تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تایل جامبو دکوراتیو سقف کاذب

کمی صبر کنید...
موردی برای نمایش وجود ندارد.

معرفی تایل جامبو دکوراتیو سقف کاذب

در حال حاضر در جامعه‌ای مدرن زندگی می‌کنیم و بسیار طبیعی است که دوست داشته باشیم دارای یک دکوراسیون مدرن باشیم. در حال حاضر با استفاده از بسیاری از متریال‌ها می‌توان به یک دکوراسیون مدرن دست یافت. همان‌طور که می‌دانید یکی از اجزای مهم هر ساختمان، سقف آن محسوب می‌شود. زمانی که بتوان یک سقف کاذب مناسب را برای سقف اجرا کرد، در آن زمان می‌توان گفت دکوراسیون به جذابیت مطلوب رسیده است. در حال حاضر با توجه پیشرفت‌های صورت گرفته، می‌توان گفت گزینه‌های بسیار زیادی برای سقف در دسترس هستند. هر انتخابی می‌تواند وابسته به مکان مورد نظر باشد. در بعضی از شرایط بهتر است که به ویژگی‌های سقف کاذبتوجه کرده و با توجه به شرایط محیط انتخاب را انجام داد. بعضی از تایل‌ها در هر شرایطی ماندگاری ندارند و بهتر است، همه مسائل را از قبل ارزیابی کنید.

 یکی از جذاب‌ترین، لوکس‌ترین، پرکاربردترین و حتی مدرن‌ترین تایل‌ها یا سقف‌های کاذب موجود، تایل‌های دکوراتیو محسوب می‌شوند. تایل‌های دکوراتیو به طور کلی با هدف جذاب‌سازی سقف و دکوراسیون، طراحی شده‌اند. بسیاری از تایل‌های دکوراتیو تنها به صورت سفارشی تولید می‌شوند و یک محصول ناب هستند. تایل‌های دکوراتیو انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید با توجه به سایر اجزای دکوراسیون مکان مورد نظر، تایل یا سقف کاذب مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید. از انواع مختلف تایل‌های دکوراتیو می‌توان به تایل متال لایت یا تایل هندسی دکوراتیو سقف کاذب اشاره کرد. به طور کلی لوورهای سقف کاذب نیز می‌توانند گزینه مناسبی برای مکان‌های مختلف باشند. یکی از بهترین، جذاب‌ترین و در عین حال مدرن‌ترین تایل‌های دکوراتیو، تایل جامبو دکوراتیو سقف کاذب محسوب می‌شود.

 مشخصات و کاربردها

 تایل جامبو دکوراتیو سقف کاذب یکی از آن دسته تایل‌هایی است که با ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر تولید و از جمله تایل‌های ۶۰ در ۶۰ محسوب می‌شود. این تایل‌ها به شکل مربع تولید شده و می‌توانند حالت سه بعدی را القا کنند. تایل‌های مورد نظر در رنگ‌های مختلف تولید شده و شما می‌توانید با توجه به سایر اجزای دکوراسیون محیط مورد نظر خود تایل مورد نظر را انتخاب کنید. این تایل‌ها را می‌توان در رنگ‌های متضاد استفاده یا ترکیب‌های مختلفی را با یکدیگر امتحان کرد.

 می‌توان تایل‌های جامبو دکوراتیو سقف کاذب را در یک سطح با یک ارتفاع نصب کرده یا آنها را با ارتفاع‌های متفاوتی نصب کرد. امکان اجرای بسیاری از ایده‌های نوین با استفاده از تایل‌های مورد نظر وجود دارد. محدودیت خاصی برای اجرای این دسته از تایل‌ها وجود نداشته و به همین دلیل می‌توان جذابیت‌های نوینی را با آن کشف کرد. از ویژگی‌های تایل دکوراتیو جامبو سقف کاذب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تایل‌های مورد نظر بسیار سبک هستند.
  • نصب این دسته از تایل‌ها به علت وزن سبک آنها کار سختی نیست.
  • می‌توان با استفاده از این تایل‌های دکوراتیو یک نمای سه بعدی و فانتزی جذاب ایجاد کرد.
  • تایل‌های مورد نظر می‌توانند ضد رطوبت، ضد حریق و عایق صوتی باشند.

 تایل‌های جامبو دکوراتیو سقف کاذب برای مکان‌های مختلفی از جمله مکان‌های زیر قابل اجرا هستند:

  • رستوران‌ها
  • کافه‌ها 
  • شرکت‌ها
  • اتاق‌های جلسات
  • اتاق‌های قرار
  • مراکز آموزشی مراکز اداری
  • ویلاها 
  • بعضی از منازل مسکونی

 خرید تایل جامبو دکوراتیو سقف کاذب

 برای خرید تایل جامبو دکوراتیو سقف کاذب که محصول جذابی نیز به نظر می‌رسد، می‌توانید ابتدا مشخصات و کاربردهای آن را مطالعه کنید. توجه داشته باشید که ۲۵ روز کاری زمان لازم است تا سفارش شما ثبت شود، به همین دلیل اگر عجله دارید لازم است سریع‌تر اقدام کنید. قیمت تایل جامبو دکوراتیو سقف کاذب در همین صفحه قابل مشاهده است.

 مشاوره خرید تایل جامبو دکوراتیو سقف کاذب

 اگر تصمیم خود را برای خرید تایل جامبو دکوراتیو سقف کاذب گرفته‌اید، ولی تردیدهایی در ذهن شما وجود دارد، می‌توانید برای رفع این تردیدها مشاوره‌ی خرید را در اولویت قرار دهید. مشاورین ما می‌توانند شما را به بهترین شکل راهنمایی کرده و اگر تایل جامبو دکوراتیو سقف کاذب مناسب محل مورد نظر شما نباشد، تایل‌های دکوراتیو دیگر از جمله تایل پازلینگ را به شما پیشنهاد دهد.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دسته‌بندی