صفحات روکشدار گچی ای پلاس

سازه پنل گچی(F47 )

از {{model.count}}

قطعه زیرسازی استاندارد کناف سقف یکپاچه درتیپ AوB

فروش به صورت عمده (ظرفیت خاورتحویل درب کارخانه گرمسار) برای اطلاع ازقیمت خرده فروشی با واحد فروش تماس بگیرید.

تعداد
نوع
20,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

محصولات مرتبط

سازه اصلی F47 کناف سقف کاذب

یکی از محصولات پرفروش دکوراسیون داخلی، کناف سقف کاذب است. کناف نامی آشنا برای همه افراد محسوب می‌شود. کناف یکی از جذاب‌ترین و لوکس‌ترین محصولاتی است که می‌توان برای دیوار و سقف به کار برد. طرح‌های متنوعی با این مصالح قابل اجرا می‌باشد و می‌توان با آن به ایده‌های نوینی رسید. امروزه از کناف سقف کاذب برای بسیاری از مکان‌ها از جمله مراکز تجاری، اداری و مسکونی استفاده می‌شود. قابلیت‌ها یا به عبارتی ویژگی‌های کناف باعث شده تا توجه بسیاری از افراد به آن معطوف شود. بسیاری از کناف‌ها، عایق مناسبی برای رطوبت و بسیاری دیگر عایق مناسبی برای حرارت و حریق هستند. بعضی از کناف‌ها نیز می‌توانند هر دو ویژگی را داشته باشند و یک کناف ضد رطوبت و ضد حریق محسوب شوند.

کلیه کناف‌های سقف کاذب باید با استفاده از سازه‌ها و اتصالات زیر سازی مخصوص نصب شوند. با استفاده از این سازه‌ها، عملیات زیرسازی صورت می‌گیرد. در این عملیات کلیه سازه‌ها و اتصالات برای نصب کناف به سقف اصلی نصب می‌شوند و نقش رابط را ایفا می‌کنند. یکی این سازه‌ها، سازه اصلی F47 کناف سقف کاذب است. 

مشخصات و کاربردها

سازه اصلی F47 کناف سقف کاذب، سازه‌ای از جنس فولاد بوده و به روش نورد سرد تولید می‌شود. این سازه یکی از پرمصرف‌ترین سازه‌ها، به ویژه برای دیوار کاذب کناف است. کیفیت این سازه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ زیرا مقطع اصلی شبکه سازی محسوب می‌شود. 

  • سازه اف 47 مناسب زیرسازی انواع سقف کاذب، باکس معمولی و دکوراتیو است. انواع گچبرگ کناف سقف کاذب به این سازه وصل می‌گردد. این سازه وظیفه تثبیت گچبرگ‌ها را به عهده داشته و در دو جهت عرضی و طولی از آن استفاده می‌گردد.
  • معمولاً فروش این سازه به صورت شاخه‌ای صورت می‌گیرد. سازه مورد نظر از بهترین متریال ساخته شده و بدون شک می‌توان با آن عملیات زیرسازی را به بهترین شکل انجام داد. سازه اف 47 وزن چندان سنگینی ندارد و بار اضافی را متحمل سقف اصلی نمی‌کند.

خرید سازه اف 47

برای خرید سازه اف 47، ابتدا بهتر است درباره این سازه اطلاعات کسب کنید. کسب اطلاعات در مورد این محصول یا سازه به شما کمک خواهد کرد تا دچار اشتباه در خرید نشوید. علاوه بر خرید این سازه باید، اتصالات زیر سازی مثل اچ تی 90 را نیز تهیه کنید. قیمت سازه اف 47 در همین بخش قابل مشاهده است.

مشاوره خرید اف 47 کناف سقف کاذب

پس از کسب اطلاعات درباره سازه اف 47 و سایر سازه‌های کناف، می‌توانید با کسب مشاوره از مشاورین مجرب ما، بهترین خرید را تجربه کنید. شما می‌توانید سؤالات خود را با مشاورین ما در میان گذاشته و بدون هیچ ابهام و شکی خرید خود را ثبت کنید. توجه داشته باشید که شما می‌تواند تمامی سازه‌های کناف سقف کاذب و اتصالات زیر سازی آن را به صورت یک جا همراه با کناف تهیه کنید. 


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

جنس:
گالوانیزه
ضخامت :
ورق 6 دهم
عرض :
47میلیمتر
بال:
1/2 میلیمتر
طول:
400 سانتی متر
تولید :
ایران
نام اختصاری:
F47

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...