تایل لمسه

تایل لمسه 60 در60سقف کاذب

از {{model.count}}

رنگ: سبز

این تایل ها به صورت سفارشی تولید و حداقل تعداد سفارش 30 عدد می‌باشد. این تایل ها دکوراتیو و جاذب صدا محیط بوده و به کیفیت صوتی و زیبایی سقف فوق العاده چشمگیر کمک می‌کند.

تعداد
نوع
140,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تایل لمسه 60 در60 دکوراتیو رنگ سبز

سقف‌های کاذب می‌توانند جذابیت دکوراسیون را دوچندان کنند. شاید مدت‌ها توجه به سقف در صنعت دکوراسیون مطرح نبود و بیشتر به دیوارها و کف ساختمان توجه می‌شد. با حضور کناف سقف کاذب کم‌کم توجه‌ها به سقف نیز معطوف شد. این روزها به قدری توجه به سقف افزایش پیدا کرده است که شاهد حضور و تولید انواع سقف‌های کاذب در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف هستیم. تنوع سقف کاذب به گونه‌ای افزایش یافته است که می‌توان برای مکان‌های کوچک و بزرگ و انواع فضاها از آنها استفاده کرد. تعدادی از سقف‌های کاذب به صورت مخصوص برای مکان‌های مرطوب ساخته شده‌اند و می‌توانند در این مکان‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند. تعدادی از مکان‌ها نیز نیاز به یک سقف کاذب ضد حریق دارند و به همین دلیل چنین سقف‌های کاذبی مخصوص تولید شده‌اند. 

در شرایطی نیز نیاز است تا فضا بسیار لوکس باشد. برای لوکس کردن فضا می‌توان از تایل‌های دکوراتیو که از جمله متنوع‌ترین تایل‌های موجود محسوب می‌شوند، استفاده کرد. تایل‌های دکوراتیو می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. از انواع تایل‌های دکوراتیو می‌توان به تایل‌های پازلینگ، تایل‌های هندسی، تایل‌های جامبو و همچنین تایل لمسه اشاره کرد. هر یک از این موارد دارای زیر مجموعه‌های مخصوص خود بوده و قیمت‌ها و طرح‌های متفاوتی دارند. از جمله جذاب‌ترین تایل‌های لمسه می‌توان به تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ سبز اشاره کرد.

 مشخصات و کاربردها

 تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ سبز، یکی از جدیدترین و در عین حال جذاب‌ترین گزینه‌ها برای سقف کاذب محسوب می‌شود. از این تایل لمسه می‌توان برای مکان‌های مختلفی استفاده کرد. امکان هماهنگی سایر اجزای دکوراسیون با این تایل‌ها وجود داشته و می‌توان تایل‌های مورد نظر را با تایل‌های دیگری نیز ترکیب نمود. تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ سبز دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد.

  • تایل مورد نظر به شکل مربع عرضه می‌شود.
  • تایل لمسه دکوراتیو رنگ سبز جاذب صدای محیط بوده و عایق صوتی مناسبی محسوب می‌شود.
  • تایل مورد نظر از ماندگاری بالایی برخوردار است.
  • وزن این تایل بسیار کم است.
  • نصب تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ سبز بسیار آسان و راحت است.
  • امکان تعمیر و جابه‌جایی تایل‌های مورد نظر وجود دارد.
  • با استفاده از این تایل می‌توان نواقص و فضای نامطلوب سقف اصلی را پوشاند.

 توجه داشته باشید که تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ سبز از جمله تایل‌هایی است که فقط به صورت سفارشی قابل تولید می‌باشد و برای سفارش این محصول حداقل باید ۳۰ عدد تایل تهیه کنید. در نتیجه ابتدا توجه داشته باشید که آیا فضای مورد نظر شما به حداقل ۳۰ عدد تایل نیاز دارد یا خیر؟

 خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ سبز

 برای خرید این تایل لمسه فوق‌العاده می‌توانید سفارش خود را سریعاً ثبت کرده و ۲۵ روز بعد این محصول را تحویل بگیرید. قیمت تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ سبز در همین صفحه قابل مشاهده است. این قیمت بر اساس هر عدد تایل ذکر شده و شما می‌توانید برای رسیدن به قیمت نهایی، هر تعداد تایل که نیاز دارید را بر آن عدد ذکر شده ضرب کنید.

مشاوره خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ سبز

 با وجود مشاوران مجرب و بسیار حرفه‌ای کار خرید مصالح ساختمانی و تایل‌های دکوراتیو چندان سخت نخواهد بود. مشاوران ما می‌توانند تعداد تایل مورد نیاز شما را مشخص کرده و همچنین بهترین تایل را به شما معرفی کنند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...