تایل لمسه

تایل لمسه 60 در60 سقف کاذب

از {{model.count}}

رنگ : یاسی

این تایل ها به صورت سفارشی تولید و حداقل تعداد سفارش 30 عدد می‌باشد. این تایل ها دکوراتیو و جاذب صدا محیط بوده و به کیفیت صوتی و زیبایی سقف فوق العاده چشمگیر کمک می‌کند.

تعداد
نوع
140,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

بررسی تایل لمسه دکوراتیو رنگ یاسی

استفاده از تایل‌های دکوراتیو می‌تواند یک روش عالی برای زیباسازی سقف باشد. بعضی از تایل‌های دکوراتیو برای دیوارها نیز قابل استفاده هستند. با استفاده از تایل‌های دکوراتیو می‌توان حتی مکان‌های قدیمی و سرشار از نواقص را به مکانی بسیار لوکس، شیک و بدون نقص تبدیل کرد. به عبارتی می‌توان گفت تایل‌های دکوراتیو معجزه‌ای در عصر حاضر محسوب می‌شوند و می‌توانند یک فضا را به بهترین شکل ممکن تبدیل کنند.

 استفاده از این دسته از تایل‌ها برای تزیین دیوار و سقف راه خلاقانه‌ای محسوب می‌شود. می‌توان با این تایل‌ها طرح‌ها و الگوهای مختلفی ایجاد کرد و ایده‌های نوینی را به اجرا درآورد. معمولاً این دسته از تایل‌ها از مواد و متریال بسیار مقاومی تشکیل شده‌اند و ماندگاری بسیار بالایی دارند. بسیاری از تایل‌های دکوراتیو ضد آب و ضد رطوبت محسوب شده و می‌توانند برای مکان‌های مختلفی از جمله فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار بگیرند.

پرطرف‌دارترین تایل‌ دکوراتیو

 یکی از انواع پرطرف‌دار تایل‌های دکوراتیو، تایل لمسه محسوب می‌شود. تایل لمسه در رنگ‌های مختلفی از جمله رنگ سرخ آبی، رنگ قرمز، رنگ زرد، نارنجی و بسیاری از رنگ‌های جذاب دیگر از جمله سبز و زرشکی قابل سفارش است. معمولاً ابعاد این دسته از تایل‌ها ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر محسوب شده و شکل مربعی دارد. تایل‌های لمسه برای سقف استفاده می‌شوند و برای دیوار چندان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. به تایل‌های لمسه رنگارنگ تایل‌های لمسه ۶۰ در ۶۰ سانتافه نیز گفته می‌شود. یکی از محصولات پرطرف‌دار و بسیار جذاب تایل لمسه، تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ یاسی می‌باشد.

 مشخصات و کاربردها

 همان‌طور که اشاره کردیم تایل‌های لمسه در رنگ‌های بسیار جذابی تولید می‌شوند و یکی از این رنگ‌های جذاب رنگ یاسی محسوب می‌شود. بسیاری از افراد علاقه‌مند به رنگ یاسی هستند و حتی دکوراسیون خود را بر اساس رنگ یاسی طراحی کرده‌اند. برای چنین افرادی انتخاب تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ یاسی، بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه محسوب می‌شود. حتی اگر سایر اجزای دکوراسیون شما به رنگ یاسی نباشد، می‌توانید بر اساس اصول چیدمان دکوراسیون و طراحی‌های نوین، رنگ یاسی را با سایر اجزای دکوراسیون خود مچ کنید. محصول مورد نظر یک محصول سبک بوده و این سبک بودن می‌تواند مزایای متعددی داشته باشد‌. از جمله مزایای سبک بودن تایل لمسه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سبک بودن محصول باعث می‌شود تا حمل و نقل آن آسان شود.
  • می‌تواند از وجود گروه‌های کارگری متعدد نیز بکاهد.
  • همچنین می‌توان اشاره کرد که نصب و اجرای تایل مورد نظر با توجه به سبک بودن آن بسیار آسان خواهد بود.
  • علاوه بر موارد ذکر شده سبک بودن تایل لمسه مورد نظر باعث می‌شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای پشتی تایل و حتی خود تایل جابه‌جایی به راحتی صورت بگیرد.

 تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ یاسی، فقط به صورت سفارشی تولید شده و شما باید حداقل ۳۰ عدد تایل از این محصول را سفارش دهید. این تایل از جمله جذاب‌ترین و بهترین تایل‌های دکوراتیو محسوب شده و می‌تواند یک جاذب صدای محیط مناسب باشد و به کیفیت صوتی و همچنین زیبایی سقف شما کمک کند.

 خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ یاسی

 برای خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ یاسی ابتدا به دکوراسیون خود و اجزای آن توجه کنید و سپس به رنگ این محصول دقت بیشتری داشته باشید. زمانی که مطمئن شدید می‌توانید از این رنگ برای دکوراسیون محیط مورد نظر خود استفاده کنید، می‌توانید خرید خود را قطعی کنید. سعی کنید قبل از خرید حتماً مشخصات و کاربردهای این محصول را مطالعه کرده و قیمت آن را نیز ارزیابی کنید. قیمت تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ یاسی در همین بخش قابل مشاهده است.

روند خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ یاسی

 مشاوره خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ یاسی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین تایل و بهترین دکوراسیون را داشته باشید. اگر در مورد خرید این محصول دچار تردید هستید، حتماً سعی کنید مشاوره خرید را دریافت کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...