تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تایل دکوراتیو

کمی صبر کنید...

معرفی تایل دکوراتیو

این روزها تایل‌های دکوراتیو رقیب جدی کناف سقف کاذب محسوب شده و این رقابت بسیار تنگاتنگ است. تایل‌های دکوراتیو نمونه‌های بسیار جذابی از انواع سقف کاذب محسوب می‌شوند و برای بسیاری از مکان‌ها قابل استفاده هستند. با گذشت زمان تایل‌های دکوراتیو مطرح‌تر شده و در بسیاری از مکان‌ها نیز شاهد آنها خواهیم بود. بسیاری از تایل‌های دکوراتیو می‌توانند عایق حرارتی و صوتی مناسبی نیز باشند. 

طرح‌های تایل‌های دکوراتیو بسیار متنوع بوده و حتی در رنگ‌های مختلفی نیز تولید می‌شوند. یکی از مهمترین مزایا یا به عبارتی مزایای اصلی تایل‌های دکوراتیو، افزودن به جذابیت فضا است. جذابیت بصری این تایل‌ها غیرقابل وصف بوده و بسیار بی‌نظیر است. تایل‌های دکوراتیو از جمله تایل‌های بسیار مدرن محسوب می‌شوند و در دکوراسیون داخلی بسیاری از مکان‌ها از جمله کافه‌ها و رستوران‌ها، سالن‌های همایش، استودیوها و حتی مراکز مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 مشخصات و کاربردها

 تایل‌های دکوراتیو مقاوم در برابر ضربه محسوب می‌شوند و می‌توانند ضد رطوبت و ضد حریق نیز باشند. در تایل‌های دکوراتیو از بهترین متریال استفاده شده و می‌توان از آن برای بسیاری از مکان‌ها  بدون هیچ محدودیتی استفاده کرد. تایل‌های مورد نظر ترک نمی‌خورند و مقاوم هستند. برای نصب تایل‌های دکوراتیو نیز مانند سایر تایل‌ها و انواع سقف کاذب از یک سری سازه‌ها و متعلقات مخصوص استفاده می‌شود. تهیه این سازه‌ها و متعلقات کار سختی نبوده و از همین سایت قابل سفارش است.

  • از انواع تایل‌های دکوراتیو می‌توان به تایل جامبو دکوراتیو سقف کاذب اشاره کرد. این تایل از جمله تایل‌های سه بعدی محسوب شده و می‌تواند جلوه بسیار خاصی ایجاد کند.
  •  لورهای سقف کاذب نیز در دسته تایل‌های دکوراتیو قرار گرفته و می‌توانند جذابیت ویژه‌ای به فضا ببخشند. امکان نورپردازی در پشت یا کنار این تایل‌ها وجود داشته و می‌توان با نورپردازی جذابیت فضا را دوچندان کرد.

 خرید تایل‌های دکوراتیو

 تایل‌های دکوراتیو از جمله تایل‌های بسیار متنوع محسوب شده و شما می‌توانید هر یک از آنها را برای خرید انتخاب کنید. قبل از خرید حتماً اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کرده و قیمت آن را نیز مورد ارزیابی قرار دهید. قیمت تایل دکوراتیو و انواع آن در همین صفحات موجود می‌باشد و شما می‌توانید با کلیک بر روی هر صفحه، اطلاعات مربوط به آن از جمله قیمت و مشخصات و کاربردهای آن را نیز کسب کنید.

انواع تایل دکوراتیو موجود در AJV

 در حال حاضر تایل‌های دکوراتیو یکی از مدرن‌ترین و جذاب‌ترین تایل‌های موجود محسوب شده و در طرح‌های مختلف و متنوعی نیز ارائه شده‌اند. از جمله انواع تایل دکوراتیو موجود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 تایل لمسه

 تایل لمسه دسته‌ای از تایل‌های دکوراتیو محسوب شده و در رنگ‌های بسیار جذاب و مختلفی عرضه شده است. حداقل تعداد سفارش این دسته از تایل‌ها ۳۰ عدد بوده و می‌توان با استفاده از آنها به کیفیت صوتی و زیبایی سقف افزود. تایل‌های لمسه از جمله تایل‌های دکوراتیو سفارشی محسوب شده و فقط با سفارش شما تولید می‌شوند.

