صفحات روکشدار گچی ای پلاس

سازه پنل گچی(دبلیو)

از {{model.count}}

قطعه زیرسازی استاندارد کناف سقف یکپاچه درتیپ A و B

سازه W ازمتعلقات نصب سازه اصلی زیرسازی انواع سقف کاذب، باکس معمولی و دکوراتیو است. سازه دبلیو درانتهای سازه اف 47 کاربرد دارد و دو سازه اف 47 را درجهت طولی به یکدیگر متصل می‌نماید.

تعداد
نوع
2,800 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

محصولات مرتبط

سازه فرعی اتصال طولی یا W  کناف سقف کاذب

یکی از تجهیزات یا به عبارتی مصالح بسیار مورد توجه در زمینه دکوراسیون داخلی، کناف سقف کاذب محسوب می‌شود. کناف سقف کاذب، تحولی مدرن در عرصه دکوراسیون داخلی ایجاد کرده و بسیاری از مهندسین، معماران و طراحان دکوراسیون داخلی همواره شیفته این سقف کاذب هستند. کناف فشار خاصی به سقف وارد نمی‌کند، وزن کمی دارد، حمل و نصب آن آسان است. کناف، قابل استفاده برای سقف و دیوار بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است. با استفاده از این مصالح می‌توان ایده‌های نوینی را به اجرا در آورد و دکوراسیونی بسیار جدید و ایده آل ساخت. امروزه برای بسیاری از مکان‌ها از جمله منازل مسکونی، شرکت‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌ها از کناف استفاده می‌شود. مزایای قابل توجه کناف باعث شده تا طرفداران آن افزایش پیدا کند. 

برای نصب کناف سقف کاذب، باید کلیه سازه‌های کناف سقف کاذب و اتصالات زیر سازی آن فراهم شوند. در صورت عدم وجود یکی از قطعات یا سازه‌های نصب، امکان نصب وجود ندارد. این قطعات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و یکی از آن‌ها سازه فرعی اتصال طولی یا W  است. 

مشخصات و کاربردها

سازه فرعی اتصال طولی یا W کناف سقف کاذب، یک سازه فرعی محسوب می‌شود، ولی به اندازه یک سازه اصلی دارای اهمیت است و بدون آن امکان نصب کناف وجود نخواهد داشت. سازه دبلیو از متعلقات نصب سازه اصلی زیرسازی انواع سقف کاذب، باکس معمولی و دکوراتیو است. سازه دبلیو در انتهای سازه اف 47 کاربرد دارد و دو سازه اف 47 را درجهت طولی به یکدیگر متصل می‌نماید.

به علت شباهت ساختار سازه اتصال طولی به کلمه لاتین w، به آن سازه w نیز گفته می‌شود. جنس این سازه از فولاد گالوانیزه است و جنس بسیار محکمی دارد. این سازه وزن سبکی دارد و باعث سنگین شدن زیر سازی و کناف نمی‌شود. سازه فرعی اتصال طولی از بهترین متریال‌ها تهیه شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. 

خرید سازه فرعی اتصال طولی یا W

سازه فرعی اتصال طولی تنها یک مورد از سازه‌ها و اتصالاتی است که برای نصب کناف باید تهیه کنید. شما باید علاوه بر این مورد، سازه یو 36، اف 47 و موارد دیگری مثل میخ و چاشنی بتن یا فولاد را نیز تهیه کنید. قبل از خرید سازه فرعی اتصال طولی، توصیه می‌کنیم اطلاعات آن را به طور کامل مطالعه کنید. 

قیمت سازه فرعی اتصال طولی یا W در همین بخش قابل مشاهده است. شما می‌توانید قیمت و اطلاعات مربوطه را ارزیابی کرده و سپس تصمیم نهایی را برای خرید بگیرید. توجه داشته باشید که محصول مورد نظر برای نصب کناف سقف کاذب طراحی شده و ممکن است برای مصالح دیگر کاربرد نداشته باشد. 

مشاوره خرید سازه فرعی اتصال طولی یا W کناف سقف کاذب

پس از مشاهده قیمت و مطالعه اطلاعات مربوط به سازه فرعی اتصال طولی، بهتر است برای تجربه خریدی بهتر و عدم اشتباه در خرید، با مشاورین ما تماس بگیرید. مشاورین ما می‌توانند در زمینه این محصول و سایر محصولات مشابه اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند. در واقع شما با کسب مشاوره، احتمال اشتباه در خرید را به صفر می‌رسانید. 


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

به نوعی پروفیل که به شکل W انگلیسی است و به منظور متصل کردن قطعات مورد استفاده برای سقف کاذب به کار برده می‌شود، قطعه اتصال دبلیو می‌گویند. برای اینکه بتوان این قطعه را به کار برد حتماً باید ملزومات دیگر را نیز فراهم کرد، چرا که این متعلقات برای اجرای زیرسازی مورد استفاده قرار می‌گیرند پس قطعه اتصال دبلیو (W) به تنهایی کاربرد ندارد.

