صفحات روکشدار گچی ای پلاس

پنل گچی (دیوار کاذب دوطرفه تک پنل گچی مقاوم دربرابرحریق با عایق پشم سنگ)

از {{model.count}}

برای هرمتر مربه با تمام لوازم ونصب

مناسب پارتیشن بندی داخلی، اداری، تجاری، مسکونی، فضاها درمعرض حریق، آشپزخانه ها، پوشش ستون و تیرهای ساختمان

تعداد
نوع
840,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

محصولات مرتبط

دیوار کاذب دو طرفه تک پنل مقاوم در برابر حریق کناف با عایق پشم سنگ

دیوارهای کاذب از جمله بهترین مصالح برای تزیین دکوراسیون داخلی محسوب می‌شوند. می‌توان از دیوارهای کاذب برای بسیاری از محل‌ها از جمله شرکت‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و حتی منازل استفاده کرد. کلیه دیوارهای کاذب وزن سبکی دارند و به همین دلیل حمل و نقل و نصب آنها بسیار آسان است. دیوارهای کاذب علاوه بر اینکه می‌توانند جذابیت زیادی به فضا ببخشند، قادر هستند قسمت‌های نامطلوب دیوار را بپوشانند. 

در بسیاری از شرکت‌ها و محل‌های مختلف از دیوار کاذب به عنوان جدا کننده استفاده می‌کنند. دیوارهای کاذب می‌توانند یک عایق صوتی، حرارتی و همچنین عایق رطوبتی مناسب باشند. دیوار کاذب دو طرفه تک پنل مقاوم در برابر حریق کناف با عایق پشم سنگ، یکی از بهترین دیوارهای کاذب محسوب می‌شود.

 مشخصات و کاربردها

 دیوار کاذب دو طرفه تک پنل مقاوم در برابر حریق کناف با عایق پشم سنگ یکی از دیوارهای کاذب مدرن محسوب می‌شود. با استفاده از این دیوار کاذب، می‌توان امنیت محل را از نظر مقاومت در برابر حریق و آتش سوزی تأمین کرد. پشم سنگ یکی از بهترین عایق‌ها محسوب می‌شود. دیوار کاذب دو طرفه تک پنل مقاوم در برابر حریق کناف با عایق پشم سنگ وزن چندانی ندارد و معمولاً به رنگ صورتی دیده می‌شود. وزن این دیوارها سبک بوده و تعویض، تعمیر و نصب آنها بسیار آسان است. این دسته از دیوارهای کاذب از جمله دیوارهای کاذب بسیار با کیفیت با عمر و ماندگاری طولانی محسوب می‌شوند. 

  • به طور کلی نمی‌توان مکان خاصی را برای استفاده از این دیوارها مشخص کرد و در واقع نمی‌توان گفت این دیوارها صرفاً برای یک مکان خاص کاربرد دارند. می‌توانید از دیوارهای کاذب دو طرفه تک پنل مقاوم در برابر حریق کناف با عایق پشم سنگ در هر مکانی که احتمال حریق و آتش سوزی وجود دارد، استفاده کنید. محصول مورد نظر یک محصول صد در صد ضد حریق است و نمی‌توان درباره ایمنی آن دچار شک و تردید شد. 
  • می‌توان از این دیوار کاذب برای پارتیشن بندی داخلی، اداری، تجاری و مسکونی استفاده کرد. فضاهای در معرض حریق و آشپزخانه‌ها بهترین گزینه برای استفاده از دیوار کاذب دو طرفه تک پنل مقاوم در برابر حریق کناف با عایق پشم سنگ هستند. می‌توان از این دیوارهای کاذب به عنوان پوششی بر روی ستون و تیرهای ساختمانی استفاده کرد.

 خرید دیوار کاذب دو طرفه تک پنل

 برای خرید دیوار کاذب دو طرفه تک پنل مقاوم در برابر حریق کناف با عایق پشم سنگ، بهتر است اطلاعات کاملی درباره این محصول کسب کنید. توجه داشته باشید که شما می‌توانید کیت کامل دیوار کاذب را نیز که شامل کلیه تجهیزات زیرسازی این دیوارها هستند را نیز تهیه کنید‌. قیمت دیوار کاذب دو طرفه تک پنل مقاوم در برابر حریق کم عایق پشم سنگ در همین صفحه قابل مشاهده است.

مشاوره خرید دیوار کاذب دو طرفه 

 پس از کسب اطلاعات درباره دیوار کاذب مورد نظر، بهتر است از مشاورین ما مشاوره رایگان دریافت کنید. مشاوران ما می‌توانند بهترین مشاوره را برای خرید دیوار کاذب دو طرفه تک پنل مقاوم در برابر حریق کناف عایق پشم سنگ به شما مشتریان عزیز ارائه دهند. در صورت نیاز می‌توانید درباره سایر دیوارهای کاذب از جمله دیوار کاذب دو طرفه تک پنل مقاوم در برابر رطوبت کناف عایق پشم سنگ اطلاعات و مشاوره کسب کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...