صفحات روکشدار گچی ای پلاس

سازه پنل گچی(کلیپس)

از {{model.count}}

قطعه زیرسازی استاندارد کناف سقف یکپاچه درتیپ A و B

قطعه کلیپس مناسب زیرسازی انواع سقف کاذب، باکس معمولی و دکوراتیو است. این قطعه دو سازه اصلیF47 را به هم وصل میکند.

تعداد
نوع
2,800 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

محصولات مرتبط

سازه فرعی کلیپس

امروزه بسیاری از افراد استفاده از کناف سقف کاذب را به استفاده از سایر سقف‌های کاذب ترجیح می‌دهند. این مسئله می‌تواند ناشی از جذابیت و پتانسیل این مصالح برای اجرای طرح‌های متنوع باشد. کناف سقف کاذب یک سقف کاذب مقاوم، ماندگار و جذاب است. می‌توان از این مصالح یا از این سقف کاذب برای مکان‌های مختلف با طرح‌های مختلف استفاده کرد. امکان اجرای ایده‌های ناب و جدید نیز با این سقف وجود دارد و شما می‌توانید یک دکوراسیون بی نظیر را با کناف سقف کاذب تجربه کنید. 

برای نصب کناف، قبل از هر چیزی باید فضا را برای نصب آماده کنید. فضای سقف برای آماده شدن، به زیر سازی نیاز دارد. زیرسازی نیز با استفاده از سازه تایل‌های مخصوص صورت می‌گیرد. هر مصالحی با یک سری سازه تایل مخصوص قابل نصب است و کناف سقف کاذب نیز با سازه تایل‌هایی مثل سازه ال 25، اف 47 و یو 36 نصب می‌شود. البته این سه مورد تنها سازه‌های اصلی نصب محسوب می‌شوند و سازه‌های دیگری مثل سازه فرعی کلیپس نیز باید تهیه شوند. 

مشخصات و کاربردها

سازه فرعی کلیپس، مناسب زیرسازی انواع سقف کاذب، باکس معمولی و دکوراتیو است. این قطعه، دو سازه اصلی F47 را به هم وصل می‌کند. سازه فرعی کلیپس برای هر نوع کنافی قابل استفاده است و می‌توان آن را با هر نوع کنافی که انتخاب کرده‌اید استفاده کرد. سازه فرعی کلیپس از جنس فلزی ساخته شده است و بنابراین دارای استحکام بالایی است که به کناف اجازه می‌دهد در محل خود ثابت بماند. 

همچنین با استفاده از سازه فرعی کلیپس، می‌توان کناف را به ارتفاع مورد نیاز تنظیم کرد و به سادگی در ارتفاع سقف تغییرات ایجاد کرد. سازه مورد نظر، به راحتی به سقف اصلی نصب می‌شود و نیاز به سوراخ‌کاری و خرابکاری در سقف ندارد. 

خرید سازه فرعی کلیپس کناف سقف کاذب

با استفاده از سازه کلیپس می‌توان مصالح متعددی را به سقف نصب کرد، ولی قبل از خرید بهتر است مشخص کنید که برای اتصال چه سازه یا مصالحی به سقف، به این قطعه نیاز دارید. قبل از خرید نیز بهتر است اطلاعات کاملی در مورد کلیپس تهیه کنید. قیمت سازه فرعی کلیپس در همین قسمت قابل مشاهده است و شما می‌توانید با مشاهده قیمت این محصول، در مورد خرید آن بهتر تصمیم گرفته و ارزیابی‌های لازم را انجام دهید. 

مشاوره خرید سازه فرعی کلیپس کناف

اگر در زمینه خرید کلیپس و سازه کناف سقف کاذب و اتصالات زیر سازی تجربه خاصی ندارید، بهتر است قبل از هر کار دیگری با مشاورین ما ارتباط بگیرید. مشاورین ما بهترین مشاوره را در زمینه این محصولات به شما ارائه خواهند داد و پس از مشاوره می‌توانید با اطمینان خاطر خرید خود را ثبت کنید. در صورت وجود هر گونه سؤال در مورد سازه تایل‌های دیگر نیز می‌توانید با مشاورین ما ارتباط بگیرید. مشاوره ارائه شده توسط مشاورین هلدینگ، رایگان می‌باشد.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

جنس:
گالوانیزه
ضخامت :
ورق 8دهم
عرض :
30میلیمتر
طول:
11/5 سانتی متر
تولید :
ایران
نام اختصاری:
کلیپس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...