زیبایی معماری داخلی منازل از زمان‌های قدیم تاکنون برای همگان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. به عنوان مثال در گذشته برای اینکه جلوه خاصی به سقف منازل بدهند با استفاده از گچ بری طرح‌های مختلفی روی آن ایجاد می‌کردند، که هم زمانبر بود و هم اینکه بار سقف را افزایش می‌داد، به همین دلیل رفته رفته منسوخ شد و متریال‌های جدیدی جایگزین آن شد.

 سقف کاذب از جمله مواردی است که امروزه به عنوان فاکتور زیبایی در منازل و سایر محیط‌ها از آن استفاده می‌شود. برای اجرای این کار ملزومات متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که قطعه اتصال دبلیو (W) سقف کاذب یکی از آنهاست. در ادامه به معرفی آن پرداخته ایم.

قطعه اتصال دبلیو چیست؟

به نوعی پروفیل که به شکل W انگلیسی است و به منظور متصل کردن قطعات مورد استفاده برای سقف کاذب به کار برده می‌شود، قطعه اتصال دبلیو می‌گویند. برای اینکه بتوان این قطعه را به کار برد حتماً باید ملزومات دیگر را نیز فراهم کرد، چرا که این متعلقات برای اجرای زیرسازی مورد استفاده قرار می‌گیرند پس قطعه اتصال دبلیو (W) به تنهایی کاربرد ندارد. برای اینکه استحکام سقف کاذب بیشتر شود، قطعات مختص به زیرسازی را از جنس گالوانیزه، آلومینیوم و فولاد می‌سازند که ضد زنگ، ضد خوردگی و بسیار محکم است.

قطعه اتصال دبلیو (w) سقف کاذب

کاربرد قطعه اتصال دبلیو (W) سقف کاذب 

قطعه اتصال دبلیو (W) سقف کاذب برای اجرای انواع سقف‌های کاذب که نیاز به ایجاد یک زیرسازی محکم دارند، کاربر دارد. شکل ظاهری و جنس آن به گونه ای است که باعث ثبات هر چه بیشتر سقف کاذب می‌شود. در واقع اگر این قطعه نباشد نمی‌توان بستری برای نصب تایل‌ها و پانل‌ها ایجاد کرد.

جالب است بدانید که این قطعه نه تنها جزو ملزومات سقف کاذب است بلکه از آن برای اجرای دیوار کاذب نیز استفاده می‌کنند. قطعه دبلیو (W) بخش‌های تحتانی یا باربر سقف کاذب را به بخش‌های فوقانی یا پانل خور متصل می‌کند.

ویژگی‌های ساختاری قطعه اتصال دبلیو (W) سقف کاذب

شرکت ای جی وی یکی از شرکت‌های تولید انواع متریال‌های سبک سازی است. قطعات و محصولاتی که این مجموعه تولید می‌کند به شکل منحصر به فرد بوده و ویژگی‌های خاص خود را دارند. این موضوع راجع به قطعه اتصال دبلیو نیز صدق می‌کند. ویژگی‌های آن به شرح زیر است.

  • برای ساخت این سازه از گالوانیزه استفاده می‌کنند که ضد زنگ، پوسیدگی و خوردگی است.
  • ضخامت این قطعه 80 دهم سانتی متر است.
  • طول قطعه دبلیو برابر با 120 میلی متر می‌باشد.
  • عرض قطعه مد نظر برابر با 70 میلی متر است.
  • در هر بسته 1000 شاخه قطعه دبلیو وجود دارد.
  • جزو تولیدات داخلی به حساب می‌آید.
  • باکیفیت‌ترین مواد اولیه در ساخت آن به کار برده شده است.
  • از طول عمر بالایی برخوردار است.

قطعه اتصال دبلیو

قیمت خرید قطعه اتصال دبلیو 

در خصوص قیمت خرید این قطعه نمی‌توان رقم دقیقی ذکر کرد چرا که نوسان قیمت در بازار به شکل چشم گیری دیده می‌شود، از آن گذشته عوامل زیادی مثل جنس سازه، شرکت تولید کننده، کیفیت محصول و... در این میان تاثیر مستقیم دارند. بهترین راه برای اطلاع از قیمت‌ها، ارتباط با شرکت ای جی وی از طریق وب سایت آنها یا تماس با کارشناسان فروش می‌باشد.

کلام آخر

سقف کاذب یکی از فاکتورهای زیبایی ساختمان‌ها در دنیای امروز محسوب می‌شود که انواع مختلف با طرح‌های متفاوتی دارد. برای اجرای آنها با توجه به نوعی که دارند نیاز به قطعات و ملزومات مختلفی است، یکی از این قطعات، قطعه اتصال دبلیو نام دارد که ظاهری شبیه به W انگلیسی داشته و برای زیرسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

به کار بردن آن به تنهایی ممکن نیست و باید همراه با سایر اجزا مونتاژ شود. به طور کلی سازه اتصال دبلیو باعث بالا رفتن استحکام سقف کاذب می‌شود. از همراهی همیشگی شما سپاسگزاریم. هدف ما از معرفی این محصول آشنایی هر چه بیشتر شما با قطعه اتصال دبلیو (W) سقف کاذب بود، امیدواریم که مفید بوده باشد.


جنس:
گالوانیزه
ضخامت :
ورق 8 دهم
عرض :
47میلیمتر
طول:
10 سانت
تولید :
ایران
نام اختصاری:
W

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...