تایل دکوراتیو

پنل دکوراتیو دیواری نیم پانچ کهکشان

از {{model.count}}

مناسب پارتیشن بندی - جدا سازی فضا- باکس ستون

پنل‌ دکوراتیو دیواری نیم پانچ کهکشان یک کالا یا ابزار جذاب و خلاقانه برای تزیین دیوارها و افزایش زیبایی فضاهای داخلی منزل یا محیط‌های تجاری است. این پنل‌ها با طراحی‌های متنوع و کیفیت ساخت بالا، در بین طراحان داخلی و معماران طرفداران زیادی دارد.

تعداد
نوع
1,750,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پنل‌ دکوراتیو دیواری نیم پانچ کهکشان یک کالا یا ابزار جذاب و خلاقانه برای تزیین دیوارها و افزایش زیبایی فضاهای داخلی منزل یا محیط‌های تجاری است. این پنل‌ها با طراحی‌های متنوع و کیفیت ساخت بالا، در بین طراحان داخلی و معماران طرفداران زیادی دارد. با نصب پنل‌های دیواری نیم پانچ ستاره، به سادگی خواهید توانست فضای منزل یا محیط کار را جذاب کنید. برای اینکه بدانید این پنل دکوراتیو چیست و چه کاربردی دارد با ما همراه باشید.

ویژگی‌های پنل‌های دیواری نیم پانچ کهکشان

پنل‌های دیواری نیم پانچ کهکشان، طراحی‌های زیبا و متنوع، مواد با کیفیت برتر، وزن سبک دارد و از طرفی نصب آن آسان است. این پنل‌ها معمولاً از مواد مختلفی ساخته می‌شوند و با تکنیک‌های مختلفی نظیر لیزر برش داده میشوند. نصب پنل‌های دیواری نیم پانچ کهکشان بسیار ساده است و می‌توانید آن‌ها را به کمک چسب مخصوص دیوار یا پیچ و مهره نصب کنید. این پنل‌ها می‌توانند به عنوان پس زمینه‌ زیبا برای طراحی داخلی عمل کرده و این پنل ها طراحی منحصر به فردی دارد.

از آنجا که پنل‌های دیواری نیم پانچ کهکشان در انواع مختلفی در بازار موجود هستند، با انتخاب مدل و رنگی که به سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی شما نزدیک است، فضایی منحصر به فرد و زیبا ایجاد کنید. این پنل‌ها قابلیت نورپردازی دارد. با دیزاین نور و چراغ، فضا را به طرز شگفت‌آوری دلربا خواهید کرد. بنابراین، پنل‌های دکوراتیو دیواری نیم پانچ کهکشان به عنوان یک انتخاب هنری و زیبایی برای تزیین دیوارها و تبدیل فضاها به محیطی خلاق و جذاب پیشنهاد می‌شوند.

مشخصات پنل دکوراتیو دیواری نیم پانچ کهکشان

مشخصات پنل دکوراتیودیواری نیم پانچ کهکشان ای جی وی به شرح زیر است.

برند پنل: ای جی وی

جنس: ای بی اس

ضخامت: 16 میلیمتر

ابعاد: 1200 در2400 میلیمتر

رنگ: سفید

طرح: نیم پانچ ستاره

این پنل دیواری با طرح نیم پانچ کهکشان و رنگ سفید مناسب برای تزیین دیوارهای داخلی منزل یا محیط‌های تجاری است. جنس ای بی اس آن باعث مقاومت و دوام بالایی در برابر ضربه و رطوبت می‌شود. همچنین، ضخامت 16 میلیمتر این پنل دیواری به آن انعطافی کمتر در نصب و استفاده می‌دهد و به دیوار زیبایی و انسجام خواهد داد. از ویژگی‌های مهم این محصول، وجود گارانتی آن است که به شما اطمینان می‌دهد که اگر هر گونه مشکل یا عیب در محصول پیدا شود، شما می‌توانید از گارانتی استفاده کنید تا مشکل را رفع کنید. همچنین، این پنل دیواری تولید داخل است و به اشتغال زایی و توسعه صنعت داخلی کمک می‌کند.

مزیت استفاده از پنل دکوراتیو دیواری نیم پانچ کهکشان

پنل دکوراتیو دیواری نیم پانچ کهکشان ای جی وی، با ویژگی‌های طراحی خاص و مشخصات فنی قوی که ارائه داده شد، مناسب برای مصارف مختلفی از جمله پارتیشن بندی، جدا سازی فضا و ایجاد باکس ستون است. این پنل‌ها به عنوان یک جداکننده‌ زیبا می‌توانند در فضاهای داخلی منزل، دفاتر کار، رستوران‌ها، هتل‌ها، فضاهای تجاری و غیره مورد استفاده قرار گیرند.

