صفحات روکشدار گچی ای پلاس

ستون پنل گچی (استاد)100میلیمتر

از {{model.count}}

مناسب انواع دیوار کاذب کناف

امروزه در تمامی عرصه‌ها به خصوص ساخت و ساز تنوع به چشم می‌خورد. این تنوع با استفاده از متریال‌های جدیدی است که مهندسان طراحی و تولید می‌کنند. یکی از این متریال‌ها ستون پنل گچی (استاد) 100 میلی متر است.

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

محصولات مرتبط

امروزه در تمامی عرصه‌ها به خصوص ساخت و ساز تنوع به چشم می‌خورد. این تنوع با استفاده از متریال‌های جدیدی است که مهندسان طراحی و تولید می‌کنند. یکی از این متریال‌ها ستون پنل گچی (استاد) 100 میلی متر است. 

از این سازه برای بخش‌های مختلفی از ساختمان مثل دیوار کاذب و ستون‌ها استفاده می‌کنند. استاد یا ستون پنل گچی از آنجایی که در بخش‌های مختلف کاربرد دارد در اندازه‌های مختلف نیز به بازار عرضه می‌شود. اگر می‌خواهید راجع به این محصول اطلاعات بیشتری داشته باشید پس ادامه مطالب را از دست ندهید.

ستون پنل گچی یا استاد چیست؟

استاد یا ستون پنل گچی به نوعی پروفیل گفته می‌شود که با استفاده از ورق گالوانیزه تولید می‌شود. این محصول شبیه به C انگلیسی طراحی شده است و باید با رانر که شبیه به U می‌باشد مونتاژ شود. این سازه را به شکل عمودی به کار می‌برند. توجه داشته باشید که از استاد نمی‌توان در هر فضایی استفاده کرد بلکه در فضاهای خشک و فلزی قابل اجرا هستند. 

به طور کلی سازه‌ها در دو نوع باربر و غیرباربر به کار برده می‌شوند که ستون پنل گچی (استاد) 100 میلی متر از نوع غیرباربر است. برای شکل دهی این سازه از روش نورد سرد استفاده می‌کنند.

مشخصات ستون پنل گچی (استاد) 100 میلی متر

از سری مشخصاتی که با استفاده از آن می‌توان به شناخت هر چه بیشتر و بهتر ستون پنل گچی (استاد) 100 میلی متر رسید، به شرح زیر است.

  • این محصول از ورق ضد زنگ گالوانیزه تولید شده است.
  • سازه‌های استاد که در اسکلت ساختمان به کار برده می‌شوند با یک فاصله استاندارد از هم قرار داده می‌شوند که با توجه به شرایط ساختمان 30، 40 یا 60 سانتی متری از هم فاصله دارند.
  • استاد را در طول‌های مختلفی تولید می‌کنند.
  • عرض این محصول برابر با 100 میلی متر است.
  • فروش این محصول در تمامی شرکت‌ها به صورت شاخه ای است.

کاربردهای استاد 100 میلی متر

از سری کاربردهایی می‌توان برای سازه استاد ذکر کرد به شرح زیر است.

  • در بخش‌های مختلفی از ساختمان قابل اجرا است.
  • از آن می‌توان برای اجرای دیوار کاذب نیز استفاده کرد.
  • برای دیوارهایی که به پشتیبانی نیاز دارند گزینه بسیار مناسبی است.

نکات مهم پیش از خرید ستون پنل گچی 100 میلی متر

همانطور که گفته شد ستون پنل گچی (استاد) 100 میلی متر یکی از ملزومات ساختمان سازی است. اگر با اطلاعاتی که به دست آوردید نیاز به خرید این محصول دارید به نکاتی که در این باره ذکر می‌شود توجه کنید.

  • پیش از خرید سازه استاد حتماً با کارشناسان فروش شرکت مد نظر خود تماس بگیرید تا هم از قیمت روز محصول مطلع شوید و هم اینکه مشاوره‌های لازم را به شما داشته باشند.
  • توجه داشته باشید که قیمت محصولات هر از چند گاهی ممکن است تغییر کند پس به قیمتی که برای آن ذکر شده اکتفا نکنید.
  • عوامل زیادی بر قیمت محصول تاثیر مستقیم دارند که از جمله آنها می‌توان به ابعاد، کیفیت، ضخامت، تعداد و حتی شرکت تولید کننده اشاره کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...