صفحات روکشدار گچی ای پلاس

سازه پنل گچی (ترازکننده کف و سقف ) ضخامت 70 میلیمتر

از {{model.count}}

مناسب انواع دیوار کاذب کناف

سازه‌ها جزو مهم‌ترین محصولاتی هستند که امروزه در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرند. سازه پنل گچی (تراز کننده کف و سقف) ضخامت 70 میلی متر از جمله آنهاست چرا که یک سازه آماده است و استفاده از آن نیز بسیار راحت است.

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

محصولات مرتبط

سازه‌ها جزو مهم‌ترین محصولاتی هستند که امروزه در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرند. سازه پنل گچی (تراز کننده کف و سقف) ضخامت 70 میلی متر از جمله آنهاست چرا که یک سازه آماده است و استفاده از آن نیز بسیار راحت است. برای به کار بردن این سازه به یک مکمل نیاز است که به آن استاد می‌گویند. این دو سازه را در فضاهای مختلفی می‌توان به کار برد. اطلاعات کامل راجع به رانر یا تراز کننده کف و سقف را در ادامه می‌توانید مطالعه کنید.

آشنایی با تراز کننده کف و سقف یا رانر

رانرها یا تراز کننده‌های کف و سقف نوع خاصی از پروفیل‌ها هستند که طراحی آنها شبیه به حرف U انگلیسی است. این محصولات به دلیل اینکه از آماده هستند برای متریال‌های خشک یا فلزی به کار برده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به نبشی اشاره کرد. رانرها به گونه ای طراحی شده اند که باید به صورت افقی در فضای مد نظر قرار داده شوند. 

آنها را هم می‌توان در سقف و کف و هم حتی هم برای دیوارهای کاذب به کار برد. لازم به ذکر است که به یکسری متعلقات دیگر مثل پیچ و میخ مخصوص هم نیاز است تا به بتوان به مونتاژ رانر پرداخت. رانرها به دلیل اینکه در فضاهای مختلف با ابعاد متفاوت به کار برده می‌شوند در نتیجه در ابعاد مختلفی نیز طراحی و تولید می‌شوند. از مزیت‌هایی که دارد می‌توان به افزایش مقاومت در برابر زلزله اشاره کرد.

مشخصات رانر با ضخامت 70 میلی متر

هر محصول از یکسری مشخصات برخوردار است که به شناخت هر چه بهتر آن به مشتریان کمک می‌کند. این موضوع برای سازه پنل گچی (تراز کننده کف و سقف) ضخامت 70 میلی متر هم صدق می‌کند. مهم‌ترین مشخصات آن به شرح زیر است:

  • برای ساخت آن از ورق گالوانیزه ضد زنگ استفاده می‌کنند.
  • عرض این نوع رانر برابر با 70 میلی متر است.
  • این محصول را با طول‌های متفاوت تولید می‌کنند.
  • رانر عموماً به صورت شاخه ای به فروش می‌رسد.

هر آنچه که باید پیش از خرید سازه پنل گچی بدانید

پس از مطالعه مطالبی که راجع به سازه پنل گچی (تراز کننده کف و سقف) ضخامت 70 میلی متر گفته شد اگر قصد خرید آن را دارید بهتر است به نکاتی که ذکر می‌کنیم توجه داشته باشید.

  • پیش از خرید حتماً با کارشناسان فروش مجموعه مد نظر خود تماس بگیرد و قیمت روز محصول را بپرسید چرا که با نوسانی که در کشور ما وجود دارد قیمت هیچ محصولی ثبات ندارد.
  • توجه داشته باشید که یک قیمت یک محصول به عواملی مثل کیفیت، تعداد، ابعاد و حتی شرکت تولید کننده بستگی دارد پس هنگام خرید این نکات را در نظر داشته باشید.
  • از این محصول برای سقف، کف و دیوارهای کاذب استفاده می‌کنند در واقع رانر نقش راهنما در این فضاها را دارد پس بهتر است پیش از نهایی کردن خرید از کارشناسان مجموعه مشاوره دریافت کنید تا متناسب با نیاز خود خرید کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...