تایل لمسه

تایل لمسه 60 در60سقف کاذب

از {{model.count}}

رنگ: زرشکی

تعداد
نوع
140,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تایل لمسه 60 در60 دکوراتیو رنگ زرشکی

تایل‌های دکوراتیو یکی از جذاب‌ترین تایل‌های موجود محسوب می‌شوند و می‌توانند جذابیت بصری فوق‌العاده‌ای را به دکوراسیون ببخشند. این روزها صنعت دکوراسیون پیشرفت‌های عظیمی داشته و یکی از این پیشرفت‌ها ظهور تایل‌های دکوراتیو محسوب می‌شود.  با استفاده از تایل‌های دکوراتیو می‌توان طرح‌های بسیار نوین و جذابی را ایجاد کرد. همچنین تایل‌های دکوراتیو برای علاقه‌مندان به دکوراسیون فانتزی بسیار مناسب است. با تایل‌های دکوراتیو می‌توان فضایی سه بعدی نیز ایجاد کرد. بسیاری از افراد به دنبال اجرای ایده‌های نوین هستند یا دوست دارند که فضایی بسیار لوکس داشته باشند. بعضی از افراد نیز دوست دارند که فضای سقف آنها بسیار متمایز باشد. در چنین شرایطی تایل‌های دکوراتیو می‌توانند به نیازهای همه این افراد پاسخگو باشند. 

به طور کلی می‌توان گفت تایل‌های دکوراتیو از آن دسته تایل‌هایی هستند که می‌توانند به هر سلیقه‌ای پاسخگو بوده و نیازهای کلیه افراد را برطرف کنند.جذابیت ظاهری تنها یکی از ویژگی‌های پررنگ تایل‌های دکوراتیو محسوب می‌شود و از ویژگی‌های دیگر این تایل‌ها می‌توان به سبک بودن، عایق صدا بودن، ضد رطوبت و ضد زنگ بودن آنها اشاره کرد. همچنین این دسته از تایل‌ها می‌توانند یک تایل ضد حریق نیز محسوب شده و برای مکان‌های مختلفی که در معرض آتش و حریق هستند، استفاده شوند. یکی از جذاب‌ترین تایل‌های دکوراتیو، تایل لمسه محسوب می‌شود‌. تایل لمسه در رنگ‌های مختلفی قابل سفارش بوده و یکی از بهترین زیر مجموعه‌های تایل لمسه، تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرشکی می‌باشد.

 مشخصات و کاربردها

 تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرشکی، یکی از تایل‌های ۶۰ در ۶۰ یا یکی از تایل‌های دکوراتیو محسوب شده و می‌تواند جذابیت ظاهری بسیار ویژه‌ای را به سقف شما ببخشد. ابعاد این تایل همان‌طور که از نام آن مشخص است ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر بوده و شکل آن به صورت مربعی است. این تایل‌ها می‌توانند به صورت یکدست در کنار یکدیگر قرار گرفته و یا در میان آنها از تایل‌های دیگری برای نورپردازی یا حتی برای ترکیب استفاده شود. همچنین تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرشکی، قابلیت ترکیب با رنگ‌های دیگر تایل لمسه را نیز دارد.

 تایل مورد نظر یک تایل سبک محسوب شده، امکان نورپردازی در آن وجود دارد، حمل و نقل آن آسان است و نصب آن دشواری خاصی نخواهد داشت. این تایل یکی از تایل‌هایی است که می‌تواند جاذب صدا یا به عبارتی عایق صدای مناسبی برای محیط شما باشد و به کیفیت صوتی سقف کمک کند. به این دسته از تایل‌ها تایل‌های رنگین کمانی یا تایل‌های سانتافه نیز گفته می‌شود.

  •  تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرشکی به راحتی می‌تواند فضای سقف اصلی را پوشانده و تأسیسات موجود در آن را مخفی کند. توجه داشته باشید که در صورت بروز مشکل در پشت این فضا دسترسی شما بسته نخواهد شد و با کنار زدن یا برداشتن هر یک از تایل‌ها به راحتی می‌توانید به این فضا دسترسی داشته باشید. برداشتن هر یک از تایل‌ها یا جابجایی آنها به هیچ عنوان کار سختی نبوده و حتی تعویض این تایل‌ها نیز به راحتی صورت می‌گیرد.
  •  از تایل‌های لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرشکی، می‌توان برای مکان‌های مختلفی از جمله مراکز اداری، تجاری، شرکت‌ها، اتاق‌های جلسات، اتاق‌های قرار، سالن‌های سینما، سالن‌های همایش، تالارها، استودیوها و حتی منازل مسکونی نیز استفاده کرد.

 خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرشکی

 برای خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرشکی مشخصات و کاربردهای این محصول را مطالعه کرده و به قیمت آن نیز توجه داشته باشید. قیمت تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرشکی در همین صفحه قابل مشاهده است. توجه داشته باشید که محصول مورد نظر دارای گارانتی بوده و امکان مرجوع کردن آن وجود دارد.

 مشاوره تامین تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو زرشکی

 تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرشکی از آن دسته محصولات بسیار با کیفیت و بسیار فوق‌العاده محسوب می‌شود؛ ولی با این حال ممکن است برای خرید آن نیاز به مشاوره و راهنمایی داشته باشید. برای کسب مشاوره خرید تایل لمسه ۶۰ در ۶۰ دکوراتیو رنگ زرشکی می‌توانید با مشاورین ما تماس حاصل کرده و راهنمایی‌های لازم را از آنها دریافت کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...