تایل سقف کاذب (پازلینگ)

تایل گچی سقف کاذب (پازلینگ)

از {{model.count}}

رنگ: مشکی

تعداد
نوع
2,290,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

معرفی تایل پازلینگ مشکی رنگ

با توجه به اینکه توجه‌ها به سقف افزایش یافته و سقف یکی از ارکان اصلی ساختمان محسوب می‌شود، سقف‌های کاذب بسیاری طراحی شده‌اند. صنعت دکوراسیون به طرز ویژه‌ای در حال پیشرفت بوده و با استفاده از بهترین فناوری‌های روز دنیا و به واسطه استعداد بسیاری از طراحان، تایل‌های بسیار مدرنی ظاهر شده‌اند. یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین تایل‌های موجود در بازار تایل‌های دکوراتیو محسوب می‌شود. تایل‌های دکوراتیو جذابیت بصری بسیار ویژه و شگفت‌انگیزی ایجاد می‌کنند و نمی‌توان از آنها چشم پوشید. با استفاده از تایل‌های دکوراتیو می‌توان یک نمای لوکس برای سقف ایجاد کرد، به گونه‌ای که در هنگام ورود به آن مکان، چشم‌ها به سقف خیره بماند.

 تایل‌های دکوراتیو در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی طراحی شده‌اند و می‌توانند به هر سلیقه‌ای پاسخگو باشند. با استفاده از تایل‌های دکوراتیو دیگر نیازی به سایر اجزای دکوراتیو برای سقف نبوده و می‌توان با اجرای یک نورپردازی جذاب، جذابیت سقف را دوچندان کرد. تایل‌های دکوراتیو می‌توانند در انواع تایل‌های لمسه، تایل‌های پازلینگ و انواع مختلف دیگری تهیه و تولید شوند. هر یک از زیر مجموعه‌های تایل‌های دکوراتیو به زیر مجموعه‌های دیگری نیز قابل تقسیم هستند. تایل‌های پازلینگ از جمله جذاب‌ترین تایل‌های دکوراتیو محسوب می‌شوند و در چهار رنگ قابل سفارش هستند. یکی از جذاب‌ترین انواع تایل‌های پازلینگ، تایل پازلینگ مشکی رنگ است.

 مشخصات و کاربردها

 تایل پازلینگ مشکی رنگ یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین تایل‌های پازلینگ محسوب شده و می‌تواند برای مکان‌های مختلفی از جمله کافه‌ها، رستوران‌ها، شرکت‌ها، اتاق‌های جلسات، اتاق‌های قرار و مکان‌های مشابه مورد استفاده قرار بگیرد. تایل پازلینگ مشکی رنگ بسیار جذاب بوده و از بهترین متریال‌ها تشکیل شده است. قطعات تو در تو در این تایل یک نمای جذاب و بسیار مدرن ایجاد می‌کند، در نتیجه اگر به دنبال ایجاد یک سقف لوکس و بسیار نوآورانه هستید، می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید.

 از مزایای تایل پازلینگ مشکی رنگ نمی‌توان چشم پوشی کرد. تایل پازلینگ مورد نظر یکی از سبک‌ترین تایل‌ها محسوب شده و می‌تواند بدون وارد کردن فشار و بار سنگین به سقف نصب شود. توجه داشته باشید که تایل پازلینگ مشکی رنگ در برابر ضربه مقاوم بوده و به طور کلی ماندگاری بالایی دارد. این دسته از تایل‌ها از جمله تایل‌های ضد زنگ محسوب می‌شوند. نصب تایل پازلینگ مشکی رنگ آسان بوده و دردسر خاصی ندارد. البته بهتر است نصب این تایل را به استاد کار ماهر بسپارید تا به صورت استاندارد شاهد نصب آن باشید.

 خرید تایل پازلینگ مشکی رنگ

 برای خرید تایل پازلینگ مشکی رنگ ابتدا سعی کنید مشخصات و کاربردهای این محصول را مطالعه کرده و سپس برای خرید آن تصمیم بگیرید. این مشخصات و کاربردها شما را برای رسیدن به یک خرید فوق العاده راهنمایی خواهند کرد. قیمت تایل پازلینگ مشکی رنگ در همین صفحه قابل مشاهده بوده و نیازی به جستجوی آن در سایت وجود ندارد. برای سفارش این محصول می‌توانید بر روی تلفن سفارشات کلیک و با یکی از تلفن‌های موجود تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

مشاوره خرید تایل پازلینگ مشکی رنگ

 برای خرید تایل پازلینگ مشکی رنگ توصیه می‌کنیم مشاوره خرید آن را فراموش نکنید. مشاوره خرید تایل پازلینگ مشکی رنگ، قطعاً برای هدایت شما به سمت خرید موفق موثر خواهد بود.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...