تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

پنل گچی دیوار کاذب

کمی صبر کنید...

دیوار کاذب کناف

امروزه به اندازه استفاده از سقف کاذب کناف و کناف سقف کاذب، استفاده از دیوار کاذب کناف نیز رایج شده است. دیوارهای کاذب کناف از جمله محصولات پر فروش و پر طرف‌دار هستند که مقاومت و عمر مفید طولانی دارند. در سال‌های گذشته بیشتر دیوارها، دیوارهای سنتی بودند و معماری مدرن توانسته جایگزین بسیار مناسبی برای این دیوارها بیابد. استفاده از دیوار کاذب کناف، روزبه‌روز در حال توسعه بوده و توجه بسیاری از طراحان، معماران و حتی افراد عادی به آن معطوف شده است. این دیوارها، دیوارهایی ایمن، مدرن و بسیار جذاب هستند و می‌توانند فضا را آراسته کنند. 

دیوار کاذب کناف دارای انواع مختلفی است. هر یک از انواع این دیوار کاذب، کاربردها و قابلیت‌های خاص خود را دارند. دیوار کاذب دوطرفه تک پنل ضد حریق و رطوبت اکسید منیزیم یکی از این دیوارها محسوب می‌شود. اکسید منیزیم استفاده شده در این دیوار، ویژگی ضد رطوبتی را فراهم می‌کند. از انواع دیگر دیوارهای کاذب کناف می‌توان به دیوار کاذب دوطرفه تک پنل مقاوم در برابر حریق کناف با عایق پشم سنگ و دیوار کاذب دوطرفه تک پنل ساده کناف با عایق پشم سنگ اشاره کرد. 

مشخصات و کاربردها

دیوار کاذب کناف از صفحات سیمانی یا گچی ساخته شده و هر یک از انواع آن برای مکان خاصی مناسب است. به‌عنوان‌ مثال دیوار کاذب دوطرفه تک پنل ضد حریق و رطوبت اکسید منیزیم، مناسب پارتیشن بندی داخلی و خارجی و مناسب تمام فضاها می‌باشد. این دیوار کاذب، سازگار با تمامی اقلیم‌های کشور ایران و 100 درصد ضدحریق و ضد رطوبت محسوب می‌شود. 

  • دیوار کاذب دوطرفه تک پنل مقاوم در برابر حریق کناف با عایق پشم سنگ، مناسب پارتیشن بندی داخلی، اداری، تجاری، مسکونی، فضاهای در معرض حریق، آشپزخانه‌ها، پوشش ستون و تیرهای ساختمان است. 
  • دیوار کاذب دوطرفه تک پنل مقاوم در برابر رطوبت کناف با عایق پشم سنگ، مناسب پارتیشن بندی داخلی، مناطق با آب‌وهوای شرجی، فضاها با رطوبت بالا و سرویس‌های بهداشتی است. 
  • دیوار کاذب دوطرفه تک پنل ساده کناف با عایق پشم سنگ، مناسب پارتیشن بندی داخلی، اداری، تجاری و مسکونی است. تمامی این محصولات، بسیار با دوام، سبک، دارای نصب آسان، تعمیر راحت، امکان تعویض و بسیار جذاب هستند. 

خرید دیوار کاذب کناف

برای خرید دیوار کاذب کناف، بهتر است اطلاعات لازم درباره آن و همچنین انواع محصولات موجود را کسب کنید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید. برای اطلاع از قیمت خرید دیوار کاذب کناف، می‌توانید با کارشناسان فروش دیوار کاذب کناف تماس حاصل کنید. توجه داشته باشید که بهتر است همراه با این محصول، سازه تایل‌های آن را نیز خریداری کنید. 

مشاوره خرید دیوار کاذب کناف

پس از کسب اطلاعات بیشتر، بهترین کار، کسب مشاوره از کارشناسان مجرب و حرفه‌ای هلدینگ ساختمانی پیگاژ می‌باشد. در صورت وجود مشکل یا سؤال نیز می‌توانید با مشاورین ما ارتباط بگیرید. مشاورین ما می‌توانند بهترین دیوار کاذب کناف را با توجه به موقعیت و شرایط محل مورد نظر، به شما پیشنهاد دهند. 


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی


دسته‌بندی