پروفیل زیرسازی سقف کاذب ای پلاس

میخ و چاشنی پنل گچی

از {{model.count}}

قطعه زیرسازی استاندارد کناف سقف یکپاچه درتیپ AوB

میخ و چاشنی بتن یا فولاد سازه فرعی HT90 را به سقف بنایی توسط تفنگ مخصوص نصب میکند.

تعداد
نوع
215,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

میخ و چاشنی بتن یا فولاد کناف سقف کاذب

بسیاری از افراد برای دکوراسیون منزل یا محل کار خود اهمیت خاصی قائل هستند. سقف نیز بخشی از دکوراسیون محسوب می‌شود و حتی می‌توان گفت سقف، نقش بسزایی در چشمگیر بودن دکوراسیون دارد. در نتیجه زیباسازی سقف باید یکی از اولویت‌های دیزاین و دکوراسیون داخلی باشد. با استفاده از تجهیزات و مصالح مدرنی مثل کناف سقف کاذب می‌توان به زیباسازی سقف پرداخت. قبل از نصب این مصالح جذاب باید زیر سازی به طور استاندارد انجام شود. 

کوچک‌ترین مشکلی در عمل زیرسازی، باعث می‌شود تا صفحات کناف به درستی در کنار یکدیگر قرار نگیرند. سازه‌ها و متعلقات کناف سقف کاذب، عناصری بسیار مهم در فرایند نصب و اجرا محسوب می‌شوند. تمامی سازه تایل‌های کناف باید خریداری شوند و بدون تنها یک مورد از آن‌ها نمی‌توان زیر سازی و همچنین نصب را انجام دارد. یکی از وسایل یا متعلقاتی که باید برای نصب و اجرای کناف، خریداری شود، میخ و چاشنی بتن یا فولاد است.

مشخصات و کاربردها

میخ و چاشنی بتن یا فولاد، سازه فرعی اچ تی نود را به سقف بنایی توسط تفنگ مخصوص نصب می‌کند. معمولاً از میخ و چاشنی بتن یا فولاد برای انواع صفحات، از جمله کناف سقف کاذب، استفاده می‌شود. محصول مورد نظر، یکی از باکیفیت‌ترین میخ و چاشنی‌هایی محسوب می‌شود که در بازار وجود دارد و توانسته توجه بسیار زیادی از افراد را به خود جلب کند.

  • میخ و چاشنی بتن یا فولاد ردهیت، محصولی باکیفیت از کشور آلمان بوده و جنس عمده آن از فولاد می‌باشد. میخ و چاشنی مورد نظر در بسته‌های ۱۰۰ عددی به فروش می‌رسد.
  • طول این میخ‌ها دو و نیم، سه و سه و نیم سانت است. میخ و چاشنی مناسب‌ترین ابزار یا متعلقات برای زیرسازی استاندارد کناف سقف کاذب است.
  •  اتصال انواع سازه‌ها در دکوراسیون داخلی و حتی نمای خارجی با استفاده از میخ و چاشنی رد هیت، امکان‌پذیر است. تفنگ میخکوب میخ و چاشنی را مانند خشاب درون آنها قرار می‌دهد و سپس با فشار دادن شاسی این تفنگ، چاشنی منفجر می‌شود. فشار ناشی از چاشنی‌ها باعث می‌شود که میخ به بیرون پرتاب شده و سطح کناف مورد نظر را سوراخ کند. سرعت پرتاب این میخ و چاشنی بستگی به نوع تفنگ داشته و با توجه به چاشنی نیز می‌تواند متفاوت باشد. 
  • به طور کلی چاشنی‌های قرمز و مشکی قدرت بسیار بالایی داشته و چاشنی‌هایی که خاکستری هستند، تقریباً از قدرت کمتری برخوردار می‌باشند. میخ و چاشنی باید همراه واشرهای فولادی استفاده شود تا بتواند بهترین تأثیر را در اتصالات، سازه‌ها و همچنین کناف سقف کاذب بگذارد.

خرید میخ و چاشنی بتن یا فولاد کناف سقف کاذب

برای انتخاب بهترین میخ و چاشنی، باید اطلاعات کاملی درباره آن کسب کنید. پس از آشنایی و کسب اطلاعات درباره میخ و چاشنی و انواع مختلف آن می‌توانید نسبت به خریداری آن اقدام کنید. لازم به ذکر است که علاوه بر میخ و چاشنی شما به سازه تایل‌های دیگری نیز مثل سازه ال 25 برای نصب کناف نیاز پیدا خواهید کرد.

 مشاوره خرید میخ و چاشنی

 اگر قصد خرید میخ و چاشنی برای نصب کناف و اتصالات مختلف را دارید، بهتر است درباره سایر سازه تایل‌ها نیز اطلاعات لازم را کسب کرده و سپس برای خرید تصمیم بگیرید. برای تصمیم گیری بهتر در خرید می‌توانید از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید. مشاورین ما می‌توانند به بهترین شکل شما را راهنمایی کنند. 


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

جنس:
فولاد
ضخامت :
2 میلیمتر
طول:
25-32 میلیمتر
تولید :
آلمان - مالزی - تایلند- ویتنام - چین
نام اختصاری:
میخ وچاشنی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...