صفحات روکشدار گچی ای پلاس

پنل گچی (پکیج کامل دیوارکاذب دوطرفه تک پنل گچی مقاوم دربرابر رطوبت با عایق پشم سنگ)

از {{model.count}}

برای هرمتر مربع با تمام لوازم ونصب

مناسب پارتیشن بندی داخلی، مناطق با آب وهوای شرجی، فضاها با رطوبت بالا، سرویس های بهداشتی  

تعداد
نوع
799,998 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

محصولات مرتبط

دیوار کاذب دوطرفه تک پنل مقاوم در برابر رطوبت کناف با عایق پشم سنگ

دیوارهای کاذب از جمله تجهیزات یا مصالحی هستند که می‌توان با استفاده از آنها علاوه بر جذابیت بخشیدن به فضا، تأسیسات اضافی را نیز پوشاند. در بسیاری از مکان‌ها از دیوارهای کاذب برای جدا کردن بخشی از فضا نیز استفاده می‌کنند. به طور کلی دیوارهای کاذب مصالحی سبک و مقاوم محسوب می‌شوند. هر دیوار کاذبی می‌تواند ویژگی مخصوص به خود را داشته باشد. به‌عنوان‌مثال بعضی از این دیوارها می‌توانند در برابر رطوبت مقاومت داشته باشند و بعضی دیگر در برابر حریق مقاوم هستند. 

یک سری از این دیوارها نیز خاصیت چندانی ندارند و دیوارهای کاذب معمولی هستند. همچنین نوعی دیگری از انواع دیوار کاذب وجود دارد که هم در برابر حریق و هم در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد. زمانی که یک دیوار کاذب در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد، قابل استفاده برای بسیاری از محل‌های خاص محسوب می‌شود. یکی از دیوارهای کاذب مقاوم در برابر رطوبت، دیوار کاذب دو طرفه تک پنل مقاوم در برابر رطوبت کناف با عایق پشم سنگ است.

 مشخصات و کاربردها

 دیوار کاذب دو طرفه تک پنل مقاوم در برابر رطوبت کناف با عایق پشم سنگ، یکی از بهترین دیوارهای کاذب محسوب می‌شود. عایق پشم سنگ یکی از بهترین گزینه‌ها برای افزایش مقاومت در برابر رطوبت است. از دیوار کاذب دو طرفه تک پنل مقاوم در برابر رطوبت کناف با عایق پشم سنگ می‌توان برای پارتیشن بندی داخلی و فضاهایی با رطوبت بالا استفاده کرد. در سرویس‌های بهداشتی و همچنین در مناطقی با آب و هوای شرجی نیز می‌توان از این دیوارهای کاذب استفاده کرد. 

دیوارهای کاذب مورد نظر می‌توانند با کیت کامل دیوار کاذب ارائه شوند. تعویض و جابه‌جایی و همچنین تغییر ساختار این دیوارهای کاذب بسیار ساده است و دردسر چندانی ندارد. با استفاده از این دیوارهای کاذب می‌توان جذابیت زیادی به فضا بخشید و این در حالی است که این دیوارها بار سنگینی را متحمل دیوار اصلی و ساختمان نمی‌کنند. در حالت کلی می‌توان گفت دیوار کاذب دو طرفه تک پنل مقاوم در برابر رطوبت کناف با عایق پشم سنگ، یکی از بهترین دیوارهای کاذب محسوب می‌شود.

 خرید دیوار کاذب دو طرفه تک پنل با عایق پشم سنگ

 قبل از خرید دیوار کاذب دو طرفه تک پنل مقاوم در برابر رطوبت کناف با عایق پشم سنگ، بهتر است سعی کنید اطلاعات کاملی درباره این محصول کسب کنید. قیمت دیوار کاذب دو طرفه تک پنل مقاوم در برابر رطوبت کناف با عایق پشم سنگ نیز از جمله اطلاعات لازم برای تصمیم گیری برای خرید محسوب می‌شود.

 مشاوره خرید دیوار کاذب

 پس از کسب اطلاعات و همچنین مشاهده قیمت این محصول، بهتر است از مشاورین هلدینگ ما مشاوره دریافت کنید. کسب مشاوره درباره این محصول شما می‌توانید به بهترین شکل برای خرید تصمیم گیری کنید‌.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...