 تایل پازلینگ دکوراتیو سقف کاذب

 دسته‌ای از تایل‌های دکوراتیو، تایل پازلینگ دکوراتیو سقف کاذب محسوب شده که در چهار رنگ جذاب گردویی، مشکی، سفید و فندقی عرضه می‌شود. تایل پازلینگ محصولی بسیار متفاوت بوده و می‌تواند برای بسیاری از مکان‌ها از جمله کافه‌ها، رستوران‌ها و شرکت‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

 لوورهای سقف کاذب

 دسته‌ای از انواع تایل‌های دکوراتیو، لوورهای سقف کاذب محسوب می‌شوند که در رنگ‌های سفید، مشکی، گردویی و فندقی در دو نوع موج‌دار و مختلط قابل سفارش می‌باشند. هر دو نوع این لوور‌ها طراحی بسیار جذابی داشته و از جمله مدرن‌ترین سقف‌های کاذب محسوب می‌شوند. می‌توان از این دسته از سقف‌های کاذب دکوراتیو برای بسیاری از مکان‌ها استفاده کرد.

 تایل هندسی دکوراتیو سقف کاذب

 از دیگر تایل‌های دکوراتیو بسیار جذاب می‌توان به تایل‌های هندسی اشاره کرد. تایل‌های هندسی در رنگ‌های فندقی، سفید، گردویی و مشکی قابل سفارش بوده و شکل‌های مختلفی از جمله مربع، مثلث و پنج ضلعی دارند. ابعاد بیشتر تایل‌های هندسی ۱۲۰ در ۱۲۰ سانتی‌متر محسوب می‌شود.

 تایل کرایو دکوراتیو سقف کاذب

 از دیگر تایل‌های دکوراتیو می‌توان به تایل‌های جذاب کرایو اشاره کرد. با استفاده از تایل‌های کرایو و دکوراتیو می‌توان بسیاری از ایده‌های ناب را به اجرا درآورده و فضایی بسیار مدرن ایجاد کرد. تایل‌های کرایو معمولاً به صورت آویزان از سقف اصلی نصب می‌شوند. این تایل‌ها نیز می‌توانند در رنگ‌های مختلف تولید شده و برای فضاهای کوچک و بزرگ مناسب باشند.

 تایل جامبو دکوراتیو سقف کاذب

 از جمله مدرن‌ترین محصولات تایل‌های دکوراتیو می‌توان به تایل جامبو دکوراتیو سقف کاذب اشاره کرد. این دسته از تایل‌های دکوراتیو طراحی بسیار نوینی داشته و می‌توانند برای بسیاری از شرکت‌ها، اتاق‌های قرار، جلسات، مراکز آموزشی و مراکز اداری مناسب باشند. تایل‌های جامبو را می‌توان با یکدیگر ترکیب و طراحی بسیار جذابی ایجاد کرد.

 تایل متال لایت سقف کاذب

 تایل متال لایت سقف کاذب از جمله تایل‌های دکوراتیو محسوب شده و وزن بسیار سبکی دارد. با استفاده از این تایل‌ها می‌توان مکانی لوکس و جذاب را فراهم کرد. معمولاً ابعاد این دسته از تایل‌ها ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر بوده و در طرح‌های مختلف قابل سفارش می‌باشند.

 پنل‌های دکوراتیو

 دسته دیگری از محصولات دکوراتیو یا تایل‌های دکوراتیو، پنل‌های دکوراتیو محسوب می‌شوند که در دو نوع پنل دکوراتیو دیواری نیم پانچ و پنل دکوراتیو دیواری تمام پانچ تابش موجود می‌باشند. طرح‌های این پانل‌ها بسیار جذاب بوده و مناسب پارتیشن بندی، جداسازی فضا و باکس ستون هستند.

