تایل دکوراتیو

پنل دکوراتیو دیواری تمام پانچ کهکشان

از {{model.count}}

مناسب پارتیشن بندی - جدا سازی فضا- باکس ستون

در دنیای دکوراسیون داخلی، طراحان همیشه به دنبال راه‌حل‌هایی هستند که بتوانند فضاها را به یک اثر هنری زنده و جذاب تبدیل کنند. پنل دکوراتیو دیواری تمام پانچ کهکشان یکی از این وسایل خیره‌کننده است. این پنل به شما این امکان را می‌دهد تا دیوارهای خالی و بی‌روح خود را به یک اثر هنری تبدیل کنید.

تعداد
نوع
1,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

در دنیای دکوراسیون داخلی، طراحان همیشه به دنبال راه‌حل‌هایی هستند که بتوانند فضاها را به یک اثر هنری زنده و جذاب تبدیل کنند. پنل دکوراتیو دیواری تمام پانچ کهکشان یکی از این وسایل خیره‌کننده است. این پنل به شما این امکان را می‌دهد تا دیوارهای خالی و بی‌روح خود را به یک اثر هنری تبدیل کنید. با توجه به طرح زیبا و منحصر به فرد این پنل‌ها، فرصتی برای ایجاد یک فضای آرامش‌بخش و خیره‌کننده را به شما می‌دهند. جزئیات دقیق و طراحی‌های هنری بر روی هر پنل، یک دید متفاوت از کهکشان‌های را برایتان به ارمغان می‌آورد. از رنگ‌های جذاب و آرامش‌بخش گرفته تا جزئیات فنی که به طرح‌های کهکشانی اضافه شده‌اند، این پنل‌ها برای شما حیرت آور است.

پنل دکوراتیو دیواری تمام پانچ کهکشان چیست؟

هر پنل، مانند یک اثر هنری و یک داستان زیبا و مرموز را با خود می‌آورد. آیا شما تماشای یک کهکشان را دوست دارید؟ حالا شما می‌توانید آن را در اتاق خود داشته باشید. با انتخاب پنل دکوراتیو دیواری تمام پانچ کهکشان، شما نه تنها دیوارهای خود را تزئین می‌کنید بلکه به یک سفر هنری در عمق کهکشان‌ها میروید و در دنیایی از رنگ‌ها و نقوش هنری غرق می‌شوید. این پنل‌ها دنیایی رنگارنگ و خلاقانه از کهکشان‌ها را به فضای خود وارد خواهد کرد.

مشخصات پنل دکوراتیو دیواری تمام پانچ کهکشان

این پنل‌ها با ابعاد 1200 در 2400 میلیمتر و ضخامت 16 میلیمتر ساخته شده‌اند و دارای طرح تمام پانچ کهکشان هستند. جنس این پنل‌ها از ABS است که یک نوع پلاستیک با ویژگی‌های مقاومت در برابر ضربه، سختی و مقاومت در برابر حرارت است. همچنین، این پنل‌ها در داخل کشور تولید شده‌اند و دارای گارانتی هستند که گارانتی نشان از کیفیت محصول است.

کاربرد پنل دکوراتیو دیواری تمام پانچ کهکشان

پنل دکوراتیو دیواری تمام پانچ کهکشان یک وسیله برای تزیین و تغییر شکل دیوارهای داخلی فضاهای مختلف است. این پنل‌ها به شکل ماژول‌های کوچک با طرح‌های هنری و زیبا ساخته می‌شوند و با ترکیب و اتصال آن‌ها به یکدیگر، می‌توان دیوارهای معمولی را به یک آثار هنری دیواری تبدیل کرد. از مزایای این نوع پنل‌ها این است که آن‌ها به راحتی متناسب با محیط و سلیقه شما قابل تنظیم هستند. این پنل‌ها به عنوان یک ابزار تزیینی چندکاره عمل می‌کنند و در موارد مختلف مفید هستند.

پارتیشن بندی فضا

با استفاده از پنل‌های تمام پانچ کهکشان، می‌توانید فضا را به بخش‌های مختلف تقسیم کنید. این امر به شما اجازه می‌دهد تا اتاق ها را از هم جدا کنید.

جدا سازی فضا

این پنل‌ها برای جدا کردن فضاهای مختلف از یکدیگر مورد استفاده قرار میگیرند. به عنوان مثال، شما می‌توانید از این پنل‌ها برای جدا سازی هال از آشپزخانه در یک آپارتمان استفاده کنید.

