پروفیل زیرسازی سقف کاذب ای پلاس

پیچ کله شیپوری 3.5 سانت مخصوص پنل گچی

از {{model.count}}

قطعه زیرسازی استاندارد کناف سقف یکپاچه درتیپ AوB

پیچ کله شیپوری مناسب نصب صفحات گچی به سازه اصلی F47 یا U36 یا L25 است. این پیچ به رنگ سیاه بوده و به هیچ عنوان زنگ نمیزند. تنها پیچ مورد استفاده در صفحات گچی این پیچ است.  

تعداد
نوع
255,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

پیچ کله شیپوری 3.5 سانت کناف سقف کاذب

نصب کناف سقف کاذب یک روش محبوب برای تزیین و زیباسازی فضای داخلی و سقف است. این نوع سقف به وسیله استفاده از تیرچه‌های کناف ساخته می‌شود که به صورت تعدادی پانل کوچک به هم متصل شده‌اند. این پانل‌ها می‌توانند به صورت مستقیم به سقف نصب یا با استفاده از فریم‌های فلزی به سقف متصل شوند. کناف معمولاً از گچ تولید می‌شود و می‌تواند خواص ضد آتش و عایق بودن را داشته باشد. کناف سقف کاذب در طرح‌های مختلفی از جمله مربع، مستطیل و دایره قابل اجرا می‌باشد. امکان نور پردازی نیز در سقف کاذب مورد نظر وجود دارد. معمولاً قطعات کناف، با رنگ سفید عرضه می‌شوند؛ اما می‌توان آنها را با رنگ‌های دیگر نیز رنگ آمیزی کرد.

برای نصب کناف سقف کاذب، ابتدا باید سطح سقف را بررسی و مطمئن شوید که سقف، صاف و پایدار است. برای نصب بهتر، معمولاً از قطعات فلزی و سازه تایل برای زیر سازی استفاده می‌شود و قطعات کناف را با پیچ یا گیره‌های مناسب به سازه‌ها متصل می‌کنند. یکی از پیچ‌های مورد استفاده برای نصب و اجرای کناف سقف کاذب، پیچ کله شیپوری 3.5 سانت است.

مشخصات و کاربردها

پیچ کله شیپوری 3.5 سانت، یکی از سازه تایل‌ها یا به عبارتی متعلقات نصب کناف سقف کاذب محسوب می‌شود. بدون این پیچ، کار نصب قطعات بسیار سخت خواهد بود، زیرا این پیچ به طور ویژه برای سقف‌های کاذب کناف تولید شده است. پیچ کله شیپوری مناسب نصب صفحات گچی به سازه اصلی F47 یا U36 یا L25 است. این پیچ به رنگ سیاه بوده و به هیچ عنوان زنگ نمی‌زند. تنها پیچ مورد استفاده در صفحات گچی این پیچ است . البته از این پیچ در صنایع دیگری از جمله صنایع درب و پنجره نیز استفاده می‌شود، ولی اصلی‌ترین کاربرد آن مربوط به نصب و زیر سازی کناف است.

 جنس پیچ ذکر شده از فولاد آب دیده است و به همین دلیل می‌توان گفت استحکام بالایی داشته و برای نصب کناف مناسب است. پیچ کله شیپوری 3.5 سانت در تولیدات داخلی و همچنین خارجی موجود است. ضخامت این پیچ 3.5 میلی متر و طول آن همان طور که از نامش مشخص است، 3.5 سانتی متر می‌باشد. قسمت انتهایی این پیچ به طور ویژه برای وارد شدن به صفحات گچی و انواع کناف با جنس‌های مختلف طراحی شده است. 

خرید پیچ کله شیپوری 3.5 سانت

قبل از خرید انواع سازه تایل و حتی پیچ کله شیپوری 3.5 سانت، بهتر است درباره هریک اطلاعات کسب کنید. ممکن است پس از خرید متوجه شوید که پیچ خریداری شده مناسب سقف کاذب شما نیست و به همین دلیل بررسی مشخصات و اطلاعات هر محصول را به شما توصیه می‌کنیم. پیچ‌های مورد نظر به صورت بسته‌ای به فروش می‌رسند. 

مشاوره خرید پیچ کله شیپوری 3.5 سانت

اگر برای خرید پیچ کله شیپوری 3.5 سانت تصمیم خود را گرفته‌اید، بهتر است بدانید که برای نصب کناف، به دیگر سازه تایل‌ها نیز نیاز خواهید داشت. اگر در مورد این پیچ و انواع سازه تایل نیاز به مشاوره داشتید، می‌توانید با مشاوران ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید. 


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

جنس:
فولاد
ضخامت :
2 میلیمتر
طول:
35 میلیمتر
تولید :
آلمان - مالزی - تایلند- ویتنام - چین-ایران
نام اختصاری:
پیچ پانل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...