مزایای استفاده از تایل‌های دکوراتیو

 اگر شما به فکر جذابیت بخشیدن به سقف یا دیوار مکان خاصی هستید، می‌توانید از تایل‌های دکوراتیو به عنوان بهترین گزینه استفاده کنید. با استفاده از این گزینه می‌توان سبک‌های مختلف دکوراسیون را به اجرا درآورده و محل مورد نظر را به یکی از جذاب‌ترین محل‌ها تبدیل کرد. از جمله مزایای استفاده از تایل‌های دکوراتیو عبارت‌اند از:

  • بسیاری از تایل‌های دکوراتیو عایق صدا بوده و می‌توانند به عنوان یک جاذب صوت مورد استفاده قرار بگیرند. با استفاده از این تایل‌ها آلودگی‌های صوتی کاهش یافته و می‌توان علاوه بر جذابیت، آرامش را نیز تجربه کرد.
  • پس از نصب تایل‌های دکوراتیو دسترسی به فضای تأسیساتی و سقف اصلی محدود و مسدود نشده و می‌توان با کنار زدن تایل‌های مورد نظر دسترسی را ایجاد کرد.
  • تایل‌های دکوراتیو بهترین گزینه برای رفع نقص‌های موجود در ساختمان هستند. به عبارتی اگر در سقف مشکلی یا نقصی وجود دارد می‌توان با استفاده از تایل‌های لمسه یا سایر تایل‌های دکوراتیو پوشش مناسبی به سقف داده و نقص‌ها را پوشاند.
  • تایل‌های دکوراتیو از جمله تایل‌های سبک محسوب شده و وزن خاصی را متحمل ساختمان و سقف اصلی نخواهند کرد.
  • یکی از مزایای اصلی تایل‌های دکوراتیو نصب آسان آنها محسوب می‌شود. معمولاً نصب این دسته از تایل‌ها توسط استادکار ماهر شرکت صورت گرفته و نیازی نیست شما برای نصب آن دچار نگرانی و سردرگمی می‌شوید.
  • این محصول و سایر محصولات شرکت دارای اصالت کالا بوده و می‌توان به کیفیت آنها اطمینان داشت.

لیست قیمت کامل تایل‌های دکوراتیو

 از جمله مهم‌ترین مواردی که می‌تواند به شما در رسیدن به خریدی موفق کمک کند، دسترسی به یک لیست قیمت کامل است. در خرید تایل‌های دکوراتیو نیز لیست قیمت کامل تایل دکوراتیو به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید خریدی موفق داشته باشید. با استفاده از یک مرجع مطمئن که بتواند یک لیست قیمت به روز و کامل را به شما ارائه داده و تصویر مناسبی از محصول را برای شما ترسیم کند، می‌توانید یکی از بهترین خریدها را انجام دهید.

 با توجه به این مسئله و مسائل ذکر شده پیشنهاد می‌کنیم که برای استعلام بهترین قیمت تایل دکوراتیو و خرید مستقیم است از بزرگ‌ترین تولید کننده تایل دکوراتیو در ایران محصولات مرتبط با تایل‌های دکوراتیو و سایر محصولات موجود در فروشگاه آنلاین AJV را مورد بررسی قرار دهید

 خرید عمده تایل دکوراتیو 

 اگر قصد دارید به صورت عمده تایل دکوراتیو را تهیه کنید و خرید شما به صورت خرده نیست می‌توانید کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید، چرا که امکان خرید عمده و بدون واسطه محصولات مرتبط با این تایل‌ها برای شما فراهم شده است. همچنین این امکان برای شما فراهم شده تا بتوانید خرید مستقیم از کارخانه داشته باشید و بدون واسطه تایل‌های دکوراتیو و انواع آنها را خریداری کنید. 

همچنین شما می‌توانید محصولات دیگری از جمله دیوار پیش ساخته را مورد بررسی قرار داده و در صورت ایجاد هرگونه سؤال با کارشناسان و مشاورین ما تماس حاصل کنید. کارشناسان ما در تمامی ساعات جهت ارائه مشاوره و خدمات پشتیبانی در خدمت شما مشتریان عزیز هستند و می‌توانند پاسخگوی سؤالات شما باشد. همچنین لازم به ذکر است که جهت دریافت لیست قیمت و هماهنگی خرید نیز می‌توانید با کارشناسان تماس بگیرید.

 مشاوره خرید تایل‌های دکوراتیو

 پس از کسب اطلاعات مربوط به درباره تایل‌های دکوراتیو می‌توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید. توجه داشته باشید که قبل از نهایی کردن خود حتماً مشاوره خرید تایل‌های دکوراتیو را دریافت کرده تا از هرگونه ریسک در خرید بکاهید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

جهت خرید عمده‌ی انواع تایل دکوراتیو با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید

تماس با واحد فنی و مهندسی