پنل های دکوراتیو

کمی صبر کنید...
ترتیب نمایش

پنل‌های دکوراتیو

در هنگام ساخت و ساز یا دیزاین دکوراسیون‌های داخلی باید به متریال‌های مختلف توجه کرد. تایل‌های سقفی از جمله متریال‌ها یا به عبارتی مصالحی هستند که می‌توان از آنها بهترین بهره را در دکوراسیون برد. در حال حاضر انواع مختلفی از تایل‌های سقفی از جمله کناف سقف کاذب تولید شده‌اند. همانطور که می‌دانید کناف سقف کاذب یکی از رایج‌ترین و نام آشناترین تایل‌های سقفی یا به عبارتی سقف کاذب محسوب می‌شود. یکی از جذاب‌ترین و مدرن‌ترین تایل‌هایی که می‌توان برای سقف یا در مواردی برای دیوار استفاده کرد، تایل‌های دکوراتیو هستند. 

با وجود تایل‌های دکوراتیو دیگر نیازی به دیزاین‌های دیگر و متریال‌های مختلف وجود نداشته و با استفاده از یک تایل سقفی مناسب می‌توان جذابیت نمای سقف را تأمین کرد. بسیاری از تایل‌های دکوراتیو قابل مچ شدن با سایر اجزای دکوراسیون بوده و حتی با تایل‌های دیگر نیز قابلیت ترکیب دارند. قابلیت اجرای نورپردازی‌های مختلف، جذابیت این دسته از تایل‌ها را نیز افزایش داده است. در کنار تایل‌های دکوراتیو شاهد حضور پنل‌های دکوراتیو نیز هستیم.

 مشخصات و کاربردها

 شاید در بسیاری از مکان‌ها شاهد حضور پنل‌های دکوراتیو باشیم؛ ولی با توجه به اینکه این پنل‌ها همچنان نام آشنایی ندارند، احتمالاً نام آنها را ندانیم. پنل‌های دکوراتیو از جمله جذاب‌ترین مصالحی هستند که می‌توان از آنها برای دیوار و همچنین سقف استفاده کرد. این پنل‌ها می‌توانند یک تصویر سه بعدی ایجاد کرده و نمای ساختمان را متفاوت‌تر کنند. با این دسته از پنل‌ها امکان پارتیشن بندی نیز وجود دارد. در حال حاضر بسیاری از طراحان دکوراسیون دنیا از پنل‌های دکوراتیو استفاده می‌کنند. استقبال از این پنل‌ها بسیار بالا بوده و پنل‌های مورد نظر قابلیت سازگاری با تمام سبک‌های مختلف دکوراسیون را دارند.

  • پنل‌های دکوراتیو نسبت به سایر دیوارپوش‌های سه بعدی یا پنل‌های دیگر ارزشمندتر و جذاب‌تر هستند. از این پنل‌ها می‌توان برای مکان‌های مختلف از جمله منازل مسکونی، هتل‌ها، شرکت‌ها و مراکز اداری نیز استفاده کرد. یکی از بزرگترین مزیت‌های پنل‌های دکوراتیو این است که باعث می‌شود مصرف انرژی کاهش یافته و به معنای واقعی در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود.
  • وزن پنل‌های دکوراتیو چندان زیاد نبوده و می‌توان گفت حمل و نقل و نصب آنها آسان است. پنل‌های دکوراتیو رنگ‌بندی متنوع و جذابی دارند و یک محصول انعطاف پذیر هستند. این محصول باعث شده تا بتوان به هر سلیقه‌ای پاسخگو بود. این پنل‌ها قابلیت تطبیق با سایر اجزای دکوراسیون را نیز دارند.
  • پنل‌های مورد نظر پنل‌های ضد آب و قابل شست و شو محسوب می‌شوند. در نتیجه اگر در مکانی با آب و هوای مرطوب زندگی می‌کنید، جای نگرانی وجود ندارد. توجه داشته باشید که در هنگام شست و شو از مواد شوینده اسیدی برای این محصولات استفاده نکنید.
  • در صورت آسیب دیدگی هر یک از قطعات و اجزای پنل دکوراتیو می‌توانید آن را ترمیم کنید؛ زیرا این پنل‌ها قابلیت ترمیم در برابر آسیب دیدگی را دارند.

 خرید پنل دکوراتیو

 برای خرید پنل دکوراتیو می‌توانید ابتدا مشخصات و کاربردهای آن را مطالعه کرده و قیمت آن را در همین بخش مشاهده کنید. قیمت پنل‌های دکوراتیو می‌تواند با توجه به جنس و طرح آنها متفاوت باشد.

 مشاوره خرید پنل دکوراتیو

 برای خرید پنل‌های دکوراتیو، پس از مشاهده اطلاعات و قیمت‌ها حتماً مشاوره خرید را دریافت کنید‌. مشاورین ما افرادی مجرب و بسیار با تجربه هستند و به بهترین شکل می‌توانند شما را در مورد انواع تایل‌های دکوراتیو و پنل‌های دکوراتیو راهنمایی کنند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دسته‌بندی