صفحات روکشدار گچی ای پلاس

پنل روکش دار گچی(پکیج کامل سازه با پنل گچی مقاوم در برابر رطوبت)

از {{model.count}}

قیمت : تماس بگیرید

مناسب سقف تراس، سرویس‌های بهداشتی، مناطق و فضاها با رطوبت بالا

تعداد
نوع
320,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

محصولات مرتبط

کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت

امروزه کناف به برندی پیشرفته و مطرح در زمینه ساخت و ساز خشک تبدیل شده است. نزدیک به ۸۲ سال است که مصالحی به نام کناف تولید شده است. با گذشت زمان این مصالح، مطرح‌تر شده و امروز به قدری این مصالح نقش پررنگی در دکوراسیون داخلی دارد که بسیاری از مهندسان و طراحان نمی‌توانند از آن بگذرند و قید آن را بزنند. معمولاً با کناف سقف کاذب می‌توان مدل‌های متنوع و طرح‌های مختلفی ایجاد کرد. برای مکان‌های مختلفی می‌توان از کناف استفاده کرد. 

همچنین کناف برای دیوار نیز قابل استفاده است و به آن دیوار کاذب کناف گفته می‌شود. در بسیاری از شرکت‌ها، منازل مسکونی، لابی هتل‌ها و حتی اتاق‌های هتل می‌توان از کناف سقف کاذب استفاده کرد. اگر کناف سقف کاذب با استفاده از کاغذ کرافت سبز رنگ پوشش داده شود، می‌توان گفت این کناف یک کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت است. امروزه این مدل کناف از بهترین کناف‌های مناسب برای مکان‌های مرطوب محسوب می‌شود.

 مشخصات و کاربردها

 کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت، کنافی است که می‌تواند برای سقف تراس، سرویس‌های بهداشتی، مناطق و فضاهایی با رطوبت بالا مورد استفاده قرار بگیرد. محصول مورد نظر در ضخامت‌هایی مختلف قابل تولید بوده و می‌توان همراه آن کیت کامل سقف یکپارچه را تهیه کرد. در این کیت کامل، سازه‌ها و اتصالاتی موجود هستند که کناف مورد نظر با آنها نصب خواهد شد. 

جنس عمده این کناف یکپارچه از گچ بوده و یک کاغذ کرافت سبز آن را پوشانده است. محصول مورد نظر مناسب برای استفاده در مکان‌های در معرض حریق نمی‌باشد. زمانی که محل مورد نظر شما یک محل در معرض حریق محسوب شود، بهتر است به جای این کناف از کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ مقاوم در برابر حریق استفاده کنید. این نوع کناف سقف کاذب نیز به دیگر انواع کناف شباهت داشته؛ ولی رنگ آن صورتی است.

 خرید کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت

 ابتدای کار بهتر است بگوییم که اگر سقف محل مورد نظر، در معرض رطوبت قرار ندارد، بهتر است گزینه‌های دیگر را مورد بررسی قرار دهید. برای خرید هرچه بهتر، مشخصات کامل و کاربردهای این محصول را مطالعه کرده و سپس برای خرید کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت تصمیم بگیرید. قیمت کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت در همین صفحه قید شده و قابل مشاهده است. شما می‌توانید پس از مشاهده قیمت این محصول نیز نسبت به خرید تصمیم‌گیری کنید.

 مشاوره خرید کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت

 اگر تجربه کافی در زمینه خرید کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت را ندارید، بهتر است ابتدا اطلاعات را مطالعه کرده و پس از مطالعه اطلاعات از مشاورین مجرب و بسیار حرفه‌ای ما مشاوره دریافت کنید. شما می‌توانید علاوه بر این محصول درباره محصولات دیگر نیز مشاوره اخذ کرده و سؤالات خود را از مشاورین ما بپرسید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...