صفحات روکشدار گچی ای پلاس

ست کامل آویز رکابی یا نانیوس پنل گچی سقف کاذب

از {{model.count}}

قطعه زیرسازی استاندارد کناف سقف یکپاچه در تیپ A و B

ست آویز رکابی مناسب اتصال زیرسازی اصلی انواع سقف کاذب، باکس معمولی و دکوراتیو به سقف بنایی است. تنها آویز استاندارد کناف سقف کاذب، ست رکابی است.

تعداد
نوع
85,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

محصولات مرتبط

ست کامل آویز رکابی

مسلم است که شما هم با کناف سقف کاذب آشنایی دارد. در واقع ما در جامعه و عصری مدرن زندگی می‌کنیم و آشنا بودن مصالح مدرنی مثل کناف کاملاً طبیعی است. امروزه علاوه بر کناف، تایل‌های 60 در 60 نیز یکی از مصالح مدرن و محبوب محسوب می‌شوند. برای نصب کناف سقف کاذب، باید یک سری تجهیزات یا به روایتی سازه تایل‌ها آماده باشند. از جمله این سازه تایل‌ها می‌توان به سازه ال 25، یو 36و همچنین اچ تی نود اشاره کرد. این سه مورد تنها بخشی از سازه تایل‌های مورد نیاز هستند و برای نصب به چند مورد دیگر نیاز دارید. یکی از مهم‌ترین سازه تایل‌های مورد نیاز برای زیر سازی کناف سقف کاذب، ست کامل آویز رکابی محسوب می‌شود.

مشخصات و کاربردها

ست کامل آویز رکابی، از قطعات مهم زیرسازی کناف سقف کاذب بوده و مناسب اتصال زیرسازی اصلی انواع سقف کاذب، باکس معمولی و دکوراتیو به سقف بنایی است. تنها آویز استاندارد کناف سقف کاذب، ست رکابی است.

ست کامل آویز رکابی یا نانیوس، از بهترین متریال ساخته شده و استحکام بالایی دارد. با استفاده از این قطعه می‌توان به سرعت بالا به آویز گیری پرداخت. آویز گیری با این وسیله بسیار راحت انجام می‌شود. همچنین با استفاده از این آویز می‌توان سقف را به سقفی مقاوم در برابر زلزله تبدیل کرد. 

خرید ست کامل آویز رکابی

قبل از خرید ست کامل آویز رکابی باید اطمینان حاصل کنید که محصول مورد نظر برای سازه شما مناسب است یا خیر. برای اطمینان یافتن از تناسب این محصول با سازه شما، بهتر است به خوبی ویژگی‌ها و مشخصات آویز رکابی را مطالعه کنید. اگر قصد نصب کناف سقف کاذب را دارید، می‌توانید این سازه تایل را انتخاب کنید. قیمت ست کامل آویز رکابی در همین بخش قابل مشاهده است.

مشاوره خرید ست کامل آویز رکابی یا نانیوس کناف سقف کاذب

بعد از مطالعه اطلاعات مربوط به ست کامل آویز رکابی و مشاهده قیمت آن، می‌توانید برای خرید، بهتر تصمیم بگیرید. اگر با این وجود دچار شک و تردید هستید، توصیه می‌کنیم دریافت مشاوره از مشاوران مجرب ما را از دست ندهید. با دریافت مشاوره، از مشاورین هلدینگ ما، می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری را در اختیار داشته و با توجه به محصول خود و آنچه که قصد نصب آن را دارید، سازه تایل تهیه کنید. به طور کلی مشاورین ما می‌توانند در زمینه سایر محصولات از جمله تایل گچی و تایل آلومینیومی نیز اطلاعات جامع و کاملی در اختیار شما قرار دهند. 


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

جنس:
گالوانیزه
ضخامت :
ورق8 دهم
عرض :
47 میلیمتر
طول:
متغییر
تولید :
ایران
نام اختصاری:
رکابی یا نانیوس
تعداد قطعه ست
5 قلم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...