صفحات روکشدار گچی ای پلاس

سازه پنل گچی(براکت)

از {{model.count}}

قطعه زیرسازی استاندارد کناف سقف یکپاچه درتیپ A و B

سازه براکت مناسب زیرسازی انواع سقف کاذب، باکس معمولی و دکوراتیو است. از این قطعه هم درسقف و هم در دیوار می‌توان بهره گرفت.درصورتی که ارتفاع آویز از سقف زیر 5 سانت باشد، می‌توان از این سازه استفاده کرد.

تعداد
نوع
3,200 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

محصولات مرتبط

سازه فرعی براکت کناف سقف کاذب

در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین مصالح تزیینی ساختمان و دکوراسیون داخلی آن، کناف سقف کاذب است. بسیاری از افراد با کناف آشنایی دارند و تاریخچه این محصول قدیمی‌تر از آن است که کسی بگوید تابه‌حال نام کناف را نشنیده‌ام. حداقل در همین چند سال اخیر استفاده از کناف به قدری افزایش یافته است که به هیچ عنوان نمی‌توان گفت کسی با کناف سقف کاذب آشنایی ندارد. کناف، محصولی قدیمی، ولی مدرن و بسیار شیک محسوب می‌شود. 

برای نصب کناف سقف کاذب باید از اتصالات زیر سازی مخصوص استفاده کرد. بعضی از اتصالات زیر سازی، صرفاً برای کناف قابل استفاده هستند و صرفاً برای نصب این محصول ساخته شده‌اند. بعضی دیگر نیز قابل استفاده برای تایل‌های مختلف و کناف هستند. در هر حال ال 25 یکی از سازه تایل‌ها یا به عبارتی سازه کناف سقف کاذب و اتصالات زیر سازی آن است. ال 25 یک سازه اصلی است، ولی سازه فرعی براکت نیز از جمله اجزای مهم زیر سازی کناف محسوب می‌شود. براکت نیز باوجوداینکه یک سازه فرعی است، در اتصال کناف به سقف نقش پررنگی ایفا می‌کند. 

مشخصات و کاربردها

سازه براکت مناسب زیرسازی انواع سقف کاذب، باکس معمولی و دکوراتیو است. از این قطعه هم در سقف و هم در دیوار می‌توان بهره گرفت. در صورتی که ارتفاع آویز از سقف زیر 5 سانت باشد، امکان استفاده از این سازه وجود دارد. براکت می‌تواند در دو اندازه تولید شود. به براکت، سازه اتصال مستقیم نیز گفته می‌شود. سازه فرعی براکت، دارای مزایا و معایب خود است. یکی از مزایای اصلی آن قابلیت تعویض و تغییر در طرح کناف سقف کاذب است. با استفاده از براکت‌ها، تغییر در کناف به سهولت انجام می‌شود و می‌توان طرح‌های مختلف را در سقف ایجاد کرد. همچنین، نصب براکت‌ها سریع و آسان است و نیاز به تخریب سقف و مجدداً ساختن آن وجود ندارد. 

براکت‌ها معمولاً از جنس فلز هستند و دارای یک پایه عمودی و یک پشتیبان افقی می‌باشند. پایه عمودی بر روی سقف نصب شده و پشتیبان افقی، کناف را در بر می‌گیرد. این پشتیبان‌ها به صورت منظم در سقف نصب می‌شوند تا وزن کناف را تحمل کنند و از تراز بودن آن مطمئن شوند.

خرید سازه فرعی براکت

همان طور که می‌دانید سازه‌های زیرسازی مختلفی برای محصولات مختلف تولید شده است. به همین دلیل لازم است قبل از اقدام به خرید سازه فرعی براکت، از مرتبط بودن آن با محصولی که قصد نصب آن را دارید مطمئن شوید. قیمت سازه فرعی براکت در همین صفحه موجود است و می‌توانید با توجه به قیمت نیز تصمیم بگیرید. 

مشاوره خرید سازه فرعی براکت کناف سقف کاذب

پس از کسب اطلاعات و مشاهده قیمت این محصول، بهتر است برای تجربه خریدی بهتر یا کسب اطلاعات بیشتر، با مشاورین ما تماس بگیرید. مشاورین ما آماده ارائه بهترین مشاوره و پاسخگویی به سؤالات شما مشتریان عزیز می‌باشند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

 

جنس:
گالوانیزه
ضخامت :
ورق 8 دهم
عرض :
30میلیمتر
طول:
20 سانتی متر
تولید :
ایران
نام اختصاری:
براکت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...