صفحات روکشدار گچی ای پلاس

پنل گچی (پکیج دیوار کاذب دوطرفه تک پنل گچی ضد حریق و رطوبت اکسید منیزیم)

از {{model.count}}

برای هرمتر مربع با تمام لوازم ونصب

مناسب : پارتیشن بندی داخلی و خارجی، 100درصد ضد حریق و ضد رطوبت، مناسب تمام فضاها، سازگار با تمامی اقلیم های کشور ایران

تعداد
نوع
950,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

محصولات مرتبط

دیوار کاذب دوطرفه تک پنل ضدحریق و رطوبت اکسید منیزیم

صنعت دکوراسیون روزبه‌روز در حال توسعه و پیشرفت است و این روزها بیشتر افراد به دنبال داشتن دکوراسیونی زیبا جذاب شیک با کمترین هزینه هستند. با استفاده از اجرای دیوار کاذب و سقف کاذب می‌توان با کمترین هزینه، زیبایی فضا را افزایش داد. دیوار کاذب نوعی جدا کننده محسوب می‌شود که بسیار شبیه به دیوار واقعی است. وزن دیوار کاذب بسیار سبک است و معمولاً برای ایجاد فضای بیشتر یا پنهان کردن تأسیسات داخل دیوار و موارد نامطلوب استفاده می‌شود. 

می‌توان از دیوار کاذب برای جدا کردن قسمت‌های مختلف در ساختمان نیز استفاده کرد. نصب دیوارهای کاذب کار چندان سختی نبوده و تعمیر و بازسازی آنها نیز آسان است. در بازسازی دیوارهای کاذب نیازی به تغییر ساختاری عمده وجود ندارد. یکی از مزایای مهم دیوار کاذب این است که می‌توان آن را در رنگ‌های مختلف مطابق با دکوراسیون داخلی خود سفارش داد. برخی از دیوارها می‌توانند یک عایق مناسب حرارتی، رطوبتی و همچنین صوتی باشند. دیوار کاذب دو طرفه تک پنل ضد حریق و رطوبت اکسید منیزیم یکی از همین دیوارهای کاذب محسوب می‌شود.

مشخصات و کاربردها

 در بسیاری از مکان‌ها به دیوار یا سقفی نیاز است که در برابر حریق مقاومت داشته باشد. به عبارتی در بعضی از مکان‌ها امکان آتش سوزی وجود دارد و به همین دلیل تأسیسات و تجهیزات آن ساختمان باید مطابق با شرایط باشند. اکسید منیزیم نقش بسیار مهمی را در این دیوار کاذب ایفا می‌کند. در واقع وجود اکسید منیزیم باعث شده تا دیوار کاذب مورد نظر، یک دیوار ضد رطوبت باشد. دیوار کاذب دو طرفه تک پنل ضد حریق و رطوبت اکسید منیزیم برای پارتیشن‌بندی داخلی و خارجی و همچنین تمامی فضاها مناسب است. محدودیت خاصی برای استفاده از این دیوار کاذب وجود ندارد.

دیوار مورد نظر ۱۰۰ ضد حریق و رطوبت محسوب شده و می‌تواند با تمامی اقلیم‌های کشور ایران سازگاری داشته باشد. در نتیجه شما در هر کجای این کشور که هستید و هر آب و هوایی که دارید می‌توانید از دیوار کاذب دو طرفه تک پنل ضد حریق و رطوبت اکسید منیزیم استفاده کنید. دیوار کاذب دو طرفه تک پنل ضد حریق و رطوبت اکسید منیزیم وزن بسیار سبکی دارد و همچنین مقاوم است. نصب این دیوارها آسان و سریع انجام می‌شود و می‌توان گفت دیوارهای مورد نظر ماندگاری بالایی دارند.

 خرید دیوار کاذب دو طرفه تک پنل ضد حریق و رطوبت اکسید منیزیم

 پس از کسب اطلاعات کامل درباره دیوار کاذب دو طرفه تک پنل ضد حریق و رطوبت اکسید منیزیم، شما را به خرید این محصول هدایت می‌کنیم. قبل از خرید، می‌توانید قیمت دیوار کاذب دو طرفه تک پنل ضد حریق و رطوبت اکسید منیزیم را در همین صفحه مشاهده کنید و در صورت هرگونه سؤال با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار کنید.

 مشاوره خرید دیوار دو طرفه تک پنل 

 بهترین کار قبل از خرید محصولاتی مانند دیوار کاذب تهیه اطلاعات کامل درباره آن بوده و پس از آن بهترین کار کسب مشاوره درباره محصول است. اگر نیاز به مشاوره درباره خرید دیوار کاذب دو طرفه تک پنل ضد حریق و رطوبت اکسید منیزیم دارید می‌توانید با کارشناسان مجرب و مشاورین خبره ما تماس گرفته و بهترین مشاوره را در این حیطه دریافت کنید. علاوه بر این کارشناسان ما می‌توانند درباره کناف سقف کاذب و انواع تجهیزات دیگر دکوراسیون داخلی هلدینگ، راهنمایی و مشاوره ارائه کنند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...