صفحات روکشدار گچی ای پلاس

پنل گچی (پکیج کامل دیوارکاذب دوطرفه تک پنل گچی ساده با عایق پشم سنگ)

از {{model.count}}

برای هرمتر مربع با لوازم و نصب

مناسب پارتیشن بندی داخلی، اداری، تجاری، مسکونی

تعداد
نوع
760,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

محصولات مرتبط

دیوار کاذب دوطرفه تک پنل ساده کناف با عایق پشم سنگ

دیوارهای کاذب معمولاً قطعات سبکی هستند که می‌توانند در بسیار از ساختمان‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. می‌توان فضای داخلی ساختمان را با انواع دیوار کاذب و همچنین کناف سقف کاذب جذاب‌تر کرد. امروزه دیوارها و سقف‌های کاذب از جمله اجزای جدا نشدنی دکوراسیون داخلی محسوب می‌شوند. دیوار کاذب می‌تواند عایق صوتی و حرارتی مناسبی برای محیط‌های مختلف باشد. با استفاده از دیوارهای کاذب که مصالح مدرنی محسوب می‌شوند، می‌توان فضا را مدرن‌تر کرد. 

همچنین ممکن است برای بازسازی ساختمان و پوشاندن معایب دیوار از دیوار کاذب استفاده شود. این کار، یک کار هوشمندانه محسوب می‌شود و حتی می‌توان لوله‌ها و تجهیزات اضافی موجود در دیوار را با این مصالح پوشاند. یکی از بهترین دیوارهای کاذب موجود، دیوار کاذب دوطرفه تک پنل ساده کناف با عایق پشم سنگ است. این دیوار کاذب، می‌تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد.

مشخصات و کاربردها

دیوار کاذب دوطرفه تک پنل ساده کناف با عایق پشم سنگ، یکی از باکیفیت‌ترین انواع دیوار کاذب است و از بهترین متریال ساخته شده است. این دیوار از جمله دیوارهای مدرن محسوب می‌شود و می‌توان از آن برای پارتیشن بندی داخلی، اداری، تجاری و مسکونی استفاده کرد. در نتیجه محدودیت خاصی برای استفاده از این دیوار کاذب وجود ندارد و می‌توان از آن برای مکان‌های مختلف استفاده کرد. نصب این دیوار کاذب مانند سایر انواع دیوار کاذب صورت می‌گیرد و همه‌ی دیوارهای کاذب با یک سری سازه تایل‌های مشترک قابل نصب و اجرا هستند. 

دیوار کاذب دوطرفه تک پنل ساده کناف با عایق پشم سنگ، سرعت اجرای بالایی دارد و در مدت زمان کوتاهی می‌توان آن را نصب کرد. وزن این دیوار کاذب بسیار سبک است و می‌توان آن را به راحتی حمل و نصب کرد. با این وزن سبک، بار اضافی متحمل ساختمان نخواهد شد. همچنین دیوار کاذب مورد نظر می‌تواند به راحتی تعویض شود. با استفاده از دیوار کاذب مورد نظر مقاومت ساختمان در برابر زلزله افزایش پیدا می‌کند. در حالت کلی می‌توان گفت دیوار کاذب دوطرفه تک پنل ساده کناف با عایق پشم سنگ، با توجه به ویژگی‌ها و مزایایی که دارد یک گزینه مطلوب برای خرید محسوب می‌شود.

خرید دیوار کاذب دوطرفه تک پنل ساده کناف با عایق پشم سنگ

قبل از خرید دیوار کاذب دوطرفه تک پنل ساده کناف با عایق پشم سنگ، ابتدا مشخصات و ویژگی‌های مورد نظر را بررسی کرده و سپس قیمت محصول را مورد ارزیابی قرار دهید. در صورت مناسب بودن این محصول برای محیط شما، می‌توانید فرایند خرید دیوار کاذب دوطرفه تک پنل ساده کناف با عایق پشم سنگ را طی کنید.

مشاوره خرید دیوار کاذب دوطرفه تک پنل ساده کناف با عایق پشم سنگ

برای تجربه خریدی بهتر می‌تواند ابتدا در مورد خرید دیوار کاذب دوطرفه تک پنل ساده کناف با عایق پشم سنگ، مشاوره دریافت کنید. مشاورین ما می‌توانند اطلاعات دقیق‌تری در مورد این محصول به شما ارائه دهند و اگر محصول مورد نظر مناسب محیط شما نبود، محصول دیگری مثل دیوار کاذب دوطرفه تک پنل مقاوم در برابر رطوبت کناف با عایق پشم سنگ را پیشنهاد دهند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...