صفحات روکشدار گچی ای پلاس

سازه پنل گچی ( L25)

از {{model.count}}

قطعه زیرسازی استاندارد کناف سقف یکپاچه درتیپ A و B

سازه L25 مناسب زیرسازی انواع سقف کاذب، باکس معمولی و دکوراتیو است. سازه ال 25 گچبرگ کناف سقف کاذب دور تا دور سقف در منتهی الیه برخورد سقف با دیوار نصب می‌گردد. این سازه وظیفه تراز کننده سقف به دیوارها را به عهده دارد و درجهت افقی از آن استفاده میگردد.

تعداد
نوع
10,899 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

محصولات مرتبط

سازه اصلی ال 25 کناف سقف کاذب

طبیعی است که با توجه به رایج بودن کناف سقف کاذب، نام آن را شنیده باشید. امروزه می‌توان طرح‌های جذابی با استفاده از کناف برای سقف ایجاد کرد. از جمله این طرح‌ها می‌توان به مربع، مستطیل، لوزی، دایره و طرح‌های مدرن و ناب اشاره کرد. در واقع بسیاری از ایده‌ها با کناف قابل اجرا هستند. شما می‌توانید با نصب کناف سقف کاذب، یک دکوراسیون جذاب داشته باشید. برای نصب کناف به یک سری سازه‌ها و اتصالات زیر سازی نیاز است. 

اکثر سازه‌های کناف، ضروری و الزامی محسوب می‌شوند. در واقع قبل از هر عملی برای نصب کناف، زیر سازی آن باید به روش استاندارد، صورت بگیرد. زیر سازی کناف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در صورت بروز کوچک‌ترین نقص و مشکلی در زیر سازی، به طور کلی سقف تحت تأثیر قرار می‌گیرد. یکی از سازه‌های مورد نیاز جهت نصب کناف، سازه ال 25 است. سازه ال 25 از جمله سازه‌های اصلی محسوب شده و نقش مهمی را در نصب کناف ایفا می‌کند. 

مشخصات و کاربردها

سازه ال 25 یکی از سازه‌های کناف سقف کاذب و اتصالات زیر سازی آن است. سازه L25 مناسب زیرسازی انواع سقف کاذب، باکس معمولی و دکوراتیو است. سازه ال 25 گچبرگ کناف سقف کاذب، دور تا دور سقف در منتهی الیه برخورد سقف با دیوار نصب می‌گردد. این سازه وظیفه تراز کننده سقف به دیوارها را به عهده داشته و در جهت افقی از آن استفاده می‌شود. به سازه ال 25، نبشی ال 25 یا پروفیل ال 25 نیز گفته می‌شود.

  • جنس عمده سازه ال 25 از فولاد گالوانیزه است. منظور از گالوانیزه بودن جنس سازه مورد نظر، این است که این سازه، در طی یک فرایند الکتریکی و شیمیایی از آهن تهیه شده تا مقاومت بالایی در برابر آسیب‌هایی مثل زنگ زدگی و خوردگی به دست آورد. این نوع سازه، به صورت شاخه‌ای تولید می‌شود. اگر برای روکش ال 25 از پرایمر بر پایه روی استفاده شود، مقاومت بالایی در برابر رطوبت نسبی پیدا خواهد کرد.
  • سازه اصلی ال 25 از جمله سازه‌های پرکاربرد در صنعت کناف سقف کاذب محسوب می‌شود و این کاربردها در سایه مزایای آن پدید آمده‌اند. از مزایای این سازه می‌توان به وزن سبک آن اشاره کرد. این وزن سبک باعث می‌شود تا به راحتی بتوان سازه مورد نظر را حمل کرد. نصب آسان سازه ال 25 نیز یکی از مزایای آن محسوب می‌شود. 

خرید سازه اصلی ال 25

قبل از خرید سازه اصلی ال 25، بهتر است به طور کامل با مشخصات، مزایا و ویژگی‌های آن آشنا شوید. اگر مشخصات این محصول را مطالعه نکنید، ممکن است به اشتباه این محصول را برای مصالحی خریداری کنید که امکان نصب آن با ال 25 وجود ندارد. در نتیجه کسب اطلاعات را فراموش نکرده و قیمت سازه ال 25 را نیز در همین قسمت مشاهده و بررسی کنید. 

مشاوره خرید سازه اصلی ال 25 کناف سقف کاذب

برای خرید سازه ال 25، قطعاً بهترین گزینه، کسب مشاوره است. مشاورین هلدینگ ما می‌توانند در زمینه انواع سازه تایل‌ها و سازه‌های کناف سقف کاذب و اتصالات زیر سازی آن بهترین مشاوره را به شما ارائه دهند. 


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

جنس:
گالوانیزه
ضخامت :
ورق 6 دهم
عرض :
25 میلیمتر
بال:
25میلیمتر
طول:
400 سانتی متر
تولید :
ایران
نام اختصاری:
L25

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...