باکس ستون

این پنل‌ها به عنوان ابزار تزیینی برای ستون‌های داخلی فضاها استفاده میشوند. پنل به شما اجازه می‌دهند که ستون‌های داخلی را به یک آثار هنری زیبا تبدیل کنید و زیبایی فضا را افزایش دهید.

با توجه به این توضیحات، پنل دکوراتیو دیواری تمام پانچ کهکشان یک ابزار تزیینی چندکاره است و می‌تواند به محیط‌های مختلف را تغییر دهد، فضاها را جدا کند. این پنل‌ها با طرح‌های هنری و زیبا به فضای شما جلوه و جذابیتی منحصر به فرد میدهد.

آیا استفاده از پنل دکوراتیو دیواری تمام پانچ کهکشان در اتاق خواب خسته کننده است؟

استفاده از پنل دکوراتیو دیواری تمام پانچ کهکشان در اتاق خواب جلوه و جذابیت به اتاق اضافه میکند. اتاق خواب یکی از قسمتهای اصلی منزل شماست و معمولا به عنوان مکانی برای استراحت باشد. استفاده از پنل دکوراتیو دیواری تمام پانچ کهکشان در اتاق خواب می‌تواند به شکل قابل توجهی جلوه و جذابیت به این فضا اضافه کند، ولی این نکات را در نظر داشته باشید.

انتخاب تعداد و مکان مناسب برای این پنل‌ها مهم است. استفاده از این پنل‌ها در تمام دیوارهای اتاق خواب خسته‌کننده است. بهتر است یک دیوار یا یک بخش از دیوار را برای نصب انتخاب کنید تا جلوه‌ زیبا و جذابیتی به اتاق بدهد. رنگ و طرح پنل‌های دیواری باید با دیگر اجزای دکوراسیون اتاق خواب سازگار باشد. انتخاب رنگ‌های آرامش‌بخش و مطابق با سلیقه شما می‌تواند به ایجاد یک محیط آرام و دلپذیر کمک کند.

نحوه‌ی نورپردازی اتاق خواب

نورپردازی اتاق خواب نقش مهمی در زیبایی پنل‌های دیواری دارد. با استفاده از نورپردازی مناسب، می‌توانید جزئیات پنل‌ها را بیشتر نشان دهید و جلوه‌ ای زیبا و رومانتیک به اتاق اضافه کنید. نصب و ترتیب صحیح پنل‌های دیواری و توجه به جزئیات مهم است. اگر پنل‌ها به درستی نصب نشوند، ممکن است از لحاظ ظاهری جلوه زیبایی نداشته باشند. اگر موارد فوق مراعات شود و تعداد و مکان مناسب انتخاب شود، استفاده از پنل‌های دیواری تمام پانچ کهکشان در اتاق خواب می‌تواند به شکل زیبا و جذابیتی به فضا اضافه کند و اتاق شما را خسته کننده نخواهد کرد.

خرید و قیمت پنل دکوراتیو دیواری تمام پانچ کهکشان

قیمت پنل دکوراتیو دیواری تمام پانچ کهکشان متغیر است و تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله برند تولید کننده، کیفیت محصول و تعداد مورد نیاز است. علاوه بر این، میزان تقاضا نیز ممکن است بر قیمت تأثیر بگذارد. برای خرید پنل دکوراتیو دیواری تمام پانچ کهکشان، می‌توانید به فروشگاه‌های دکوراسیون داخلی ما مراجعه کنید. قیمت‌ پنل ها در فروشگاه ما متغیر است. همچنین، تنوع در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف در قیمت تأثیر دارد. بهتر است قبل از خرید، تعداد پنل‌های مورد نیازتان را مشخص کنید و سپس با مقایسه قیمت‌ها در مکان‌های مختلف، بهترین پنل را برای خود انتخاب کنید. همچنین، با مراجعه به وب‌سایت‌ها ما می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه و بهترین خرید را داشته باشید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

جهت خرید عمده‌ی انواع تایل با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید

تماس با واحد فنی و مهندسی


برند:
ای جی وی
گارانتی :
دارد
جنس:
ای بی اس
تولید:
داخل
ضخامت :
16 میلیمتر
ابعاد:
1200*2400 میلیمتر
رنگ :
سفید
طرح:
تمام پانچ کهکشان
وضعیت کالا :
نو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...