صفحات روکشدار گچی ای پلاس

نوار درزگیر پنل روکش دار گچی

از {{model.count}}

قطعه زیرسازی استاندارد کناف سقف یکپاچه درتیپ A و B

نوار درزگیر یا تیپ در محل برخورد صفحات گچی روکشدار را در جهت طولی و عرضی با بتونه مخصوص می‌پوشاند و ایجاد یک سطح کاملا صاف در محل برخوردها را به عهده دارد.

تعداد
نوع
145,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

محصولات مرتبط

نوار درزگیر یا تیپ صفحات کناف سقف کاذب

صفحات کناف سقف کاذب برای زیباسازی سقف بسیاری از مکان‌ها از جمله شرکت‌ها، منازل مسکونی، رستوران‌ها و فروشگاه‌ها استفاده می‌شوند. جنس عمده این سقف‌های کاذب از گچ بوده و می‌توانند به عنوان یک عایق نیز مورد استفاده قرار بگیرند. وزن این مصالح بسیار کم است و به همین دلیل می‌توان با اطمینان خاطر گفت که کناف به سقف اصلی بار اضافی و فشار وارد نمی‌کند. امکان مخفی کردن تأسیسات و خرابی‌های سقف اصلی، پشت کناف سقف کاذب وجود دارد. عمر این دسته از سقف‌های کاذب بسیار بالا است و برای نصب این سقف کاذب باید عملیات زیر سازی صورت گیرد.

 اجرای عملیات زیر سازی بدون وجود وسایل و تجهیزات لازم امکان پذیر نیست. در اصطلاح به سازه‌ها و متعلقات مورد نیاز کناف سقفی، سازه تایل گفته می‌شود. تمامی سازه تایل‌ها کناف باید تهیه شوند تا این سقف به روش استاندارد نصب و اجرا شود. می‌توان در قسمت‌های مختلف این سقف کاذب، نور مخفی تعبیه کرد. یکی از لوازم یا به عبارتی متعلقات لازم برای نصب و اجرای کناف سقف، نوار درزگیر یا تیپ صفحات کناف سقف کاذب است. 

مشخصات و کاربردها

نوار درزگیر یا تیپ، محل برخورد صفحات گچی روکش‌دار را در جهت طولی و عرضی با بتونه مخصوص می‌پوشاند و ایجاد یک سطح کاملاً صاف در محل برخوردها را به عهده دارد. این نوار درزگیر، مقاومت کششی و چسبندگی بالایی دارد. در واقع این مسئله ناشی از با کیفیت بودن متریال‌های تیپ محسوب می‌شود. با استفاده از نوار درزگیر مورد نظر، دیگر امکان به هدر رفتن انرژی از درزهای کناف وجود ندارد. نوار درزگیر یا تیپ، به صورت رولی به فروش می‌رسد و برای نصب انواع کناف باید تهیه شود. 

خرید نوار درزگیر یا تیپ کناف سقف کاذب

برای خرید نوار درزگیر یا تیپ کناف سقف کاذب، ابتدا با اطلاعات آن آشنا شوید و سپس با مشاهده قیمت آن، محصول را ارزیابی کنید. در کنار این نوار درزگیر باید سایر وسایل و لازم را که شامل پیچ کله شیپوری 2.5 سانت و میخ و چاشنی بتن است را نیز تهیه کنید. 

مشاوره خرید نوار درزگیر یا تیپ کناف سقف کاذب

اگر برای خرید نوار درزگیر یا تیپ کناف سقف کاذب، تردید دارید، می‌توانید با کسب مشاوره از مشاورین ما، بهترین تصمیم را گرفته و خرید خود را با رضایت به پایان برسانید. 


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

جنس:
فولاد
ضخامت :
1 میلیمتر
طول:
90 متر
عرض :
50 میلیمتر
تولید :
آلمان - مالزی - تایلند- ویتنام - چین
نام اختصاری:
نوارتیپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...