پروفیل زیرسازی سقف کاذب ای پلاس

سازهپنل گچی اچ تی 90

از {{model.count}}

قطعه زیرسازی استاندارد کناف سقف یکپاچه درتیپ A و B

سازه اچ تی 90 مناسب زیرسازی انواع سقف کاذب، باکس معمولی و دکوراتیو است. این قطعه زیرسازی، به ساز‌ه‌ی اصلی U36 نصب میگردد. این قطعه رابط سازه U36 به سقف بنایی است.

تعداد
نوع
1,800 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

سازه فرعی اچ تی 90 کناف سقف کاذب

در حال حاضر کناف سقف کاذب یکی از تجهیزات یا مصالح مدرن و بسیار شیک، برای دکوراسیون داخلی مکان‌های مختلف محسوب می‌شود. امروزه در مکان‌های مختلفی شاهد استفاده از انواع کناف سقف کاذب هستیم. کاربرد این سقف کاذب به قدری گسترش یافته که کمتر کسی با آن آشنایی ندارد. برای نصب کناف سقف کاذب، به سازه‌ها و یک سری متعلقات نیاز است. به عبارتی اتصالاتی برای زیر سازی کناف باید فراهم شوند. امروزه استفاده از کناف سقف کاذب بسیار رواج یافته، ولی هیچ کدام از آن‌ها بدون زیر سازی نصب نمی‌شوند. 

در واقع برای نصب و اجرای این دکوراسیون جذاب، حتماً باید کلیه اتصالات زیر سازی را تهیه کنید. پس از نصب اتصالات زیر سازی به روش استاندارد، کناف نصب و اجرا می‌شود. وجود یک مشکل کوچک، در کوچک‌ترین بخش اتصالات، می‌تواند ساختار ظاهری و نصب کناف را به طور کلی زیر سؤال ببرد. برای اتصال کناف سقف کاذب به سقف اصلی، ابتدا باید آویز نصب شود. برای نصب آویز، وجود سازه‌ای به نام اچ تی نود ضروری است. سازه اچ تی نود، یک سازه فرعی و در عین حال ضروری محسوب می‌شود.

مشخصات و کاربردها

سازه اچ تی 90 مناسب زیرسازی انواع سقف کاذب، باکس معمولی و دکوراتیو است. این قطعه زیرسازی، به سازی اصلی U36 نصب می‌گردد. این قطعه رابط سازه U36 به سقف بنایی است .این سازه یکی از سازه‌های بسیار مقاوم محسوب شده و معمولاً جنس آن از فولاد یا آلومینیوم است. نصب و استفاده از سازه اچ تی نود، بسیار آسان است. 

  • شکل اچ تی نود معمولاً به طراحی و همچنین سیستم کناف سقف و دیوار بستگی دارد. ممکن است، اچ تی نودی که خریداری می‌کنید، شامل آویزها، هاک‌ها، پیچ‌ها و مهره‌های آن باشد.
  •  اندازه سازه اچ تی ۹۰ به نوع کناف و همچنین نیازهای نصب بستگی دارد. سازه‌ای که تهیه می‌کنید باید به اندازه کافی پایدار و قوی باشد و بتواند وزن سقف کاذب و سایر تجهیزات معلق را متحمل شود.

خرید سازه فرعی اچ تی نود

سازه اچ تی نود تنها برای کناف سقف کاذب کاربرد نداشته؛ بلکه برای مصالح مختلفی کاربرد دارد. قبل از خرید این محصول بهتر است درباره آن اطلاعات کسب کنید. یکی از اطلاعاتی که باید درباره این محصول بدانید ویژگی‌های آن می‌باشد. همچنین شما باید از قیمت سازه فرعی اچ تی نود نیز مطلع باشید. قیمت این سازه فرعی در همین قسمت ذکر شده است. در صورت عدم دسترسی به قیمت محصول، می‌توانید با کارشناسان فروش سازه اچ تی نود تماس بگیرید.

 مشاوره خرید سازه فرعی اچ تی نود کناف سقف کاذب

پس از کسب اطلاعات کامل درباره سازه فرعی اچ تی نود کناف، بهتر است مشاوره دریافت کنید. کسب مشاوره به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به درستی برای خرید تصمیم بگیرید و همچنین اگر سؤالی در خصوص این محصول و محصولات مشابهی مثل سازه کلیپس داشتید، می‌توانید با این مشاوران در میان بگذارید. مشاورین ما با صبر و حوصله به بهترین شکل شما را راهنمایی کرده و به سؤالاتتان پاسخ خواهند داد.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

جنس:
گالوانیزه
ضخامت :
ورق 8 دهم
عرض :
30میلیمتر
طول:
90سانتی متر
تولید :
ایران
نام اختصاری:
HT90

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...