با نصب این پنل‌ها می‌توانید به سادگی فضاها را تقسیم کرده، بخش‌های مختلف را از یکدیگر جدا سازی کرده و یا حتی باکس ستون‌های زیبا و شکیل ایجاد نمایید. همچنین، این پنل‌ها به عنوان یک عنصر دکوراتیو زیبایی محیط را افزایش می دهد. با وجود ویژگی‌هایی چون ضخامت 16 میلیمتر و جنس ای بی اس، این پنل‌ها مقاوم در برابر ضربه و رطوبت هستند و به آسانی قابل نصب هستند. همچنین، رنگ سفید آن‌ها امکان ترکیب با دیگر عناصر دکوراتیو و مبلمان فضا را دارد. 

اهمیت استفاده از پنل دکوراتیو دیواری نیم پانچ کهکشان در منزل

استفاده از پنل دکوراتیو دیواری نیم پانچ کهکشان در منزل موجب تغییرات مثبت و زیبایی بیشتر فضای داخلی خواهد شد. برخی از اهمیت‌های استفاده از این پنل‌ها در منزل در ادامه بررسی می‌شود.

  • تزیین و زیبایی: پنل‌های دکوراتیو دیواری نیم پانچ کهکشان با طرح‌ها و طراحی‌های زیبا به آسانی می‌توانند به تزیین و زیبایی دیوارها کمک کنند. طرح نیم پانچ کهکشان این پنل‌ها جذابیت و شکوه به فضاهای داخلی اضافه می‌کند.
  • جداسازی و تقسیم فضا: این پنل‌ها مناسب برای جداسازی فضاها و تقسیم‌بندی داخلی اتاق‌ها هستند. این کالا به عنوان پارتیشن‌ها برای ایجاد فضای جدید در منزل مورد استفاده قرار می گیرند. این امر به تنظیم فضاها و افزایش حریم خصوصی کمک می‌کند.
  • ساخت باکس‌ها و ویترین‌ها: با استفاده از این پنل‌ها می‌توان باکس‌های زیبا و ویترین‌ها برای نمایش و ذخیره سازی اشیاء یا مجموعه‌های خاص ایجاد کرد. این باکس‌ها به عنوان نقاط تمرکز و زیبایی در منزل عمل می کنند.
  • تنوع در دیزاین: پنل‌های دیواری نیم پانچ کهکشان به دلیل ویژگی‌های طراحی متنوع و رنگ‌های مختلفی که در دسترس هستند، امکان انتخاب مدلی که به سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی شما منطبق است را فراهم می‌کنند. این تنوع به شما اجازه می‌دهد تا به طراحی منحصر به فرد و متناسب با فضای خود بپردازید.
  • مقاومت و دوام: پنل‌های دیواری نیم پانچ کهکشان از مواد با کیفیت و مقاومی نظیر ای بی اس ساخته می‌شوند که مقاومت در برابر ضربه و رطوبت دارند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که این پنل‌ها مدت طولانی‌تری در طول زمان مقاومت داشته باشند.

به طور کلی، استفاده از پنل‌های دکوراتیو دیواری نیم پانچ کهکشان به شما امکان می‌دهد تا فضای داخلی منزل خود را به شکلی زیبا، عملی و جذاب تغییر دهید و از زیبایی طراحی منحصر به فردی برخوردار شوید.

خرید و قیمت پنل دکوراتیو دیواری نیم پانچ کهکشان

قیمت پنل دکوراتیو دیواری نیم پانچ کهکشان بسته به نوع برند، جنس، ابعاد، طرح متفاوت است. برای دانستن قیمت دقیق پنل دکوراتیو دیواری نیم پانچ ستاره، بهتر است به وبسایت ما مراجعه کنید و تمام پنل های دکوراتیو ما را همراه با قیمت مشاهده کنید و قیمت‌ها را مقایسه کنید. همچنین، با تماس با مجموعه ما خواهید توانست اطلاعات دقیق‌تری در مورد محصول و قیمت آن دریافت کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

جهت خرید عمده‌ی انواع تایل دکوراتیو با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید

تماس با واحد فنی و مهندسی

برند:
ای جی وی
گارانتی :
دارد
جنس:
ای بی اس
تولید:
داخل
ضخامت :
16 میلیمتر
ابعاد:
1200*2400 میلیمتر
رنگ :
سفید
طرح:
نیم پانچ لایزر
وضعیت کالا :
نو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...