تایل سقف کاذب (پازلینگ)

تایل گچی سقف کاذب(پازلینگ)

از {{model.count}}

رنگ : سفید

تعداد
نوع
2,290,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تایل پازلینگ سفید رنگ

یکی از تحولات مورد توجه در صنعت دکوراسیون، تحولاتی است که در زمینه انواع سقف کاذب رخ داده است. همانطور که می‌دانید توجه‌ها به سقف بیش از پیش افزایش یافته و دیگر با سقف‌های کاذب بسیار ساده روبرو نیستیم. هرچند بعضی از سلیقه‌ها خواهان سقف‌های کاذب ساده بوده؛ اما امروزه شاهد سقف‌های کاذبی هستیم که بسیار چشمگیر و جذاب هستند. از جمله این سقف‌های کاذب بسیار چشمگیر، می‌توان به تایل‌های دکوراتیو اشاره کرد. تایل‌های دکوراتیو دارای مزایای فوق‌العاده و ویژگی‌های خاصی هستند. ویژه‌ترین و همچنین مخصوص‌ترین ویژگی تایل‌های دکوراتیو چشمگیر بودن، جذابیت و همچنین زیبایی آنها است.

 تایل‌های دکوراتیو انواع مختلفی دارند و بسیار متنوع هستند. یکی از انواع تایل‌های دکوراتیو یا به عبارتی زیر مجموعه این تایل‌ها، تایل‌های پازلینگ دکوراتیو سقف کاذب محسوب می‌شود. این دسته از تایل‌ها جذابیت خاصی داشته و از جمله مدرن‌ترین تایل‌ها محسوب می‌شوند. یکی از جذاب‌ترین زیر مجموعه‌های تایل پازلینگ، تایل پازلینگ سفید رنگ محسوب می‌شود.

 مشخصات و کاربردها

 تایل پازلینگ سفید رنگ جذابیت ویژه‌ای داشته و می‌تواند به راحتی با سایر اجزای دکوراسیون شما مچ شود. این تایل مانند قطعات تو در تو بوده و می‌تواند یکی از نوین‌ترین و مدرن‌ترین تایل‌هایی محسوب شود که تاکنون وجود داشته است. می‌توان تایل پازلینگ سفید رنگ را برای مکان‌هایی مثل کافه‌ها، رستوران‌ها، اتاق‌های جلسات، بسیاری از شرکت‌ها و مکان‌های اداری، تجاری و فروشگاه‌های مختلف مورد استفاده قرار داد. از ویژگی‌ها یا مزایای تایل پازلینگ سفید رنگ، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تایل پازلینگ سفید رنگ از جمله تایل‌هایی است که وزن سبکی داشته و به همین دلیل می‌توان گفت حمل و نقل آن آسان است.
  • نصب تایل پازلینگ مورد نظر آسان بوده و دردسر چندانی ندارد.
  • ماندگاری تایل مورد نظر بسیار بالا است.
  • تایل پازلینگ سفید رنگ، از جمله تایل‌های مقاوم محسوب می‌شود.
  • امکان نورپردازی در این تایل وجود دارد.
  • امکان ترکیب تایل مورد نظر با سایر تایل‌ها و اجزای دکوراسیون نیز وجود دارد.
  • تمیز کردن تایل مورد نظر کار سختی نبوده و می‌توان آن را به راحتی تمیز کرد.
  • در صورت نیاز به دسترسی به فضای پشت این تایل‌ها، می‌توان قطعات را جابه‌‌جا کرد.

 لازم به ذکر است که تایل پازلینگ سفید رنگ از جمله تایل‌های سفارشی محسوب شده و شما باید به این مسئله توجه داشته باشید که برای ثبت سفارش شما ۲۵ روز زمان کاری نیاز است.

خرید تایل پازلینگ سفید رنگ

 خرید تایل پازلینگ سفید رنگ با ثبت سفارش شما امکان‌پذیر بوده و پس از ۲۵ روز کاری سفارش شما همان‌طور که در تصویر سایت مشاهده کرده‌اید، در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این محصول دارای ضمانت بوده و شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل درخواست مرجوعی را ثبت کنید. قبل از ثبت سفارش سعی کنید مشخصات و کاربردهای این محصول را مطالعه کرده و ارزیابی‌هایی لازم را انجام دهید. قیمت تایل پازلینگ سفید رنگ در همین صفحه قابل مشاهده است.

 مشاوره خرید تایل پازلینگ سفید رنگ

 مشاوره خرید به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن برای خرید محصول مورد نظر تصمیم‌گیری کنید. در صورت وجود هرگونه سوال می‌توانید آن را با مشاورین ما در میان گذاشته و خرید موفقی را تجربه کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...