تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تایل هندسی دکوراتیو سقف کاذب

کمی صبر کنید...

معرفی تایل‌های هندسی

در عرصه دکوراسیون و معماری داخلی منازل، شاهد حضور تایل‌های بسیار مدرنی هستیم. دسته‌ای از این تایل‌های مدرن، تایل‌های دکوراتیو نام دارند. شاید نام این دسته از تایل‌ها را شنیده یا با چشم این تایل‌ها را دیده باشید. تایل‌های دکوراتیو جذابیت بی‌نظیری داشته و می‌توانند در افزایش جذابیت دکوراسیون داخلی منازل و همچنین مکان‌های مختلف کمک بزرگی بکنند. تایل‌های دکوراتیو از بهترین متریال‌ها تشکیل می‌شوند و به همین دلیل می‌توان گفت ماندگاری بسیار طولانی دارند. 

تنوع تایل‌های دکوراتیو بسیار بالا بوده و می‌توان گفت این تایل‌ها از جمله تایل‌های بی‌رقیب هستند. در حال حاضر از تایل‌های دکوراتیو برای بسیاری از کافه‌ها، رستوران‌ها، شرکت و بسیاری از اتاق‌های قرار، اتاق‌های جلسه و حتی مکان‌های بزرگ و کوچک استفاده می‌شود. محدودیت خاصی برای استفاده از این دسته از تایل‌ها وجود نداشته و هر کسی می‌تواند با توجه به سلیقه و فضای مورد نظر خود به انتخاب یکی از گزینه‌ها دست بزند‌‌‌. یکی از بهترین، مدرن‌ترین و همچنین شگفت‌انگیزترین تایل‌های دکوراتیو تایل‌های هندسی محسوب می‌شوند.

 مشخصات و کاربردها

تایل‌های هندسی می‌توانند در مدل‌ها و همچنین رنگ‌های مختلفی عرضه شوند. معمولاً ابعاد تایل‌های هندسی ۱۲۰ در ۱۲۰ سانتی‌متر می‌باشد. تایل‌های هندسی می‌توانند در شکل‌های پنج ضلعی، مثلث و مربع تولید شوند. از جمله رنگ‌های این دسته از تایل‌ها می‌توان به رنگ فندقی، سفید، گردویی و همچنین مشکی اشاره کرد. یکی از نمونه‌های تایل‌های هندسی، تایل هندسی پنج ضلعی فندقی رنگ می‌باشد. وزن این تایل‌ها بسیار سبک بوده و به همین دلیل می‌توان گفت نصب آنها کار دشواری نخواهد بود. 

وزن سبک می‌تواند باعث شود تا حمل و نقل این محصول آسان شده و حتی در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای پشتی تایل یا حتی خود تایل، فرایند جابه‌جایی راحت باشد. تایل مورد نظر از بهترین و فوق‌العاده‌ترین متریال‌های موجود در بازار ساخته شده و می‌توان گفت گزینه بسیار مناسبی برای بسیاری از مکان‌ها می‌باشد. در قسمت میانی این دسته از تایل‌ها می‌توان نورپردازی‌های بسیار جذابی ایجاد کرد. می‌توان تایل‌های هندسی را جزو تایل‌های مقاوم در برابر رطوبت و حریق محسوب کرد‌.

 خرید تایل‌های هندسی

 برای خرید تایل‌های هندسی بهتر است مشخصات و کاربردهای آن را مشاهده کرده و پس از تصمیم گیری، قیمت آن را نیز مورد ارزیابی قرار دهید. قیمت هر یک از تایل‌های هندسی در صفحه مربوطه آنها قابل مشاهده بوده و به‌عنوان‌مثال می‌توانید با کلیک بر روی صفحه تایل هندسی پنج ضلعی گردویی رنگ قیمت آن را همراه با مشخصات و کاربردهای آن مشاهده کنید‌.

 مشاوره خرید تایل هندسی

 برای خرید تایل هندسی حتماً سعی کنید مشاوره خرید را فراموش نکرده و با راهنمایی‌های لازم قدم به قدم نسبت به خرید این محصول اقدام کنید. این محصول از جمله مدرن‌ترین محصولات محسوب شده و بهتر است حتماً مشاوره خرید را دریافت کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دسته‌بندی