صفحات روکشدار گچی ای پلاس

سازه پنل گچی اصلی (U36)

از {{model.count}}

قطعه زیرسازی استاندارد کناف سقف یکپاچه درتیپ A و B

فروش به صورت عمده (ظرفیت خاور تحویل درب کارخانه گرمسار) برای اطلاع ازقیمت خرده فروشی با واحد فروش تماس بگیرید.

تعداد
نوع
15,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

محصولات مرتبط

سازه یو 36 کناف سقف کاذب

کناف سقف کاذب یکی از مدرن‌ترین تجهیزات ساختمانی محسوب می‌شود. برای نصب کناف سقف کاذب، باید زیر سازی لازم به روش استاندارد انجام گیرد. زیر سازی با استفاده از سازه‌ها و متعلقات کناف سقف کاذب صورت می‌گیرد. سازه‌های مختلفی برای نصب کناف مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیشتر آن‌ها کاربردهای خاصی دارند. 

یکی از این سازه‌ها، سازه یو 36 نام دارد. شاید با کناف سقف کاذب آشنا باشید، ولی تابه‌حال نام سازه یو 36 را نشنیده باشید. این سازه مانند سازه ال25 یکی از اصلی‌ترین سازه‌های مخصوص نصب کناف محسوب می‌شود. به عبارتی برای نصب کناف، حتماً باید سازه مورد نظر تهیه شود. 

مشخصات و کاربردها

سازه U36 مناسب زیرسازی انواع سقف کاذب، باکس معمولی و دکوراتیو است. سازه اف 47 به این سازه از کناف سقف کاذب وصل می‌گردد. این سازه وظیفه اختلاف ارتفاع گچبرگ‌ها را از سقف بنایی را به عهده دارد. یو 36 در جهت عمود از سقف بنایی اجرا می‌گردد. این سازه از جمله سازه‌هایی محسوب می‌شود که وزن سبکی دارند. علاوه بر این، نصب این سازه و زیر سازی با آن به سرعت قابل انجام است. همچنین می‌توان گفت در مقایسه با روش‌های سنتی، استفاده از این متریال، مقرون به‌صرفه‌تر محسوب می‌شود. 

بیشترین کاربرد سازه یو 36 برای استفاده در زیرسازی سقف کاذب است و در ساخت و ساز خشک مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع این سازه با هدف کمک به زیرسازی سقف کاذب کناف طراحی و تهیه شده بود. کاربرد سازه یو 36 تنها به استفاده در سقف کاذب کناف محدود نبوده و می‌توان در بسیاری از موارد مربوط به ساخت و ساز خشک از آن بهره برد. علاوه بر این، این سازه می‌تواند کاربردهای دیگری نیز داشته باشد. 

خرید سازه یو 36

برای خرید سازه اصلی یو 36 در ابتدا بهتر است، کاربردها، ویژگی‌ها و به طور کلی اطلاعات مربوط به این محصول را مطالعه کنید. یکی از اطلاعات مهم درباره این محصول، می‌تواند قیمت آن باشد. قیمت سازه یو 36 در همین قسمت موجود است و شما می‌توانید قیمت آن را نیز مورد ارزیابی قرار دهید. علاوه بر این محصول می‌توانید قیمت‌های سایر اتصالات را از جمله سازه اتصال طولی و میخ و چاشنی بتن و فولاد را در بخش مربوط به آن‌ها مشاهده کنید. 

مشاوره خرید سازه یو 36 کناف سقف کاذب

قبل از هر اقدامی شاید بهتر باشد به ریسک نکردن در مورد خرید این محصول فکر کنید. توصیه ما کسب مشاوره از مشاورین مجرب می‌باشد. شما می‌توانید قبل از ثبت خرید خود، جهت اطمینان یافتن از تطابق محصول با مصالح خریداری شده، با مشاورین ما تماس حاصل کنید. مشاورین ما می‌توانند بهترین اطلاعات و بهترین مشاوره را در زمینه انواع سازه‌های کناف سقف کاذب در اختیار شما قرار دهند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی


جنس:
گالوانیزه
ضخامت :
ورق 6 دهم
عرض :
36میلیمتر
بال:
1/2 میلیمتر
طول:
400 سانتی متر
تولید :
ایران
نام اختصاری:
U36

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...