تایل دکوراتیو

تایل گچی سقف کاذب (لوور مغتلط)

از {{model.count}}

رنگ : فندوقی

تعداد
نوع
2,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

آشنایی با لوور موج دار دکوراتیو رنگ فندوقی

به طور کلی تایل‌های سقفی از جمله تایل‌هایی هستند که بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. جذابیت بعضی از این تایل‌ها باعث شده تا تایل‌های ساده دیگر مطرح نباشند. البته بهتر است برای بعضی از مکان‌ها از تایل‌های ساده استفاده شود‌‌. تایل‌های دکوراتیو نمونه‌ای از تایل‌های سقفی هستند که در بازار رقیب ندارند. این دسته از تایل‌ها مورد توجه بسیاری از طراحان داخلی و افراد مختلف قرار گرفته است. تلاش‌ها و استعداد یک سری از طراحان باعث شده تا امروز شاهد حضور تایل‌های بی‌نظیری همچون تایل‌های دکوراتیو باشیم. تنوع در بخش تایل‌های دکوراتیو به قدری بالا است که گاهی برای انتخاب دچار سردرگمی می‌شویم. با وجود این سردرگمی می‌توان گفت تایل‌های دکوراتیو می‌توانند به تمامی سلیقه‌ها پاسخگو باشند.

 در مکان‌های مختلفی می‌توان از تایل‌های دکوراتیو استفاده کرد. تایل‌های دکوراتیو خود دارای انواع مختلفی هستند. یکی از زیر مجموعه‌ها یا به عبارتی انواع تایل‌های دکوراتیو، لوورهای سقف کاذب محسوب می‌شوند. لوورهای سقف کاذب خود در انواع مختلفی موجود می‌باشند و هر یک جذابیت خاصی را به محیط می‌بخشند. لوور موج‌دار دکوراتیو رنگ فندوقی یکی از جذاب‌ترین انواع لوورهای سقف کاذب است.

 مشخصات و کاربردها

 به طور کلی لوور موج دار دکوراتیو رنگ فندوقی مانند سایر لوورهای سقف کاذب از صفحات نواری تشکیل شده که به صورت ردیفی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در این مدل، این ردیف‌ها به حالت موج‌دار هستند و رنگ آنها رنگ جذاب فندوقی است. با استفاده از محصول مورد نظر می‌توان فضا را به فضایی بسیار مدرن تبدیل کرد. معمولاً این لوورها با رنگ پودری الکترواستاتیکی رنگ آمیزی می‌شوند.

  • لوور موج‌دار دکوراتیو رنگ فندوقی وزن سبکی داشته و در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد. ابعاد این محصول به صورت استاندارد بوده و با استفاده از یک سری قطعات برای زیرسازی نصب می‌شود. نصب لوور‌های سقف کاذب مورد نظر چندان سخت نبوده و توسط یک استادکار ماهر به راحتی نصب می‌شود. مقاومت و همچنین دوام و پایداری محصول مورد نظر بسیار بالا محسوب می‌شود.
  •  در صورت بروز اشکال و خرابی در هر یک از قطعات این محصول، به راحتی می‌توان آن را تعویض یا تعمیر کرد. از لوور موج‌دار دکوراتیو رنگ فندوقی می‌توان برای مکان‌های مختلفی از جمله سالن‌های زیبایی، سالن‌های انتظار، بیمارستان‌ها، شرکت‌ها، اداره‌های مختلف، رستوران‌ها، متروها و بسیاری از مکان‌ها از جمله ویلاهای مختلف استفاده کرد.

 خرید لوور موج‌دار دکوراتیو رنگ فندوقی

 برای خرید لوور موج‌دار دکوراتیو رنگ فندوقی ابتدا بهتر است مشخصات و اطلاعات مربوط به این محصول را با دقت مطالعه کرده و اطمینان حاصل کنید که محصول مورد نظر مناسب محیط شما می‌باشد. پس از بررسی محصول، می‌توانید قیمت آن را نیز بررسی کرده و با توجه به آن تصمیم بگیرید. برای بررسی قیمت این محصول نیاز به استعلام وجود ندارد و قیمت لوور موج دار دکوراتیو رنگ فندوقی در همین صفحه قابل مشاهده است. برای ثبت سفارش می‌توانید با کلیک بر روی تلفن سفارشات اقدام کنید.

 مشاوره خرید لوور موج‌دار دکوراتیو رنگ فندوقی

 قبل از قطعی نمودن خرید خود سعی کنید مشاوره خرید را فراموش نکنید. مشاورین ما می‌توانند بهترین مشاوره را در مورد این محصول در اختیار شما قرار داده و شما را برای خرید موفق راهنمایی کند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...