پروفیل زیرسازی سقف کاذب ای پلاس

پیچ کله شیپوری 2.5 سانت پنل گچی

از {{model.count}}

قطعه زیرسازی استاندارد کناف سقف یکپاچه درتیپ A و B

پیچ کله شیپوری مناسب نصب صفحات گچی به سازه اصلی F47 یا U36 یا L25 است. این پیچ به رنگ سیاه بوده و به هیچ عنوان زنگ نمیزند. تنها پیچ مورد استفاده در صفحات گچی این پیچ است.

تعداد
نوع
215,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

پیچ کله شیپوری 2.5 سانت کناف سقف کاذب

کناف سقف کاذب از جمله مصالح جذاب و عناصر بسیار شیک و مدرن عصر حاضر محسوب می‌شود. این نوع سقف کاذب با توجه به مزایایی که دارد توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. امروزه از کناف برای سقف بسیاری از مکان‌ها از جمله منازل مسکونی، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و مکان‌های مشابه استفاده می‌شود. محصول مورد نظر مزایای زیادی دارد. از مزایای کناف سقف می‌توان به مواردی از جمله زیبایی و ظاهر شیک و مدرن آن، قابلیت پنهان کردن سیم‌ها، لوله‌های برق و تهویه، عایق بودن در برابر حرارت و صدا، مقاومت در برابر رطوبت و حریق و همچنین آسانی در نصب و تعویض اشاره کرد. 

تمامی این موارد باعث می‌شوند تا این سقف کاذب به یک سقف کاذب محبوب و یک جزء جدا نشدنی از دکوراسیون داخلی مکان‌های مختلف تبدیل شود. برای نصب و اجرای این سقف کاذب باید سازه تایل‌ها و متعلقات مخصوص آن آماده باشند. یکی از متعلقات کناف سقف که برای نصب قطعات کناف ضروری است، پیچ کله شیپوری 2.5 سانت محسوب می‌شود. 

مشخصات و کاربردها

 پیچ کله شیپوری 2.5 سانت کناف، طولی برابر با 2.5 سانتی متر داشته و ضخامت این پیچ، برابر با 3.5 میلی متر است. این پیچ در دسته تولیدات خارجی و داخلی قرار دارد. به طور کلی پیچ کله شیپوری از جنس فولاد آب دیده است. مهم‌ترین کاربرد این پیچ برای استفاده در کناف و تایل‌های سقفی است، ولی می‌توان در صنایع دیگر نیز از جمله صنایع درب و پنجره از آن بهره برد. قسمت انتهایی پیچ کله شیپوری 2.5 سانت، باعث می‌شود تا به راحتی به داخل مقطع مورد نظر فرو رود. 

پس از نصب و همچنین استفاده از این پیچ، هیچ ترک خوردگی یا مشکلی در صفحات کناف ایجاد نمی‌شود. این پیچ از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال‌ها تهیه شده و استفاده از آن آسان است. پیچ کله شیپوری مناسب نصب صفحات گچی به سازه اصلی F47 یا U36 یا L25 می‌باشد. پیچ مورد نظر سیاه رنگ بوده و به هیچ عنوان زنگ نمی‌زند. تنها پیچ مورد استفاده در صفحات گچی و کناف سقفی این پیچ است .

خرید پیچ کله شیپوری 2.5 سانت کناف 

قبل از خرید پیچ کله شیپوری 2.5 سانت بهتر است درباره کلیه سازه تایل‌ها و خود کناف سقف کاذب اطلاعات لازم را کسب کنید. پیچ کله شیپوری 2.5 سانت به صورت بسته‌ای به فروش می‌رسد و علاوه بر آن پیچ کله شیپوری 3.5 سانت نیز برای نصب کناف لازم است. 

مشاوره خرید پیچ کله شیپوری 2.5 سانت کناف سقف کاذب

پس از کسب اطلاعات دقیق در مورد هر یک از سازه تایل‌ها، کناف مورد نظر و همچنین پیچ کله شیپوری 2.5 سانت، می‌توانید نسب به خرید اقدام کنید. قبل از انجام خرید، بهتر است با مشاوران ما تماس بگیرید. مشاوران ما می‌توانند بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار داده و در تصمیم گیری و همچنین انتخاب محصول با توجه به فضای مورد نظر شما، راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند.  


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی


جنس:
فولاد
ضخامت :
2 میلیمتر
طول:
25 میلیمتر
تولید :
آلمان - مالزی - تایلند- ویتنام - چین-ایران
نام اختصاری:
پیچ پانل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...