صفحات روکشدار گچی ای پلاس

پنل روکش دار گچی (پکیج کامل باسازه و پنل گچی مقاوم در برابر حریق)

از {{model.count}}

قیمت : تماس بگیرید

مناسب سقف آشپزخانه‌های خانگی و صنعتی، فضاهای در معرض حریق، کاور تیر و ستون ساختمان‌ها

تعداد
نوع
450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

محصولات مرتبط

کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ مقاوم در برابر حریق

امروزه در صنعت ساختمان سازی شاهد حضور سقف‌های کاذب متنوعی هستیم. سقف کاذب و دیوار کاذب یکی از مصالح مطرح در صنعت دکوراسیون محسوب می‌شوند. سقف‌ها و دیوارهای کاذب از جمله محصولات یا مصالح پرطرف‌دار محسوب می‌شوند و از عمده دلایل محبوبیت و پرطرف‌دار بودن این مصالح می‌توان به جذابیت ظاهری، سرعت نصب و اجرای بالا، تنوع بی‌نظیر و سبک بودن آنها اشاره کرد. یکی از رایج‌ترین سقف‌های و دیوارهای کاذب، کناف محسوب می‌شود. کناف سقف کاذب، صفحاتی روکش‌دار هستند که غالباً جنس آنها از گچ بوده و نقش پررنگی را در ساختمان سازی و دکوراسیون ایفا می‌کنند. کناف سقف کاذب نسل جدیدی از گچ محسوب شده و تقریباً می‌توان گفت یکی از بهترین گزینه‌ها برای سقف ساختمان، محسوب می‌شود. 

استفاده از کناف سقف کاذب، ملات و دردسرهای آن را کنار گذاشته شده و با استفاده از این محصول با کیفیت می‌توان سرعت اجرای بالا و کیفیت را تجربه کرد. علاوه بر موارد ذکر شده قیمت کناف سقف کاذب نسبت به سایر مصالح پردردسر مناسب‌تر است. کناف را می‌توان در دو مدل ثابت و متحرک تهیه کرد. امروزه برای کناف‌ها از روکش استفاده می‌شود. این روکش‌ها مزایای متعدد و همچنین ویژگی‌های خاصی را به کناف می‌بخشند. به‌عنوان‌مثال یکی از بهترین کناف‌ها که با روکش مقاوم در برابر حریق پوشانده شده، کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ مقاوم در برابر حریق است.

 مشخصات و کاربردها

 سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ مقاوم در برابر حریق، یکی از جدیدترین کناف‌های سقف کاذب محسوب می‌شود. کاغذ کرافت این کناف صورتی است. جنس عمده این محصول از گچ بوده و مانند سایر محصولات مشابه با استفاده از سازه‌ها و اتصالات آن نصب می‌شود. این نوع سقف کاذب مناسب سقف آشپزخانه‌های خانگی و صنعتی، فضاهای در معرض حریق و همچنین مناسب برای کاور تیر و ستون ساختمان‌ها می‌باشد. این محصول یک مصالح خشک محسوب شده و ترک نیز در آن مشاهده نمی‌شود. این محصول می‌تواند عایق حرارتی و همچنین صوتی مناسبی برای مکان‌های عمومی و مکان‌های در معرض حریق باشد. 

کناف مورد نظر در ضخامت‌های مختلفی قابل تولید است و با توجه به نیاز و شرایط مکانی می‌توانید ضخامت و ابعاد مورد نظر را تهیه کنید. نصب و اجرای این پانل سریع بوده، قابلیت رنگ پذیری بالایی دارد، پس از نصب، بلافاصله امکان کاشی کاری، کاغذ دیواری و نقاشی وجود دارد. وزن کم این محصول باعث می‌شود تا بار ساختمان کاهش پیدا کند. هزینه این کناف نسبت به سایر مصالح ساختمانی کمتر بوده و می‌توان با استفاده از آن طرح‌های جذاب، بسیار شیک و مدرنی ایجاد کرد.

 خرید کناف سقف کاذب یکپارچه با گچ برگ مقاوم در برابر حریق

 برای خرید کناف سقف یکپارچه با گچ برگ مقاوم در برابر حریق بهتر است درباره مشخصات، کاربردها و ویژگی‌های آن اطلاعات کاملی کسب کنید. قیمت کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ مقاوم در برابر حریق در همین صفحه موجود است و در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان فروش یا مشاورین، مشاوره اخذ کنید.

 مشاوره خرید کناف سقف کاذب یکپارچه با گچ برگ مقاوم در برابر حریق

 شاید اطلاعات و نظرات دیگر کاربران و خریداران بتواند به شما در خرید کمک کند؛ اما بهترین گزینه برای خرید، کسب مشاوره از یک مشاور متخصص است. مشاورین هلدینگ ما می‌توانند شما را به بهترین شکل راهنمایی کرده و به سؤالات شما درباره این محصول و محصولات دیگری مانند دیوار کاذب کناف پاسخ دهند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...