تایل دکوراتیو

تایل گچی سقف کاذب(لوورموج دار)

از {{model.count}}

رنگ :سفید

تعداد
نوع
2,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

لوور موج دار دکوراتیو رنگ سفید

امروزه شاهد تحولی بی‌نظیر در صنعت دکوراسیون داخلی و انواع سقف کاذب هستیم. این تحول شگفت انگیز، تایل دکوراتیو نام دارد. روزبه‌روز با پیشرفت‌های صورت گرفته شاهد ظهور و همچنین حضور تایل‌های بی‌نظیری هستیم که می‌توانند جذابیت بصری فضا را افزایش داده و نقطه قوت دکوراسیون محسوب شوند. این دسته از تایل‌های سقفی تنوع بی‌نظیری دارند و می‌توانند در طرح‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی عرضه شوند.

  • تایل‌های دکوراتیو دارای انواع مختلفی از جمله تایل لمسه، تایل پازلینگ و لوورهای سقف کاذب هستند. لوورهای سقف کاذب خود به دو دسته لوور موج‌دار و لوور مغتلط تقسیم می‌شوند. هر یک از این لوورها دارای رنگ‌های بی‌نظیری هستند که می‌توانند دکوراسیون شما را بسیار جذاب جلوه دهند.
  •  لوورهای سقف کاذب از جمله مدرن‌ترین مصالح ساختمانی محسوب شده و مناسب‌ترین گزینه برای بسیاری از مکان‌ها هستند. لوورهای سقف کاذب می‌توانند در برابر رطوبت و حریق مقاوم بوده و خاصیت ضد خوردگی داشته باشند. یکی از جذاب‌ترین لوورهای سقف کاذب، لوور موج‌دار دکوراتیو رنگ سفید محسوب می‌شود.

 مشخصات و کاربردها

  لوور موج‌دار دکوراتیو رنگ سفید از جمله لوورها یا از جمله سقف‌های کاذب بسیار سبک محسوب شده و می‌تواند برای پروژه‌های مدرن بسیار مناسب باشد. با استفاده از محصول مورد نظر می‌توان دکوراسیونی بسیار جذاب و لوکس فراهم کرد. با توجه به رنگ این تایل دکوراتیو، ست کردن سایر اجزای دکوراسیون کار سختی نخواهد بود. لوور موج‌دار دکوراتیو رنگ سفید، می‌تواند پوشش مناسبی برای سقف اصلی محسوب شده و تأسیسات و لوله‌ها و حتی نواقص موجود در سقف را به شکل خاصی بپوشاند. در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای پشتی این لوور، امکان دسترسی به آن وجود داشته و قابلیت دسترسی از بین نخواهد رفت. 

توجه داشته باشید که در صورت بروز مشکل در هر یک از قطعات لوور، تعویض و حتی جابه‌جایی آن بسیار ساده خواهد بود. لازم به ذکر است که نصب لوور موج دار دکوراتیو رنگ سفید نیز بسیار ساده است و اگر توسط یک استاد کار ماهر صورت گیرد، دردسر چندانی نخواهد داشت. محصول مورد نظر با استفاده از زیرسازی ویژه آن انجام گرفته و پس از آن می‌توانید شاهد جذابیت بصری فوق‌العاده در محیط خود باشید.می‌توان از لوور موج دار دکوراتیو رنگ سفید، برای مکان‌های مختلفی از جمله سالن‌های جلسات، سالن‌های انتظار، بسیاری از شرکت‌ها، مراکز اداری، مراکز درمانی، مراکز تجاری، مراکز آموزشی و حتی بعضی از ویلاهای مسکونی استفاده کرد.

 خرید لوور موج‌دار دکوراتیو رنگ سفید

 توجه داشته باشید که لوور موج دار دکوراتیو رنگ سفید از جمله محصولات سفارشی بوده و برای خرید آن باید از قبل سفارش خود را ثبت کنید. قبل از ثبت سفارش بهتر است مشخصات و کاربردهای این محصول را مطالعه کرده و درباره خرید آن اطمینان یابید. قیمت لوور موج دار دکوراتیو رنگ سفید در همین بخش قابل مشاهده است و باید در نظر داشته باشید که قیمت لوورهای موجدار نسبت به لوورهای سقفی مغتلط، گران‌تر است.

 مشاوره خرید لوور موج دار دکوراتیو رنگ سفید

 لازم است قبل از خرید هر محصول ساختمانی، مشاوره خرید دریافت کنید تا از هرگونه خطا در خرید بپرهیزید. مشاورین ما آماده پاسخگویی به سؤالات شما و همچنین ابهامات شما هستند و می‌توانند به بهترین شکل شما را برای خرید محصول مورد نظر راهنمایی کنند. اگر این محصول برای محل مورد نظر شما مناسب نبود یا با بودجه شما سازگاری نداشت، مشاورین ما می‌توانند لوور سقفی مغتلط دکوراتیو رنگ سفید را به شما پیشنهاد دهند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...